Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #1 Skrevet 30. mai 2022 Datteren min mistet visakortet sitt i går, og en hyggelig dame ringte og sa at hun hadde funnet det. Jeg skal hente det etter jobb, og tenker å ta med en blomsterbukett som takk. Er det greit, eller blir det litt overdrevent? Anonymkode: c171d...050
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #2 Skrevet 30. mai 2022 Overdrevent. Helt normalt å gi beskjed om man finner et visakort el.l. Det er ikke snakk om en lommebok med en formue i.... Anonymkode: 2dae2...4f1
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #3 Skrevet 30. mai 2022 Jeg hadde tatt med noe, rett og slett fordi jeg hadde synes det var flaut å ikke ha noe med. Blomster er fint 😊 Anonymkode: 5eef6...4aa
amandine Skrevet 30. mai 2022 #4 Skrevet 30. mai 2022 Jeg hadde også tatt med en blomst. Det skader aldri å vise at man setter pris på noe noen har gjort for en.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #5 Skrevet 30. mai 2022 Ta med en blomst. Det er en hyggelig gest av deg og det er det også av finner en å gi beskjed. Anonymkode: fcc5b...a18
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #6 Skrevet 30. mai 2022 Jeg har funnet en god del bankkort og har brukt tid på å finne eier (ikke alle har vært like lette å finne), har holdt meg hjemme så de har kunnet komme og hente det, eller blitt lenger i byen, eller avtalt å møtes for at de skal få kortet. Jeg har aldri forventet noenting for å gjøre det. Men de siste gangene jeg har funnet kort har jeg knapt fått en takk, og da kjente jeg at jeg vil vurdere å gjøre det på en lettere måte for meg selv. Sist gang jeg fant et kort leverte jeg derfor bare kortet rett til politiet slik at de kunne ta det videre (var ikke mulig å levere det til bank der jeg var). Følgen er jo at flere risikerer å måtte ta all jobben med å stenge kortene sine og så åpne dem igjen. En takk var i utgangspunktet nok for meg, men når man knapt får "takk" eller at de sier de setter pris på at jeg har brukt tid på å finne dem, da kjente jeg at jeg ble litt lei. Så jeg tenker det er greit å enten takke tydelig for at vedkommende valgte å bruke tid for at dere skal få tilbake kortet raskt, eller at de får en liten blomst, eller en rose eller en liten sjokolade, ikke noe som koster, bare en liten gest. Men takker dere hyggelig og tydelig er det også nok Anonymkode: d83e3...01e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #7 Skrevet 30. mai 2022 Ta med en blomst!! Hyggelig av deg, og sikker på at damen blir glad for det. 🙂 Anonymkode: 5ac4c...703
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #8 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Jeg har funnet en god del bankkort og har brukt tid på å finne eier (ikke alle har vært like lette å finne), har holdt meg hjemme så de har kunnet komme og hente det, eller blitt lenger i byen, eller avtalt å møtes for at de skal få kortet. Jeg har aldri forventet noenting for å gjøre det. Men de siste gangene jeg har funnet kort har jeg knapt fått en takk, og da kjente jeg at jeg vil vurdere å gjøre det på en lettere måte for meg selv. Sist gang jeg fant et kort leverte jeg derfor bare kortet rett til politiet slik at de kunne ta det videre (var ikke mulig å levere det til bank der jeg var). Følgen er jo at flere risikerer å måtte ta all jobben med å stenge kortene sine og så åpne dem igjen. En takk var i utgangspunktet nok for meg, men når man knapt får "takk" eller at de sier de setter pris på at jeg har brukt tid på å finne dem, da kjente jeg at jeg ble litt lei. Så jeg tenker det er greit å enten takke tydelig for at vedkommende valgte å bruke tid for at dere skal få tilbake kortet raskt, eller at de får en liten blomst, eller en rose eller en liten sjokolade, ikke noe som koster, bare en liten gest. Men takker dere hyggelig og tydelig er det også nok Anonymkode: d83e3...01e Enig! Si i det minste takk! Jeg fant et i bensinpumpa, sleit meg ihjel for å finne riktig eier (måtte gå via-via-via) og når jeg omsider fikk kontakt spurte hun om jeg kunne komme med det dagen etter, for hun skulle sove....... Åååååkey Anonymkode: dcc1d...643
sug lut Skrevet 30. mai 2022 #9 Skrevet 30. mai 2022 amandine skrev (3 timer siden): Jeg hadde også tatt med en blomst. Det skader aldri å vise at man setter pris på noe noen har gjort for en. Enig. Blomst er fint!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #10 Skrevet 30. mai 2022 Jeg synes det er veldig hyggelig at du gir en blomst som takk. Sist et kort ble funnet her, så ble det så mye spetakkel at jeg aldri kommer til å kontakte eier igjen, kommer til å levere det rett til politiet Anonymkode: 40ff4...ce6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå