Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #1 Skrevet 28. mai 2022 Har dere forventninger til mannen og hva han gjør i huset? Feks; jeg og barna dro bort torsdag og kom hjem idag. Han jobba i går. Eneste han har gjort, er og vasket en maskin med klær..... Kjenner jeg blir litt oppgitt. Her har han mulighet til å gjøre litt både inn og ute, og ingenting blir gjort.... Anonymkode: 6c78b...c65
Ekspatt Skrevet 28. mai 2022 #2 Skrevet 28. mai 2022 Jeg synes ikke det er rart at det ble gjort lite på den korte tiden han var helt alene. Tvert imot tenker jeg det er naturlig å ønske å ta det helt piano når resten av flokken er bortreist et par dager. Spesielt om det skjer sjelden. Hvis han derimot ikke gjør noe ellers heller, eller det var noe konkret som måtte vært gjort fordi det i morgen blir levert 500 kilo jord og plassen må klargjøres først, så er jo greit å snakke sammen om forventninger og oppgavefordeling.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 Jeg forventer jo at han bidrar i heim og familie gjennom hverdagene, men om han var helt alene hjemme så kort tid så hadde jeg ikke forventet annet enn at han tok det helt piano og nøt tiden for seg selv. Et sånt friminutt er det ikke ofte man får i den travle småbarnstiden, så det hadde nok vært deilig. Anonymkode: 3e754...1cc
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #5 Skrevet 28. mai 2022 Jeg forventer ikke noe, jeg vet selv hvor godt det er med litt alenetid. Alenetid og det å kunne gire helt ned er noe jeg sjeldent får, så de gangene jeg kan nytes de med å gjøre minst mulig. Men gir gi hverandre alenetid slik at noe skal gjøes er det noe annet. Om mannen tar med seg ungene på hytta for at jeg skal få gjort noe i huset som er vanskelig med unger i hus så blir det noe annet, eller om jeg tar med ungene så han får gjort noe uten forstyrrelser. Da har vi pratet om det og avtalt det slik. Hadde han ikke gjort noe da, hadde jeg blitt skuffet. Anonymkode: 88fe7...c3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå