Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #1 Skrevet 29. mai 2022 Han var i narkose i går ca kl.16-17 noe sånt. Men han er ikke så veldig intressert i å spise... hvor lenge varer det? Burde han ikke få i seg noe? Han er en eldre katt.. blir bekymret.. ønsker han å dø liksom? Anonymkode: 38a9b...3ac
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #2 Skrevet 29. mai 2022 Han klarer seg fint uten mat i noen dager, men det er viktig at han får i seg væske. Hvis han ikke vil drikke selv, ville jeg gitt ham med engangssprøyte i dag, og så ringt veterinæren i morgen for tips til videre pleie. Anonymkode: 361b0...0f6
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Han klarer seg fint uten mat i noen dager, men det er viktig at han får i seg væske. Hvis han ikke vil drikke selv, ville jeg gitt ham med engangssprøyte i dag, og så ringt veterinæren i morgen for tips til videre pleie. Anonymkode: 361b0...0f6 Takk for tips og trøst ❤️ Anonymkode: 38a9b...3ac
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Han klarer seg fint uten mat i noen dager, men det er viktig at han får i seg væske. Hvis han ikke vil drikke selv, ville jeg gitt ham med engangssprøyte i dag, og så ringt veterinæren i morgen for tips til videre pleie. Anonymkode: 361b0...0f6 Han vil ikke ha 😥😥 han blir sur når jeg tvinger på han drikke.. what to do? Anonymkode: 38a9b...3ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå