Gå til innhold

Betatt av faren til min datters venninne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter går i 3 klasse. Har møtt faren ved tilsteninger osv.. Vet han er singel. Men har blitt kjent med moren til denne nære venninnen, men hun har ny kjæreste . Vi kommer til å møtes masse fremover siden det nesten bare er de som leker. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 368fa...daf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker i forhold til hva? 

Anonymkode: cd816...28a

Skrevet

Hvordan tror du han er i sengen da? Er han en som er rolig og forsiktig eller tror du han kan være hardhendt og røff i senga?

Anonymkode: 96b4f...4ef

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan tror du han er i sengen da? Er han en som er rolig og forsiktig eller tror du han kan være hardhendt og røff i senga?

Ikke tenkt så langt enda. Vet han har kommet fra et 13års langt ekteskap. Jeg er i nesten lik situasjon.  

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Tenker i forhold til hva? 

Anonymkode: cd816...28a

Flørt/forhold. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Min datter går i 3 klasse. Har møtt faren ved tilsteninger osv.. Vet han er singel. Men har blitt kjent med moren til denne nære venninnen, men hun har ny kjæreste . Vi kommer til å møtes masse fremover siden det nesten bare er de som leker. Hva tenker dere? 

3. klasse på barneskolen eller vgs?

Anonymkode: 11c79...90f

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

3. klasse på barneskolen eller vgs?

Barneskole... Ser jo han mye. Blir det helt feil? Jeg må vel bare slå fra meg tanken. 

Skrevet

Barneskole... Ser jo han mye. Blir det helt feil? Jeg må vel bare slå fra meg tanken. 

Ja, det blir feil. 

Anonymkode: 905fb...b59

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det blir feil. 

Pga barna..? Vet... 

Skrevet

Jeg ser ingen problemer ved dette. Er dere forelska i hverandre, bare bli kjærester, hva er problemet? Jeg ser på dette som en fordel for både deg, ham og døtrene deres. De to jentene er jo også bestevenninner, hvis de i tillegg blir stesøsken så vil de jo bli utrolig lykkelige!

Skrevet

Det skjedde i klassen til datteren min, en pappa og en mamma ble sammen.

Her ble det veldig feil for jentene, deres vennskap ble ødelagt.

De flyttet sammen, men det hele ble veldig rart. Datteren min var der noen ganger med den ene av jentene, men der spiste far i huset middag med sine barn og mor med sine barn. Siden jentene ikke gikk sammen i det hele tatt levde de to familieliv i samme hus liksom. 

Veldig rart.

Anonymkode: 5d355...91b

Skrevet

Tenker at du ikke bør sirkle deg inn på han kun fordi han er single. Du må jo bli litt kjent og se om du liker denne fyren da. Ettersom du er blitt kjent med moren og jentene er bestevenner så er det jo flere som blir involvert her. Tenk på hvordan det vil bli hvis det ikke skulle fungere også.

Anonymkode: c7f68...bb3

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Pga barna..? Vet... 

Bare dropp det. 

Anonymkode: e71ee...929

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Tenker at du ikke bør sirkle deg inn på han kun fordi han er single. Du må jo bli litt kjent og se om du liker denne fyren da. Ettersom du er blitt kjent med moren og jentene er bestevenner så er det jo flere som blir involvert her. Tenk på hvordan det vil bli hvis det ikke skulle fungere også.

Anonymkode: c7f68...bb3

Ja dette er en fyr jeg ikke kjenner. Men jeg vet han leter etter kjærligheten han også. Skal uansett mye til for at det klaffer mellom oss, men en flørt ingen vet om er vel ikke farlig ;)

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

😂😂😂

Anonymkode: 42950...bdc

Skrevet

Jeg er i nesten samme situasjon HI! 
Skikkelig dilemma! Pappaen er kjekk og hyggelig og vi har hatt en del kontakt etter at vi ble sittende sammen 17.mai. Våre barn er ikke bestevenner… 

Skrevet

Hvor lang penis har han? Og årslønn? Og har du hengepupper?

Anonymkode: 9bedf...b67

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

😂😂😂

Anonymkode: 42950...bdc

Vel, jeg må tilstå at tanken slår meg i alle fall når jeg ser en kjekk kar...

Skrevet

Gjør akkurat hva DU vil!! Drit i hva andre mener. Det gjør ihvertfall jeg. Hvorfor skal andre mennesker "bestemme" hva du skal gjøre og ikke gjøre, ditt liv du bestemmer. Om du vil prøve deg på denne faren så kjør på, dere skal vel ikke ha sex på pulten i klasserommet heller🤷‍♀️ 

Anonymkode: 616c7...de8

Skrevet

Selvsagt er det dumt. Med tanke på flere ting enn barna

- hvis du driter deg ut og prøver deg,8; han avviser deg, så må du fortsatt møte han ofte

- hvis dere skulle bli sammen, så må du forholde deg til ditt barn, deres barn, deres barna andre forelder osv. og hvis det skulle bli slutt, så må du fortsatt forholde deg til akkurat de samme uansett hvor greit eller ugreit bruddet var.

- hvis eksen hans ikke liker deres forhold, så kan det bli problemer i vennskapet til barna deres

- hvis du tenker på han som en flørt, så skal du fortsatt forholde deg til han og eksen hans i noen år fremover

Jeg ser for meg at dette blir er rot og kaos uten like om du involverer deg med mannen

Anonymkode: e0206...0ad

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Gjør akkurat hva DU vil!! Drit i hva andre mener. Det gjør ihvertfall jeg. Hvorfor skal andre mennesker "bestemme" hva du skal gjøre og ikke gjøre, ditt liv du bestemmer. Om du vil prøve deg på denne faren så kjør på, dere skal vel ikke ha sex på pulten i klasserommet heller🤷‍♀️ 

Det er sant😂 Vi kan jo møtes i all hemmelighet liksom. Verdens enkleste ting. Men hvordan vise interesse og hvor skal jeg begynne? Typisk spør om de skal leke akkurat den uka barnet er hos faren? ;)

Skrevet

- hvis du driter deg ut og prøver deg,8; han avviser deg, så må du fortsatt møte han ofte

- hvis dere skulle bli sammen, så må du forholde deg til ditt barn, deres barn, deres barna andre forelder osv. og hvis det skulle bli slutt, så må du fortsatt forholde deg til akkurat de samme uansett hvor greit eller ugreit bruddet var.

- hvis eksen hans ikke liker deres forhold, så kan det bli problemer i vennskapet til barna deres

- hvis du tenker på han som en flørt, så skal du fortsatt forholde deg til han og eksen hans i noen år fremover

Jeg ser for meg at dette blir er rot og kaos uten like om du involverer deg med mannen

Er det en jeg må forholde meg til fremover da, egentlig? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Er han ikke far til ditt barns venn? Så ja, sjansen for at dere må forholde dere til hverandre i flere år er stor. 

Men du har jo bestemt deg, så kjør på. Det er begrenset hvor dritt det kan gå. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

På ingen måte🤷‍♀️ 

Skrevet

-ja huff.. tenk så pinlig, prøve seg og få nei. Hele byen kommer til og le. 🤭

-voksne oppegående folk klarer og oppføre seg etter ett brudd!

-what??🤷‍♀️ det er en ex, ho har ingenting med forholdet og gjøre!! 

- ja for exen skal være mes og flørte sant? 🤭

-Alt blir rot om man overdramatiserer ting ja!!  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...