Gå til innhold

I badstuen på treningssenteret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sitter dere? Sitter dere med håndkle surret rundt dere, eller sitter dere klissnaken rett oppå håndkle? 

Anonymkode: d8260...5a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker å ha det surret rundt meg. 

Anonymkode: 110dd...a4c

Skrevet

Det varierer. Om det er plass til det og det bare er en eller to andre så liker jeg best å legge meg ned på håndkleet. Er det flere så sitter jeg som regel på håndkleet. Er det mange, eller personer som er av en bestemt type så beholder jeg håndkleet surret rundt meg. Har det alltid surret rundt meg før jeg går inn hvis jeg ikke vet det er få personer der.

Anonymkode: 36e5e...47f

Skrevet

Der jeg trente før, så var jeg ofte alene, og da lå jeg gjerne på håndkle eller satt. 

Anonymkode: d8b70...954

Skrevet

I Finland og flere andre land er det ikke lov å ha håndkle med seg i badstua av hygieniske årsaker. 

Anonymkode: 7a8d4...db4

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

I Finland og flere andre land er det ikke lov å ha håndkle med seg i badstua av hygieniske årsaker. 

Det var en uhygienisk regel.

Anonymkode: 89ad3...2ac

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det var en uhygienisk regel.

Overhodet ikke. Jo mer klær du tar med deg inn i badstua, desto mer uhygienisk er det. Derfor er det heller ikke lov i mange finske basseng med store herreshorts som badebukse. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Overhodet ikke. Jo mer klær du tar med deg inn i badstua, desto mer uhygienisk er det. Derfor er det heller ikke lov i mange finske basseng med store herreshorts som badebukse. 

Jo, det betyr jo folk spruter svette rundt seg.

Skrevet

Felles badstu for begge (alle?) kjønn, så om eg skulke forville meg inn der ville eg nok blitt utvist om eg sat naken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...