Gå til innhold

Er Johnny depp uskyldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser for meg at begge ikke har rent mel i posen...

Anonymkode: 470d0...f04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de begge er skyldige i det turbulente forholdet, men jeg tror ikke han er en overgriper. Ekskona virker jo svært ustabil og lyver under ed. Og gjør man det må man regne med at andre ser på en som en som lyver om andre ting også. 
Jeg håper dommen går i Depp sin favør. 

Anonymkode: f6f70...819

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror de begge er skyldige i det turbulente forholdet, men jeg tror ikke han er en overgriper. Ekskona virker jo svært ustabil og lyver under ed. Og gjør man det må man regne med at andre ser på en som en som lyver om andre ting også. 

Hvordan vet man at hun lyver under ed?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet man at hun lyver under ed?

Det er bevist i rettssaken. 

Skrevet

Nei, tror ikke han er uskyldig i det hele. Men heller ikle at han er så skyldig som hun skal ha det til. Men det er jo ikke skyld rettssaken handler om

Anonymkode: 3b875...ecb

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun er fortvilet, ikke ustabil. Du ville også ha vært fortvilet om du var i hennes situasjon.

Anonymkode: 23e5d...bf5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg ser for meg at begge ikke har rent mel i posen...

Han har i hvert fall ikke det.

Anonymkode: 23e5d...bf5

Skrevet

Nå hat jeg fulgt med rettssaken fra start, og hvis jeg hadde vært i juryen hadde jeg stemt i favør Johnny. Dette basert på bevisene og vitnemålene, og ikke til mediasirkuset som er rundt rettssaken.

Anonymkode: f6a8a...ab3

Skrevet

Dere som støtter JD gjør det bare fordi dere synes han er kjekk. Det er eneste grunnen til at dere heier på han.

Ingen av dere har noen som helst sjanse på han. Jeg bare nevner det.

Anonymkode: 7f96b...72f

Skrevet

Jeg begriper ikke at folk ikke ser hvordan Depp oppfører seg i retten. At de ikke ser hvor utrolig manipulerende han er? Er folk virkelig så blinde eller rett ut dumme? 

Dette er liksom en mann som skal ha blitt utsatt for mishandling. Han latterligjør advokater, flirer og ler for å psyke ned Heard, og for å bonde med publikum. Er veldig opptatt av å vise både en kjærlig og takknemlig holdning overfor sine egne advokater, mest om Heard er i vitneboksen. Han nekter å kalle henne ved fornavn, noe som ville vært naturlig, og han overser henne. Dette er så mange narsissistiske trekk at det er faktisk helt fascinerende. På siste dagen var han kledd i mørk dress som for å understreke alvoret og hvor trist alt er for han. Og så de evige små sleipe smilene hans. Det er så ekstremt avslørende, og med tanke på at han lovte å ydmyke Heard for hele verden også, så er det rett og slett helt utrolig at folk tror han er et offer.

Så er det Heard på andre siden som er helt desperat. Noe jeg fint kan skjønne etter å ha vært utsatt for Depp. Hun var 22 år da de ble sammen, om ikke yngre. Han var over dobbelt så gammel, med stort rusproblem, med kontrollerende og sykelig sjalu oppførsel og høy status. Maktforholdet var mildt sagt skjevt, og selv om hun ikke er feilfri så kan nettopp det at hun er mer offensiv enn mange ofre, være en grunn til at Depp var ekstra fæl mot henne. Moren til barna hans er en helt annen type, og jeg tror ingen av eksene hans vil legge seg ut med han. En ser jo hvordan det går. Heard er en type som ikke lett blir likt, og jeg syns ikke at hun virker så lett å like jeg heller. Det er ikke dermed sagt at hun ikke har hatt et helvete i forholdet med Depp. Som nevnt ser man jo hvordan han oppfører seg nå. At ikke flere ser det er en stor gåte. 

Anonymkode: ec44e...844

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Dere som støtter JD gjør det bare fordi dere synes han er kjekk. Det er eneste grunnen til at dere heier på han.

Finnes det virkelig noen som synes han er kjekk?? For 20 år siden ja, men ikke nå vel….

Anonymkode: 2be84...452

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Finnes det virkelig noen som synes han er kjekk?? For 20 år siden ja, men ikke nå vel….

Anonymkode: 2be84...452

Er ingen annen grunn til å være blind for hvordan han har holdt på så.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Å nei! Der tok du jammen fra meg livsløgnen min. Jeg som trodde at vi skulle bli kjærester. Søren, altså. 

Skrevet

Jeg begriper ikke at folk ikke ser hvordan Depp oppfører seg i retten. At de ikke ser hvor utrolig manipulerende han er? Er folk virkelig så blinde eller rett ut dumme? 

Dette er liksom en mann som skal ha blitt utsatt for mishandling. Han latterligjør advokater, flirer og ler for å psyke ned Heard, og for å bonde med publikum. Er veldig opptatt av å vise både en kjærlig og takknemlig holdning overfor sine egne advokater, mest om Heard er i vitneboksen. Han nekter å kalle henne ved fornavn, noe som ville vært naturlig, og han overser henne. Dette er så mange narsissistiske trekk at det er faktisk helt fascinerende. På siste dagen var han kledd i mørk dress som for å understreke alvoret og hvor trist alt er for han. Og så de evige små sleipe smilene hans. Det er så ekstremt avslørende, og med tanke på at han lovte å ydmyke Heard for hele verden også, så er det rett og slett helt utrolig at folk tror han er et offer.

Så er det Heard på andre siden som er helt desperat. Noe jeg fint kan skjønne etter å ha vært utsatt for Depp. Hun var 22 år da de ble sammen, om ikke yngre. Han var over dobbelt så gammel, med stort rusproblem, med kontrollerende og sykelig sjalu oppførsel og høy status. Maktforholdet var mildt sagt skjevt, og selv om hun ikke er feilfri så kan nettopp det at hun er mer offensiv enn mange ofre, være en grunn til at Depp var ekstra fæl mot henne. Moren til barna hans er en helt annen type, og jeg tror ingen av eksene hans vil legge seg ut med han. En ser jo hvordan det går. Heard er en type som ikke lett blir likt, og jeg syns ikke at hun virker så lett å like jeg heller. Det er ikke dermed sagt at hun ikke har hatt et helvete i forholdet med Depp. Som nevnt ser man jo hvordan han oppfører seg nå. At ikke flere ser det er en stor gåte. 

Det er nok du som er ekstra klok 👏🏻👏🏻

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er nok du som er ekstra klok 👏🏻👏🏻

Ja det vet jeg. Litt skarpere enn folk flest. 

Skrevet

" Tell the world Johnny, tell them Johnny Depp,

I am Johnny Depp, a man," I am a victim too of

domestic violence"

"you re going to get up on the stand, Johnny, and say, she started it?

Really?

And see how many people believe or side with you                               

Skrevet

" Tell the world Johnny, tell them Johnny Depp,

I am Johnny Depp, a man," I am a victim too of

domestic violence"

"you re going to get up on the stand, Johnny, and say, she started it?

Really?

And see how many people believe or side with you                               

Hvorfor blir dette brukt mot henne? Han truet henne igjen, så at hun sier dette er jo forståelig. 

Skrevet

Hun var ikke 22, men det er 22 år mellom partene, var det ikke du som fulgte så godt med 😂

Anonymkode: 5c9c7...0d0

Skrevet

Hun var ikke 22, men det er 22 år mellom partene, var det ikke du som fulgte så godt med 😂

De ble sammen i 2009. Hun er 36 år nå. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

De ble sammen i 2009. Hun er 36 år nå. 

Nei, de begynte å date mellom 2011 og 2012

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Hvorfor blir dette brukt mot henne? Han truet henne igjen, så at hun sier dette er jo forståelig. 

Hun håner han og sier at han ikke vil bli trodd om han forteller at han blir mishandlet. En svært kjent oppførsel fra overgripere. 

Skrevet

Nei, de begynte å date mellom 2011 og 2012

Tja. Det kan vel diskuteres når alt startet....

Skrevet

In a court filing, Heard wrote that she and Depp began dating "around the end of 2011 or the start of 2012."

Skrevet

De møttes i 2009 og ble sammen tre år senere. Men du er vel så klok at du vet noe som ingen andre vet? 

Skrevet

Hun håner han og sier at han ikke vil bli trodd om han forteller at han blir mishandlet. En svært kjent oppførsel fra overgripere. 

Det er også kjent at de som utøver vold legger skyld på andre og spiller offer. "Jeg slo fordi..." Han truer med å bruke en feil hun gjorde mot han. Det er selvsagt ikke greit at hun slo heller, men det han brukte det til å manipulere. Han ville ydmyke henne før hele verden. Et offer snakker ikke sånn altså. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...