Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #76 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Her erfet nok bare du som vil se en slem mann, kanskje farget av egne erfaringer. Her er det helt klart Heard som er den som er skyldig i å lage bråk, du har ikke fulgt særlig med på dette skjønner jeg. Anonymkode: 8c659...173 De som virkelig har fulgt med, forstår at BEGGE er skyld i jævelskapen. Hvis han mener at hun har vært slem så lenge, hvorfor kunne han da ikke ha dumpet henne på flekken etter første tilfellet av psykisk vold? Han er ikke akkurat økonomisk avhengig av henne slik at han ikke kunne skille seg. Anonymkode: 7807c...726
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #77 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (På 29.5.2022 den 11.47): Endringen kom jo av hvordan Depp har opptrådt. Det sier seg selv. Han forteller om en mor som ikke har vært helt bra, og det vekker jo selvfølgelig sympati. Det passer jo også inn når man vil forklare hvorfor han lot seg "mishandle" av Heard. Merkelig nok har ikke dette vært et problem i alle de andre forholdene hans. Så det er ikke sånn som med typiske offer at de velger seg en spesiell type person.( Det som derimot har vært et problem i alle forholdene hans er hans sykelige sjalusi ) Deretter har han brukt humor, og det å le av samme ting skaper fellesskapsfølelse. ( At det er merkelig å le og smile samt latterligjøre advokater i en sånn sak reflekterer ikke alle over ) Han har kledd seg riktig og oppført seg veldig sympatisk ellers mot andre enn Heard og hennes team. Han håndhilser tilmed på vaktene ( psykopatsympatisk for en del mennesker ) Så er det Heard på sin side som overhodet ikke har den sjarmen og væremåten. Hun har nok overdrevet mimikk osv også, pluss at hun har en ganske så offensiv personlighet. Hun lar seg ikke pille på nesa, og hun viser ikke særlig humor eller sympati. Hun er rett og slett lett å mislike for mange. Det er saken. Så jeg skjønner godt hvorfor det snudde, og det bør alle forstå egentlig. Det som er så vanvittig merkelig er at folk har glemt at narsissister og psykopater gir et godt og nærmest plettfritt inntrykk. De vet veldig godt hvordan de bør oppføre seg og hva de skal si. Det var derfor Depp ville ha dette kringkastet. Han er såpass god skuespiller at han visste at han ville gi bedre inntrykk. Anonymkode: ec44e...844 Men det erjo hun som er psykopat her... Anonymkode: 8c659...173
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #78 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): De som virkelig har fulgt med, forstår at BEGGE er skyld i jævelskapen. Hvis han mener at hun har vært slem så lenge, hvorfor kunne han da ikke ha dumpet henne på flekken etter første tilfellet av psykisk vold? Han er ikke akkurat økonomisk avhengig av henne slik at han ikke kunne skille seg. Anonymkode: 7807c...726 Herregud, kom tilbake om noen år når du har blittvoksen, og når du har lest deg opp litt. Hvorfor kan ikke alle voldsofre bare gå? Han får jo ikke lov å gå unna for en pause engang oppi disse kranglene, hun tviholder på ham. Har du i det hele tatt sett på denne saken?? Anonymkode: 8c659...173
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #79 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg har vært sammen med en psykopat og observert ei nær venninne i en relasjon med en psykopat, og trekkene går igjen altså. Måten han flirer av alt Amber Heard sier i retten, harselerer, flørter med advokaten sin i kraft av å være en kjekk kjendis (hadde jeg vært dommeren i saken, ville jeg ha kastet advokaten ut på grunn av den usømmelige oppførselen i rettssalen, som da ikke er en datinghule eller et bordell), nekter å innrømme feilene sine (det med mengden rusmidler for eksempel) og nekter å erkjenne at han OGSÅ har et problem. I et forhold er det to parter, og når et forhold ender så jævlig er det vanligvis begge parters skyld. At en av partene er mer skyldig enn en annen, betyr ikke at den andre parten er HELT uten skyld. Rusmisbruk kan slite partneren ut så mye at partneren får psykiske problemer. Derfor har de hatt mer og mer fokus på pårørende og "medavhengige" i forhold i moderne psykologi. Det er typiske psykopattrekk å latterliggjøre andre, ikke se sine egne feil og være overbevist om sin utenomjordiske tiltrekningskraft som "overskriver" alt det dumme man har gjort. Anonymkode: 7807c...726 Nesten alt du skriver her kan også passe på Heard, bortsett fra at hun ikke flørtet med advokaten (noe jeg ikke observerte at Depp gjorde heller. Han smilte og snakket med begge advokatene sine, men siden den ene er en vakker kvinne så ble det lagt merke til mer enn med den mannlige). Jeg vet at psykopater skjuler sitt sanne jeg, poenget mitt er bare at ingen har noe belegg for å betegne Depp som psykopat på grunnlag av noe av det som kom frem i retten. Rusmisbruker, ja, men ikke ondskapsfull psykopat. Der syns jeg Heard krysset av flere av boksene, om jeg skal si min mening. Depp har innrømmet uheldige episoder, Heard skylder alt på andre, uansett. Hun påsto faktisk at Kate Moss krøp ut av veden for å få litt rampelys. Kate Moss, der altså, et av de største ikonene i moteverden. Tror ikke hun satt pris på å bli dratt inn i denne smørja, for å være ærlig. Og om Depp er psykopat, så er det jo svært rart at ingen av hans tidligere kjærester/kone har vitnet mot han? Man skulle jo tro at de var sjeleglad om han endelig ble avslørt, om det altså stemmer? Anonymkode: f6f70...819
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #80 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nesten alt du skriver her kan også passe på Heard, bortsett fra at hun ikke flørtet med advokaten (noe jeg ikke observerte at Depp gjorde heller. Han smilte og snakket med begge advokatene sine, men siden den ene er en vakker kvinne så ble det lagt merke til mer enn med den mannlige). Jeg vet at psykopater skjuler sitt sanne jeg, poenget mitt er bare at ingen har noe belegg for å betegne Depp som psykopat på grunnlag av noe av det som kom frem i retten. Rusmisbruker, ja, men ikke ondskapsfull psykopat. Der syns jeg Heard krysset av flere av boksene, om jeg skal si min mening. Depp har innrømmet uheldige episoder, Heard skylder alt på andre, uansett. Hun påsto faktisk at Kate Moss krøp ut av veden for å få litt rampelys. Kate Moss, der altså, et av de største ikonene i moteverden. Tror ikke hun satt pris på å bli dratt inn i denne smørja, for å være ærlig. Og om Depp er psykopat, så er det jo svært rart at ingen av hans tidligere kjærester/kone har vitnet mot han? Man skulle jo tro at de var sjeleglad om han endelig ble avslørt, om det altså stemmer? Anonymkode: f6f70...819 Ingen av mine eksmanns tidligere kjærester gjorde det heller. De var redd. Anonymkode: 7807c...726
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #81 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ingen av mine eksmanns tidligere kjærester gjorde det heller. De var redd. Anonymkode: 7807c...726 Men man likevel ikke anklage alle for å være psykopater fordi man har opplevd et helvete selv. Ingenting og ingen har noe grunnlag til å si at Johnny Depp er en psykopat basert på hva som har kommet frem i rette. Ingen, faktisk. Når man ser hvor store og mektige mennesker som får vitnemål mot seg i andre rettssaker så er det jo smått utrolig om alle i Hollywood er så redde for JD at de ikke engang antyder at han har psykopatiske tendenser? Anonymkode: f6f70...819
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #82 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men du har intet belegg for å karakterisere Depp som en psykopat. Ingenting av det som har kommet frem i retten underbygger påstandene dine. Det er bare noe du har funnet på i ditt eget hode, og så legger du alle små tegn du kan finne i den potten. Han har rykte på seg for å være ydmyk, høflig og empatisk. Han har ruset seg kraftig og har nok ikke vist sin beste side da, men det er jo ingen andre enn du (og Heard) som påstår at han er satan selv. Hva sier du om lydopptakene der Heard oppsøker han ETTER at hun har fått utstedt besøksforbud? Eller der hun innrømmer å ha slått? Eller der hun gråter fordi hun ikke vil at han skal gå inn til datteren sin? Eller de gangene hun har blitt avslørt som løgner i retten? s Anonymkode: f6f70...819 Hvor leser du at jeg kaller Depp psykopat? Jeg bare sier at glatt og sleip oppførsel er noe også psykopater viser helt til noen avslører dem. Akkurat det er noe alle bør vite nå. Han har rykte på seg for også å være sykelig sjalu, og utagerende. Ikke hopp over det da. Jeg er inngrodd skeptisk til mennesker med unnvikende personlighet og konfliktsky personlighet. De dolker folk oftere i ryggen og kan være et helvete privat når de føler seg trygge. Jeg stoler alltid og opplagt mye mer på de som også viser sine negative sider og som ikke går bak ryggen, men heller blir oppfattet som frekke. De vet man hvor man har, og de har ofte gode sider som lojalitet og oppriktighet. Veldig ofte også ærlighet, så de som utad virker psykopatsympatisk og defensive holder jeg godt øye med. Det er veldig mange offer som går tilbake til overgripere. Det er for å få unnskyldning, for å ikke ha skyldfølelse de ofte blir påført, og for å endelig kanskje å bli godtatt. Dette er psykologi som ikke alle forstår. Ganske lett å skjønne når man blir forklart da. Du formulerer deg på en veldig...enkel måte. Anonymkode: ec44e...844
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #83 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nesten alt du skriver her kan også passe på Heard, bortsett fra at hun ikke flørtet med advokaten (noe jeg ikke observerte at Depp gjorde heller. Han smilte og snakket med begge advokatene sine, men siden den ene er en vakker kvinne så ble det lagt merke til mer enn med den mannlige). Jeg vet at psykopater skjuler sitt sanne jeg, poenget mitt er bare at ingen har noe belegg for å betegne Depp som psykopat på grunnlag av noe av det som kom frem i retten. Rusmisbruker, ja, men ikke ondskapsfull psykopat. Der syns jeg Heard krysset av flere av boksene, om jeg skal si min mening. Depp har innrømmet uheldige episoder, Heard skylder alt på andre, uansett. Hun påsto faktisk at Kate Moss krøp ut av veden for å få litt rampelys. Kate Moss, der altså, et av de største ikonene i moteverden. Tror ikke hun satt pris på å bli dratt inn i denne smørja, for å være ærlig. Og om Depp er psykopat, så er det jo svært rart at ingen av hans tidligere kjærester/kone har vitnet mot han? Man skulle jo tro at de var sjeleglad om han endelig ble avslørt, om det altså stemmer? Anonymkode: f6f70...819 Moss var blitt spurt om å vitne så det ville hun. Da Heard nevnte henne ifm et rykte så viste advokatene til Depp glede. Dette fordi de jo visste at Moss vitnet når de spurte, og hva hun ville si. Ikke engang det stusser du på? Anonymkode: ec44e...844
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #84 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Hvor leser du at jeg kaller Depp psykopat? Jeg bare sier at glatt og sleip oppførsel er noe også psykopater viser helt til noen avslører dem. Akkurat det er noe alle bør vite nå. Han har rykte på seg for også å være sykelig sjalu, og utagerende. Ikke hopp over det da. Jeg er inngrodd skeptisk til mennesker med unnvikende personlighet og konfliktsky personlighet. De dolker folk oftere i ryggen og kan være et helvete privat når de føler seg trygge. Jeg stoler alltid og opplagt mye mer på de som også viser sine negative sider og som ikke går bak ryggen, men heller blir oppfattet som frekke. De vet man hvor man har, og de har ofte gode sider som lojalitet og oppriktighet. Veldig ofte også ærlighet, så de som utad virker psykopatsympatisk og defensive holder jeg godt øye med. Det er veldig mange offer som går tilbake til overgripere. Det er for å få unnskyldning, for å ikke ha skyldfølelse de ofte blir påført, og for å endelig kanskje å bli godtatt. Dette er psykologi som ikke alle forstår. Ganske lett å skjønne når man blir forklart da. Du formulerer deg på en veldig...enkel måte. Anonymkode: ec44e...844 Må jo formulere seg enkelt når man diskuterer med sånne som deg. Tydeligvis. Anonymkode: 8c659...173
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #85 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Moss var blitt spurt om å vitne så det ville hun. Da Heard nevnte henne ifm et rykte så viste advokatene til Depp glede. Dette fordi de jo visste at Moss vitnet når de spurte, og hva hun ville si. Ikke engang det stusser du på? Anonymkode: ec44e...844 Det er da helt naturlig at de ble glade for å kunne ta inn henne som vitne, iom at hun kunne bekrefte at Amber lyver og at Johnny ikke er voldelig. Hvorfor skulle det her være negativt for Depp? En uskyldig blir jo glad for sjansen til å bli renvasket. Anonymkode: 8c659...173
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #86 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (På 2022-5-27 den 23.46): Hvordan vet man at hun lyver under ed? Anonymkode: 470d0...f04 Hørt om kroppsspråk? Hun virker ikke helt god. Anonymkode: bafc7...bd2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #87 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): De som virkelig har fulgt med, forstår at BEGGE er skyld i jævelskapen. Hvis han mener at hun har vært slem så lenge, hvorfor kunne han da ikke ha dumpet henne på flekken etter første tilfellet av psykisk vold? Han er ikke akkurat økonomisk avhengig av henne slik at han ikke kunne skille seg. Anonymkode: 7807c...726 Snu på det.. Sier du det til kvinner også? Det er jo bare å gå... Anonymkode: bafc7...bd2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #88 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Må jo formulere seg enkelt når man diskuterer med sånne som deg. Tydeligvis. Anonymkode: 8c659...173 Dette blir lavt nivå... altfor lavt. Anonymkode: ec44e...844
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #89 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Hørt om kroppsspråk? Hun virker ikke helt god. Anonymkode: bafc7...bd2 Her er det ingen som hverken kan noe om, eller tror at kroppspråk har særlig å si :-D den diskusjonen har man tatt her inne. Tror forøvrig du bør studere mr Depp sitt kroppsspråk også. Eller nei, glem det. Anonymkode: ec44e...844
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #90 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Dette blir lavt nivå... altfor lavt. Anonymkode: ec44e...844 Da får du nesten gå litt i deg selv Anonymkode: 8c659...173
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #91 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Snu på det.. Sier du det til kvinner også? Det er jo bare å gå... Anonymkode: bafc7...bd2 Ja. Gå etter første antydning til vold, fysisk eller psykisk. Når det har utviklet seg, kan det være for sent. Anonymkode: 7807c...726
Østerdølen Skrevet 30. mai 2022 #92 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja. Gå etter første antydning til vold, fysisk eller psykisk. Når det har utviklet seg, kan det være for sent. Anonymkode: 7807c...726 Ja,det er jo lett for oss å si,som ikke er i et voldelig forhold. Utviklingen skjer gjerne så raskt og så under radaren at en ikke merker at det er for sent.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2022 #93 Skrevet 30. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hvor leser du at jeg kaller Depp psykopat? Jeg bare sier at glatt og sleip oppførsel er noe også psykopater viser helt til noen avslører dem. Akkurat det er noe alle bør vite nå. Han har rykte på seg for også å være sykelig sjalu, og utagerende. Ikke hopp over det da. Jeg er inngrodd skeptisk til mennesker med unnvikende personlighet og konfliktsky personlighet. De dolker folk oftere i ryggen og kan være et helvete privat når de føler seg trygge. Jeg stoler alltid og opplagt mye mer på de som også viser sine negative sider og som ikke går bak ryggen, men heller blir oppfattet som frekke. De vet man hvor man har, og de har ofte gode sider som lojalitet og oppriktighet. Veldig ofte også ærlighet, så de som utad virker psykopatsympatisk og defensive holder jeg godt øye med. Det er veldig mange offer som går tilbake til overgripere. Det er for å få unnskyldning, for å ikke ha skyldfølelse de ofte blir påført, og for å endelig kanskje å bli godtatt. Dette er psykologi som ikke alle forstår. Ganske lett å skjønne når man blir forklart da. Du uttaler deg på en veldig...enkel måte. Anonymkode: ec44e...844 Søtt. Når man ikke har mer å komme med så kommer hersketeknikken. Anonymkode: f6f70...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå