Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #51 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (På 1.6.2022 den 21.49): Spør datteren din om hun kunne tenke seg at du blir sammen med faren til bestevenninna hennes sånn at hun får en koselig stesøster. Hvis hun reagerer med lykke og iver, og aksepterer dette, da synes jeg at du skal gi dette potensielle forholdet en sjanse. Spør datteren din like gjerne nå med en gang. Anonymkode: 11c79...90f Så i din verden er det greit å involverer barnehagebarn i mor sin jakt på kjæreste, allerede før den jagede vet at han blir jaktet på? Anonymkode: 905fb...b59
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #52 Skrevet 5. juni 2022 Be han ut på en kaffe, enkelt og greit. Da finner du fort ut om han er interessert eller ikke. Anonymkode: e7a60...011
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #53 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Be han ut på en kaffe, enkelt og greit. Da finner du fort ut om han er interessert eller ikke. Anonymkode: e7a60...011 God idé Er det noe jeg kan hinte om før, han er litt sjenert. Evt blikk eller prat ved henting av barna? Tror kanskje han har skjønt at jeg liker han litt. Anonymkode: 368fa...daf
oslofrk Skrevet 8. juni 2022 #54 Skrevet 8. juni 2022 Hvordan går det HI? Jeg er også betatt av en pappa i klassen… Først tenkte jeg som noen av snerpene her, men så fant jeg ut at livet er for kort! Jeg tok litt initiativ og fikk tydelig respons. Han er ryddig og fin, så før noe som helst skjedde ble vi enige om fullstendig diskresjon. Nå har vi møttes et par ganger i smug og klina som fjortiser. Det er helt utrolig spennende - og jeg unner deg det samme! 😊
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #55 Skrevet 8. juni 2022 oslofrk skrev (13 timer siden): Hvordan går det HI? Jeg er også betatt av en pappa i klassen… Først tenkte jeg som noen av snerpene her, men så fant jeg ut at livet er for kort! Jeg tok litt initiativ og fikk tydelig respons. Han er ryddig og fin, så før noe som helst skjedde ble vi enige om fullstendig diskresjon. Nå har vi møttes et par ganger i smug og klina som fjortiser. Det er helt utrolig spennende - og jeg unner deg det samme! 😊 Såå godt å høre. 😍 Hvordan tok du initiativ? Og hvordan merket du at han likte deg først? Jeg har ikke sett han enda siden mora har barnet de sitt nå. Men kommer en sommeravslutning snart...Han er litt sjenert så vet ikke hvordan jeg skal ta initiativet😜 Anonymkode: 368fa...daf
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #56 Skrevet 9. juni 2022 oslofrk skrev (22 timer siden): Hvordan går det HI? Jeg er også betatt av en pappa i klassen… Først tenkte jeg som noen av snerpene her, men så fant jeg ut at livet er for kort! Jeg tok litt initiativ og fikk tydelig respons. Han er ryddig og fin, så før noe som helst skjedde ble vi enige om fullstendig diskresjon. Nå har vi møttes et par ganger i smug og klina som fjortiser. Det er helt utrolig spennende - og jeg unner deg det samme! 😊 Burde være flere idenne situasjonen mener jeg. Halvparten av foreldrene i klassen er skilt. 🤷♀️🙋♀️ Anonymkode: 368fa...daf
oslofrk Skrevet 9. juni 2022 #57 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Såå godt å høre. 😍 Hvordan tok du initiativ? Og hvordan merket du at han likte deg først? Jeg har ikke sett han enda siden mora har barnet de sitt nå. Men kommer en sommeravslutning snart...Han er litt sjenert så vet ikke hvordan jeg skal ta initiativet😜 Anonymkode: 368fa...daf 😊 Det begynte med at barnet hans var på besøk hos oss. Jeg inviterte på kaffe og vi ble sittende og prate. Det var hyggelig og jeg tok meg i at det var veldig hyggelig🙄 tenkte at det bare var meg. Jeg visste at han er singel. Så sende jeg venneforespørsel på Fb. Han responderte kjapt og jeg syntes jeg var flink som lot det ligge… 😉 Vi møttes igjen på 17.mai. Jeg holdt tilbake, helt til det var veldig naturlig å snakke sammen. Fanget opp at vi har en felles interesse og da denne interessen lot seg gjøre i vår by spurte jeg om han og en annen pappa ville være med - og la til at ingen av mine venninner ville være med. Jeg fikk kjapt respons 😜 Begge fedrene ble med, så det ble ikke flørting, men hyggelig. Etter det ble det flere mld og jeg sa noe om at jeg synes han er kjekk. Da kom det frem at han liker meg og 🙃 Vi ble enige om å bli bedre kjent med fullstendig diskresjon. Utrolig spennende! Nå møtes vi i smug og det gjør det ikke mindre spennende! Håper på det beste for deg også! 😁
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #58 Skrevet 9. juni 2022 Inviter både ham og datteren hans på middag. Barna kan spise f.eks. pizza og drikke brus mens dere voksne kan spise f.eks. rekecocktail og drikke hvitvin. Så kan dere prøve å flørte litt, så kanskje det ender med et forhold? Anonymkode: 11c79...90f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #59 Skrevet 11. juni 2022 Jeg var også betatt/forelsket i pappan til min barns bestevenn,men lot være pga de gikk sammen i bhg og på barneskolen, men vi var mye sammen og med barna selvsagt, Nå har denne pappan flyttet og har sønnen kun i ferier ,siden han fortsatt bor med moren her vi bor, og nå har vi begynt og date, gutta våre begynner på videregående til høsten og henger ikke så mye med hverandre mer, begge har fått andre venner da de ikke gikk på samme ungdomsskole. heldigvis er ikke guttene mot dette,men hvis de ikke hadde likt det hadde jeg ikke datet han heller, vi har datet snart 3 nå og har det veldig fint, skal gifte oss neste sommer og ønsker oss barn med tiden, vi flytter sammen når gutten min har flyttet ut. Anonymkode: 6cd6b...05e
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #60 Skrevet 13. juni 2022 Anonym bruker skrev (På 11.6.2022 den 11.57): Jeg var også betatt/forelsket i pappan til min barns bestevenn,men lot være pga de gikk sammen i bhg og på barneskolen, men vi var mye sammen og med barna selvsagt, Nå har denne pappan flyttet og har sønnen kun i ferier ,siden han fortsatt bor med moren her vi bor, og nå har vi begynt og date, gutta våre begynner på videregående til høsten og henger ikke så mye med hverandre mer, begge har fått andre venner da de ikke gikk på samme ungdomsskole. heldigvis er ikke guttene mot dette,men hvis de ikke hadde likt det hadde jeg ikke datet han heller, vi har datet snart 3 nå og har det veldig fint, skal gifte oss neste sommer og ønsker oss barn med tiden, vi flytter sammen når gutten min har flyttet ut. Anonymkode: 6cd6b...05e Herlig. Må jo være en perfekt setting å finne dn mann på. Man ser jo hverandre og omgås mye. Siden mitt barn leker mye med hans barn, er det mye sannsynlig at jeg blir kjent med faren da? Anonymkode: 368fa...daf
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #61 Skrevet 13. juni 2022 Du skiter ikke bare i eget reir men i din datters. Er du virkelig ikke I stand til å beherske deg? Anonymkode: 9bedf...b67
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #62 Skrevet 20. juni 2022 Anonym bruker skrev (På 13.6.2022 den 22.45): Du skiter ikke bare i eget reir men i din datters. Er du virkelig ikke I stand til å beherske deg? Anonymkode: 9bedf...b67 Er det virkelig så ille? Hvorfor skal det være en forbudt kjærlighet, kunne da vært mye verre en dette? Anonymkode: 368fa...daf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå