Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Min datter går i 4. klasse. I april begynte det en ny gutt i parallellklassen som hun synes er veldig pen. Hun forteller til meg at hun er kjempeforelsket i ham, og at han også er kjempeforelsket i henne. De har snakket mye sammen i friminuttene, og i dag fortalte min datter meg at de kyssa hverandre på munnen for aller første gang på onsdag, og at det var nydelig. Hun vil bli sammen med ham, og besøke ham ofte og overnatte hos ham. Bør jeg tillate at de blir sammen? De er jo tross alt bare 9 år gamle. Anonymkode: 87108...636
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 Du kan jo ikke nekte de å være kjærster, men du trenger jo ikke tillatte overnatting. Min 9 åring har hatt kjærster og de har kyssa på munn. Jeg har snakka med han om egne og andres grenser, og at de kan gi klemmer, men trenger ikke kysse. Det er for de litt eldre. overnatting har ikke eldste fått hatt før hun hadde vært sammen med kjærsten lenge, og da var hun 17 Anonymkode: 7cec1...0d2
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 Hvorvidt de blir kjærester eller ikke har ikke du noe med, det er opp til dem. Dette med overnatting, det hadde jeg tillatt dersom de har mulighet til å sove på hvert sitt rom. Overnatting på samme rom/i samme seng hadde jeg ikke tillatt Anonymkode: 9cf0e...d77
*Miss Marple* Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 Kjærester er bare koselig, men overnatting - er du seriøs!?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #5 Skrevet 29. mai 2022 Synes både overnatting og kyssing på munn er altfor tidlig når man er 9 år gammel! Anonymkode: 26664...fa2
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #6 Skrevet 29. mai 2022 3 hours ago, Anonym bruker said: Min datter går i 4. klasse. I april begynte det en ny gutt i parallellklassen som hun synes er veldig pen. Hun forteller til meg at hun er kjempeforelsket i ham, og at han også er kjempeforelsket i henne. De har snakket mye sammen i friminuttene, og i dag fortalte min datter meg at de kyssa hverandre på munnen for aller første gang på onsdag, og at det var nydelig. Hun vil bli sammen med ham, og besøke ham ofte og overnatte hos ham. Bør jeg tillate at de blir sammen? De er jo tross alt bare 9 år gamle. Anonymkode: 87108...636 kjære vene ,det er vel helt greit. min går i 3 klasse og har også kjæreste, hn går i 3 klasse og hn går i 4 klasse . ingen stress, kjent hverandre siden bhg, vert sammen litt over 6mnd nå Anonymkode: a883b...9df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå