Gå til innhold

Når står dere opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når legger dere dere i ukedagene? 

Anonymkode: 502ca...3e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg jobber dagen etter så legger jeg meg kl. 02:30 og står opp kl. 06:00. Når jeg har fri dagen etter så legger jeg meg kl. 04:30 og står opp kl. 18:50.

Anonymkode: 805da...81d

Skrevet

Legger meg når jeg er trøtt, står opp når jeg våkner. Spiller ingen rolle når det er på døgnet. 

Anonymkode: 4152c...6e5

Skrevet

Minste er så flink at hun sover som regel til klokken 05 om morgenen. Så da våkner jeg også.

Vi legger oss som regel ved halv elleve/elleve-tiden.

Anonymkode: e06a1...c71

Skrevet

Legger meg kl 23 og opp kl 5. Begynner på jobb kl 6. 

Anonymkode: 87adc...c8b

Skrevet

Legger meg ca tolv,å må opp klokken 6. Jeg trenger egentlig minst 8 timer søvn så det går ikke opp,men sover ca 45 minutter på bussen til jobb da.

Anonymkode: b7f1e...b6b

Skrevet

Legger meg rundt kl 23 og står opp 07. 

Anonymkode: 4dfc1...ffd

Skrevet

Legger meg ca 22, opp ca 6.30

Anonymkode: 2c11c...002

Skrevet

Legger mellom kl.22 og 23, opp kl.6

Anonymkode: b7baa...e20

Skrevet

Legger meg ca 21 og står opp kl 7. Trenger mye søvn for å fungere. 

Anonymkode: c3ab0...78d

Skrevet

Legger meg ca 23 og står opp 7.30.

Har vekking på 7.10 da, så jeg skreller litt på telefonen før jeg står opp.

Anonymkode: 59e96...1f1

Skrevet

Legger meg mellom 22 og 23. står opp mellom 06.30 og 06.45

Anonymkode: 0dffa...fb8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Legger meg ca 21 og står opp kl 7. Trenger mye søvn for å fungere. 

Anonymkode: c3ab0...78d

TI TIMER? Da tror jeg at du bør ta en sjekk hos legen. Håper ikke du har barn i idretten for å si det sånn. Vår jente i 9.klasse er ferdig på trening 21.30 tre kvelder i uka.

Jeg legger meg rundt midnatt og står opp 06.30

Anonymkode: 9bccd...aae

Skrevet

TI TIMER? Da tror jeg at du bør ta en sjekk hos legen. Håper ikke du har barn i idretten for å si det sånn. Vår jente i 9.klasse er ferdig på trening 21.30 tre kvelder i uka.

Jeg legger meg rundt midnatt og står opp 06.30

For det er nok helt umulig for far å ta seg av idrettsungdommene? Mor må være våken og klar til innsats uansett hva hun trenger ellers?

Skrevet

Legger meg ofte rundt klokken 23:00 og står opp rundt 05:00. Ofte planer om å legge meg tidligere😊😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

For det er nok helt umulig for far å ta seg av idrettsungdommene? Mor må være våken og klar til innsats uansett hva hun trenger ellers?

Nei det ville jo være en kjempeutfordring i så fall....men stusser på hvilke diagnoser som ligger bak når mor i familien må legge seg klokken ni på kvelden slik at far alltid må hente ungdommen som er 13-14 år for mor sover....for et liv sier bare jeg.

Skrevet

21.30-05.15 på hverdagene. Litt ymse i helgene. 

Skrevet

Legger meg som regel 22.30 tida og står opp 06.00

Skrevet

Nei det ville jo være en kjempeutfordring i så fall....men stusser på hvilke diagnoser som ligger bak når mor i familien må legge seg klokken ni på kvelden slik at far alltid må hente ungdommen som er 13-14 år for mor sover....for et liv sier bare jeg.

Ja, tenk det. At det er noen som har andre utfordringer enn deg! Nå har den anonyme ikke sagt noe om alder på barna, ikke engang OM hun har barn. Så jeg tenker at du kan slappe helt av for livet hennes, hun styrer nok det på best mulig måte. 

Skrevet

Legger meg mellom 23 og 24 og står opp rundt sju. Om jeg skal på jobb tidligere legger jeg meg somoftes samme tid uansett siden jeg må legge meg når jeg er trøtt. Ikke for trøtt og ikke for lite, trives best når jeg sovner i løpet av minutter etter jeg treffer puta. Så da må jeg være trøtt nok, men ikke for trøtt 

De dagene jeg må stå opp fire for å rekke jobb blir det en powernap etter jobb, nytter ikke å legge seg tidligere for da ligger jeg bare å vrir meg. 

Anonymkode: d6e4f...5c5

Skrevet

Ca 22-23 i seng. Opp att 6.15 eller 8, alt etter om eg skal på jobb tidleg eller ikkje.

Skrevet

Legger meg rundt midnatt, pluss minus en halvtime. Står opp 06.45. 

Anonymkode: 8cdcd...923

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Legger mellom kl.22 og 23, opp kl.6

Anonymkode: b7baa...e20

Samme som meg

Anonymkode: 25df7...1f6

Skrevet

Som regel legger jeg meg et sted mellom 3 og 5, og jeg står opp et sted mellom 9 og 11. Har heldigvis tenåringer, så de er autonome på morgenen. 

Anonymkode: d0433...817

Skrevet

Legger meg 0000-0030, klokka ringer 0550. Trøtt på ettermiddagen, men kommer meg aldri i seng så tidlig som jeg ønsker.

Anonymkode: d1d83...bc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...