Gå til innhold

Erfaring med Pomeranian?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er hverdagen med en sånn søting?😊

Og er du / dere i full jobb?

God hjelp fra barn i husstanden? 

Det er mye ansvar, men ikke umulig om alle deltar. 

Hører gjerne fra andre med erfaring😊

Anonymkode: cb6cf...d86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De bjeffer hele tiden, og er fryktelig irriterende for alle naboene. Skikkelig drittbikkje.

Anonymkode: 1094f...f29

Skrevet

Er du naboen eller eieren?😄

Skrevet

Jeg kjenner fire stykker.

Nevøen min har en.

En barndomsvenninne har en. 

Det bor to stykker i nabolaget.

Tre av de er skikkelig gjeldrebikkjer, to bjeffer bare når noe er "skummelt", en bjeffer hele tiden på alt som beveger seg ( til og med bladene på trærne liksom).

To av de brukes ganske aktivt, ene på miniatyrhundagility og andre bare søk, turer og er mye med ute på alt som skjer.

Det er ganske mye pelsstell, du må virkelig være glad i å stelle pels. Det er også mye pels som blir møkkete på tur osv for de er så små at de subber nedi alt av møkk og grums.

Jeg ville ikke valgt rasen selv, selv om jeg liker miniatyrhunder og har chihuahua selv.

Anonymkode: ca0ae...7eb

Skrevet

De bjeffer ofte og høyt, skikkelig skjærer i ørene. 

Ellers er de søte og enkle å trene og fine hunder. De er på listen over hunderaser jeg kunne tenkt meg, men det blir nok aldri pga bjeffingen. 

Da må du tåle å høre skarp bjeffing veldig godt, og du burde bo langt fra naboene. 

Skrevet
Pobie skrev (18 minutter siden):

De bjeffer ofte og høyt, skikkelig skjærer i ørene. 

Ellers er de søte og enkle å trene og fine hunder. De er på listen over hunderaser jeg kunne tenkt meg, men det blir nok aldri pga bjeffingen. 

Da må du tåle å høre skarp bjeffing veldig godt, og du burde bo langt fra naboene. 

Ja, det er sant, de har en skikkelig skarp stemme. Skjærer virkelig i ørene.

Den ene som bor i nabolaget her bjeffer hele tiden, jeg blir sprø i hodet bare av å gå forbi tomten deres, men man blir kanskje vant til det...

Et dypere toneleie kan man leve lettere med en den veldig skarpe som pommene har.

Skrevet

Ørsmå ufattelig bråkete pelsdotter. Skal du ha hund, så velg HUND! 

Anonymkode: 406b7...94f

Skrevet

Møter mange små hunder som pomeranian når jeg går tur med min staff, felles for dem alle er at de klikker, bjeffer og snerrer etter min hund som bare står og logrer. Han har blitt bitt av flere småhunder der eieren ikke har vært oppmerksom. 

Anonymkode: fc53b...33a

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Er du naboen eller eieren?😄

hahaha

Anonymkode: fe41e...34b

Skrevet

Jeg har en pomeranian selv, han er 13 år. Det er nok sant det de over meg som skriver, de bjeffer mye men det er ikke alle. Min bjeffer men bare hvis det er noe som han blir litt skremt av og når noen nærmer seg huset vårt, han er en vakt hund. Det er forskjell på hunder og det ER forskjell på pomeranian hunder også. Naboen min har en stor hund, og den bjeffer mer enn min, på alt som går forbi, men det gjør meg ikke noe.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg kjenner fire stykker.

Nevøen min har en.

En barndomsvenninne har en. 

Det bor to stykker i nabolaget.

Tre av de er skikkelig gjeldrebikkjer, to bjeffer bare når noe er "skummelt", en bjeffer hele tiden på alt som beveger seg ( til og med bladene på trærne liksom).

To av de brukes ganske aktivt, ene på miniatyrhundagility og andre bare søk, turer og er mye med ute på alt som skjer.

Det er ganske mye pelsstell, du må virkelig være glad i å stelle pels. Det er også mye pels som blir møkkete på tur osv for de er så små at de subber nedi alt av møkk og grums.

Jeg ville ikke valgt rasen selv, selv om jeg liker miniatyrhunder og har chihuahua selv.

🤣🤣🤣🤣🤣

Skrevet

Av de jeg kjenner som har det bjeffer kun den som ikke har fått oppdragelse. Som alle andre hunder jeg kjenner til, uavhengig av rase

Anonymkode: 5a543...79d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...