Gå til innhold

Betatt av faren til min datters venninne..

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er han ikke far til ditt barns venn? Så ja, sjansen for at dere må forholde dere til hverandre i flere år er stor. 

Men du har jo bestemt deg, så kjør på. Det er begrenset hvor dritt det kan gå. 

Anonymkode: 905fb...b59

Jo å de er bestiser. Mange foreldre er jo gjennom det samme, men det er jo flest par. Da tenker man ikke på samme måte. Tror du kanskje han også har tenkt tanken om meg siden jeg også er singel..? Vil si jeg er gjennomsnittelig pen. 

Anonymkode: 368fa...daf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

-ja huff.. tenk så pinlig, prøve seg og få nei. Hele byen kommer til og le. 🤭

-voksne oppegående folk klarer og oppføre seg etter ett brudd!

-what??🤷‍♀️ det er en ex, ho har ingenting med forholdet og gjøre!! 

- ja for exen skal være mes og flørte sant? 🤭

-Alt blir rot om man overdramatiserer ting ja!!  

Anonymkode: 616c7...de8

Jeg tenker ikke å åpenlyst prøve meg. Det beste er å starte med samtale, bli kjent. Også late som ingenting. Jeg later som han er en som alle andre, en helt vanlig fyr. Så får vi se om det pirrer litt etterhvert ;) Kanskje, kanskje ikke. 

Skrevet

Når jeg leser kommentarer i denne tråden, forstår jeg hvorfor 1 million nordmenn er alene. Alt er tabu, man skal finne en partner som tilfredsstiller sosiale krav til alle i samfunnet, som blir akseptert på alle mulige måter av alle hele tiden. Når man lar alle andre styre sitt personlige liv og velger partner ut fra fornuft og helt uten følelser, så går det som det går. Livet er for kort til å tilpasse seg alle andre.

Anonymkode: 2c775...c47

Skrevet

Altså, hvor gode bestevenninner er din datter og hans datter?

Anonymkode: 11c79...90f

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jo å de er bestiser. Mange foreldre er jo gjennom det samme, men det er jo flest par. Da tenker man ikke på samme måte. Tror du kanskje han også har tenkt tanken om meg siden jeg også er singel..? Vil si jeg er gjennomsnittelig pen. 

Du er i hvert fall ikke gjennomsnittlig klok. Jeg får følelsen av at det er en femtenåring som skriver. ‘Tror du han syns jeg er pen’😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Du er i hvert fall ikke gjennomsnittlig klok. Jeg får følelsen av at det er en femtenåring som skriver. ‘Tror du han syns jeg er pen’😂

Enig. Er du moden nok til å ha barn, hi?

Anonymkode: 9bedf...b67

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Enig. Er du moden nok til å ha barn, hi?

Anonymkode: 9bedf...b67

Så dette er altså en trolletråd?

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Når jeg leser kommentarer i denne tråden, forstår jeg hvorfor 1 million nordmenn er alene. Alt er tabu, man skal finne en partner som tilfredsstiller sosiale krav til alle i samfunnet, som blir akseptert på alle mulige måter av alle hele tiden. Når man lar alle andre styre sitt personlige liv og velger partner ut fra fornuft og helt uten følelser, så går det som det går. Livet er for kort til å tilpasse seg alle andre.

Anonymkode: 2c775...c47

Helt riktig... og hvis man skal tilpasse seg absolutt alt her i livet, alt skal gå etter boka, så er det jammen ikke rart folk forblir enslige. ;) Dette kan langt ifra være verste sort. Noen ender opp med eksens bestekompis som er langt mer komplisert. 

Nei jeg er ikke 15år. ;)

Skrevet

Det finnes jo veldig mange single menn, så hvorfor gå etter noe som i utgangspunktet er komplisert? Det vil berøre datteren din både hvis det blir til noe, og hvis det etter hvert blir slutt. Jeg ville altså ikke tatt sjansen. 

Skrevet
Iiiiik skrev (21 timer siden):

Det finnes jo veldig mange single menn, så hvorfor gå etter noe som i utgangspunktet er komplisert? Det vil berøre datteren din både hvis det blir til noe, og hvis det etter hvert blir slutt. Jeg ville altså ikke tatt sjansen. 

Kanskje mer sjans for at det blir noen møter å flørt enn forhold. Er jo alltid lov til det, uten at ungene finner ut av det?;)  

Skrevet

Herregud for en gjeng snerpekjerringer. Hi, go for it. Kos deg. Vi lever bare en gang. 

Anonymkode: 4ee95...f19

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Herregud for en gjeng snerpekjerringer. Hi, go for it. Kos deg. Vi lever bare en gang. 

Takk😄😍

Ja det finnes verre ting enn dette. Hva med å være tette kollegaer, noen faller for sjefen sin, andre for sine klienter. Altså.. 

Det vi gjør nå er at vi alltid møtes på samme tid på morgenen, jeg prøver å time tiden og det treffer hver gang😅 Tror du han tenker det samme? 

Merker jeg er litt flau for han....ts

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Takk😄😍

Ja det finnes verre ting enn dette. Hva med å være tette kollegaer, noen faller for sjefen sin, andre for sine klienter. Altså.. 

Det vi gjør nå er at vi alltid møtes på samme tid på morgenen, jeg prøver å time tiden og det treffer hver gang😅 Tror du han tenker det samme? 

Merker jeg er litt flau for han....ts

Prøv å fange blikket - der kan du se mye. Se etter smil, om han holder øye med deg. Kanskje han timer han og? Kom i prat med han, gi han oppmerksomheten din. Bare vær der. Spennende dette! Jeg har det på samme måte med en kollega. 🥰

Skrevet

Dating eller kjærester er nå en ting, men ville nok aldri satsa på noe samboerskap med det første. Det ville jeg forøvrig ikke gjort med noen andre heller, når det er sagt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Prøv å fange blikket - der kan du se mye. Se etter smil, om han holder øye med deg. Kanskje han timer han og? Kom i prat med han, gi han oppmerksomheten din. Bare vær der. Spennende dette! Jeg har det på samme måte med en kollega. 🥰

Kanskje ... Jeg har litt på følelsen av det. Han smiler veldig når vi kommer og han går ut i bilen. Men det er vel kanskje helst til dattera mi... 😅

Jo, jeg skal prøve å legge merke til dette. Litt gøy må en ha i hverdagen. Lykke til med deg og kollega😚

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje ... Jeg har litt på følelsen av det. Han smiler veldig når vi kommer og han går ut i bilen. Men det er vel kanskje helst til dattera mi... 😅

Jo, jeg skal prøve å legge merke til dette. Litt gøy må en ha i hverdagen. Lykke til med deg og kollega😚

Takk. Jeg er i ferd med å gå all in for han, jeg. 🥰 Lykke til du og

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Takk. Jeg er i ferd med å gå all in for han, jeg. 🥰 Lykke til du og

Så spennende!! 

Hvordan skal jeg finne ut om han liker meg da ved levering på skolen?😉😄

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Så spennende!! 

Hvordan skal jeg finne ut om han liker meg da ved levering på skolen?😉😄

Du kan få venninnen din til å spør om dere skal bli kjærester. 

Skrevet

Kom igjen, jeg synes du bør gripe sjansen! Det blir kult for datteren din også hvis hennes aller beste venninne blir stesøstra hennes. Kom igjen, spør datteren din om åssen hun hadde reagert dersom hun får en stesøster som er bestevenninna hennes.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Kom igjen, jeg synes du bør gripe sjansen! Det blir kult for datteren din også hvis hennes aller beste venninne blir stesøstra hennes. Kom igjen, spør datteren din om åssen hun hadde reagert dersom hun får en stesøster som er bestevenninna hennes.

Det rare er at jeg føler han syntes noe om meg også. Han er jo singel og vært i et like langt forhold som meg. Tenker faktisk at han tenker samme tanke om meg på et rart vis. Hvorfor? Fordi vi møtes til ca samme kl slett? Og fordi vi alltid smiler litt lurt og sier hei. 😅 Vet ikke, men han virker bare spennende. Vet bare ikke hvor jeg skal begynne. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det rare er at jeg føler han syntes noe om meg også. Han er jo singel og vært i et like langt forhold som meg. Tenker faktisk at han tenker samme tanke om meg på et rart vis. Hvorfor? Fordi vi møtes til ca samme kl slett? Og fordi vi alltid smiler litt lurt og sier hei. 😅 Vet ikke, men han virker bare spennende. Vet bare ikke hvor jeg skal begynne. 

Spør datteren din om hun kunne tenke seg at du blir sammen med faren til bestevenninna hennes sånn at hun får en koselig stesøster. Hvis hun reagerer med lykke og iver, og aksepterer dette, da synes jeg at du skal gi dette potensielle forholdet en sjanse. Spør datteren din like gjerne nå med en gang.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 28.5.2022 den 23.38):

Jeg ser ingen problemer ved dette. Er dere forelska i hverandre, bare bli kjærester, hva er problemet? Jeg ser på dette som en fordel for både deg, ham og døtrene deres. De to jentene er jo også bestevenninner, hvis de i tillegg blir stesøsken så vil de jo bli utrolig lykkelige!

Enig ;)

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Enig ;)

Har du spurt datteren din ennå om hun kunne tenke seg bestevenninna si som stesøster? I såfall, åssen reagerte hun?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har du spurt datteren din ennå om hun kunne tenke seg bestevenninna si som stesøster? I såfall, åssen reagerte hun?

Dette skjedde med en kollega, hun ble sammen med faren til datteras bestevenninne. Resultat: Bestevenninnene er overhode bestevenninner lenger, dattera hater stefaren sin så sterkt at hun har flytta inn til faren sin fast, og relasjonen til mora er blitt veldig problematisk.

Anonymkode: bbcbe...9fb

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det var da voldsomt til mas 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...