Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Selges de i vanlig skobutikker? Anonymkode: a5fb2...69c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #3 Skrevet 29. mai 2022 Hvis du kaster bort penger på dyre sko som er av så dårlig kvalitet at du må ha disse inni for at de ikke skal bli bulket og brettet på tåa og oppå, så bør du vurdere hvilke sko du kjøper. Image is everything… Anonymkode: 9dde4...cd7
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvis du kaster bort penger på dyre sko som er av så dårlig kvalitet at du må ha disse inni for at de ikke skal bli bulket og brettet på tåa og oppå, så bør du vurdere hvilke sko du kjøper. Image is everything… Anonymkode: 9dde4...cd7 Herre, så dum! Anonymkode: 97685...5c7
amandine Skrevet 29. mai 2022 #5 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Hvis du kaster bort penger på dyre sko som er av så dårlig kvalitet at du må ha disse inni for at de ikke skal bli bulket og brettet på tåa og oppå, så bør du vurdere hvilke sko du kjøper. Image is everything… Anonymkode: 9dde4...cd7 Alle sko som man kjøper for å ha lenge, ta vare på og stelle kan ha godt av å bruke skotrær i. Jeg har skotrær av sedertre til en del av mine sko, også til vanlige joggesko. For eksempel slike https://www.shoecare.no/5-skotraer Endret 29. mai 2022 av amandine
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #6 Skrevet 29. mai 2022 Alt de selger som de får folk til å tro de trenger.... Anonymkode: 7aae4...089
amandine Skrevet 29. mai 2022 #7 Skrevet 29. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Alt de selger som de får folk til å tro de trenger.... Anonymkode: 7aae4...089 Jeg trenger det ikke til alle sko, men for eksempel bunadskoene mine og noen av de litt fine skoene mine som kanskje ikke brukes så mye. Det er fint i jobbsko også, forresten, sedertreet trekker til seg fukt og lukt. Jeg er veldig søt men føttene mine lukter ikke roser etter en lang dag på farten.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #8 Skrevet 29. mai 2022 Det er sønnen min som sier at han må ha sånne til skoene for at de ikke skal blir bulkete over risten. Det er til Nike air 1 sko. Spørsmål var om de selges på f eks Falkanger eller din sko eller sånne butikker? Anonymkode: a5fb2...69c
amandine Skrevet 29. mai 2022 #9 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Finn på nett som de jeg linket til. Om du googler skotrær kommer det masse opp. Det er slike i tre som står i både Jordans og AF1 her i huset. Og det gjør faktisk en stor forskjell for hvor godt de holder seg med « nytt utseende», samtidig som det er fint at ungene lærer seg å ta vare på det de har. Endret 29. mai 2022 av amandine
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #10 Skrevet 29. mai 2022 amandine skrev (3 minutter siden): Finn på nett som de jeg linket til. Om du googler skotrær kommer det masse opp. Det er slike i tre som står i både Jordans og AF1 her i huset. Og det gjør faktisk en stor forskjell for hvor godt de holder seg med « nytt utseende», samtidig som det er fint at ungene lærer seg å ta vare på det de har. Jeg tror at de som han mener er sånne som er inne i skoene når han bruker dem? Eller tar jeg feil? Anonymkode: a5fb2...69c
amandine Skrevet 29. mai 2022 #11 Skrevet 29. mai 2022 (endret) Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Jeg tror at de som han mener er sånne som er inne i skoene når han bruker dem? Eller tar jeg feil? Anonymkode: a5fb2...69c Du tar feil vil jeg tro. Om du stiver skoene helt av vil de være umulige å gå med? Kan godt hende jeg har gått glipp av noe, altså, men de som bruker kule sneakers her i huset har skotrær i når de tar dem av. Endret 29. mai 2022 av amandine
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #12 Skrevet 29. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg tror at de som han mener er sånne som er inne i skoene når han bruker dem? Eller tar jeg feil? Anonymkode: a5fb2...69c Du har rett. Det heter crease protectors og brukes når man går med skoene slik at det ikke blir merke oppå skoen når man bøyer foten. Spesielt viktig i Nike Jordan’s slik at de kan selges videre. Anonymkode: e5f8d...340
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2022 #13 Skrevet 29. mai 2022 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Du har rett. Det heter crease protectors og brukes når man går med skoene slik at det ikke blir merke oppå skoen når man bøyer foten. Spesielt viktig i Nike Jordan’s slik at de kan selges videre. Anonymkode: e5f8d...340 Det var det de het ja 😉. Må man i spesial butikker for å kjøpe de? Anonymkode: a5fb2...69c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå