Gå til innhold

Norges vakreste by

Anbefalte innlegg

Skrevet

VAKRESTE by kan jo ikke være andre enn Bergen! Hallo? 

Anonymkode: 407fe...c55

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

VAKRESTE by kan jo ikke være andre enn Bergen! Hallo? 

Anonymkode: 407fe...c55

Eh...

Anonymkode: 2616a...d64

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Det må jo selvsagt bli Hamar! For de har stupetårn! Dessuten skal alt til Hamar, så Hamar kommer nok til å bli det nye Oslo. 

Anonymkode: acef8...200

Utrolig sære folk som bor på Hamar så frister ikke bo der. Jobbet en stund på Hamar å hvis jeg prøvde smalltalk med kollegaer, så såg de bare rart pp meg å lurte på hvorfor jeg snakker til de når jeg ikke kjenner de. Selv bor jeg i Bergen å her er det helt vanlig å prøve å bli kjent med nye kollegaer og få de til å føle seg velkommen. Var overhodet ikke sånn på Hamar.

Anonymkode: 65595...1ee

Skrevet

Stavern. 

(og spørsmålet var VAKRESTE by og ikke hvor man ønsker å bo, hvor det er hyggelige kolleger osv)

Anonymkode: 54757...6fc

Skrevet

Trondheim. 

Anonymkode: 097b2...30f

Skrevet

Nå kjenner jeg litt på at det er veldig mange vakre byer jeg ikke har besøkt. Jeg hadde nok hatt både Trondheim og Risør på listen, men der har jeg ikke vært. Lillesand er et fint sted. Jeg ser at Oslo er nevnt. Oslo har mye,  men de stedene av Oslo som jeg har sett,  er ikke vakre, selv om de er full i opplevelser. Jeg er kanskje inhabil,  som snakker om min hjemby, men Bergen kommer høyt opp på listen. En bykjerne som er klemt inn mellom fjellene, gamle tradisjonsrike hus og gater.

Anonymkode: 3693b...3c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2022-5-30 den 22.18):

Fredrikstad og Halden kan jeg forstå er vakre byer, men ikke Moss og Sarpsborg! Moss og Sarpsborg er helt forferdelige, preget av industri og stygg arkitektur. Moss og Sarpsborg er perfekte kandidater til "Norges styggeste by".

Anonymkode: dcde8...0e9

Neida. 😊😊Da har du ikke sett deg rundt. 😊 

Anonymkode: ae692...586

Skrevet

Tør minne dere alle på at Røros ikke er en by. Men et veldig trivelig sted. 

Anonymkode: c68b1...dad

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Neida. 😊😊Da har du ikke sett deg rundt. 😊 

Anonymkode: ae692...586

Jeg har vært mye i disse fire byene. Bor i Østfold.  Jeg er helt enig at Halden og Fredrikstad er fine byer. Men Sarpsborg og Moss finnes jo ikke fint. 

Sarpsborg er jo bare et sammensurium av bygg fra forskjellige epoker. Ei gågate bestående av tomme lokaler, frisører og spisesteder. Hvor i alle dager er det fint der? 

Moss er jo et eneste stort veikryss. Et lite sentrum, absolutt uten sjarm. 

Anonymkode: ba3b7...dd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...