Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #26 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor spør du her når du allerede har tatt valget? Anonymkode: 88ca5...d06 Sa nei takk og som settingen ble og den følelsen angrer jeg ikke på det, men allikevel spør jeg meg hvorfor ble jeg ikke spurt? Sårende. Vi er 4 stk som omgåes sånn og hvorfor spør hun bare de to andre? Anonymkode: 7651c...760
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #27 Skrevet 28. mai 2022 Kan du ikke bare bli med? Hvis du blir med og oppfører deg, er hyggelig osv så kanskje de får mer lyst til å be deg med senere. Anonymkode: b096a...330
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #28 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Sa nei takk og som settingen ble og den følelsen angrer jeg ikke på det, men allikevel spør jeg meg hvorfor ble jeg ikke spurt? Sårende. Vi er 4 stk som omgåes sånn og hvorfor spør hun bare de to andre? Anonymkode: 7651c...760 Gjør du aldri noe uten å spørre alle venninnene om de vil være med? Går du aldri en tur med en eller to eller på kino eller strikkekafé eller pub eller danskebåten uten å sjekke om alle vil være med? Planlegger du aldri noe sammen med den eller de du traff tilfeldig uten å sørge for at alle andre samtidig får samme invitasjonen? Dessuten, i dette tilfellet ble du spurt. Hun hadde absolutt ikke en pistol mot panna da hun spurte deg så hun måtte ikke spørre. Hun valgte å spørre deg. Du valgte å takke nei fordi du ikke ble spurt først. Du gjør det ikke så lett for deg selv. Anonymkode: 12fda...e91
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #29 Skrevet 28. mai 2022 Hadde bare vært godt å få at jeg blir forstått og noen skjønner meg. Jeg får ikke gjort noe mer, men det sårer. Igjen den følelsen av å være på utsiden. Og vet ikke om jeg vil spørre heller? En opptur og en nedtur like kjapt. Var så glad for jentekveld. Anonymkode: 7651c...760
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #30 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Gjør du aldri noe uten å spørre alle venninnene om de vil være med? Går du aldri en tur med en eller to eller på kino eller strikkekafé eller pub eller danskebåten uten å sjekke om alle vil være med? Planlegger du aldri noe sammen med den eller de du traff tilfeldig uten å sørge for at alle andre samtidig får samme invitasjonen? Dessuten, i dette tilfellet ble du spurt. Hun hadde absolutt ikke en pistol mot panna da hun spurte deg så hun måtte ikke spørre. Hun valgte å spørre deg. Du valgte å takke nei fordi du ikke ble spurt først. Du gjør det ikke så lett for deg selv. Anonymkode: 12fda...e91 Det var egentlig ikke et spm om jeg ville være med. Det var en løsning å si noe når det ble snakket om den konserten. Helt ærlig tror jeg ikke hun ville ha meg med. Du skulle sett reaksjonen. Det var en glipp at det kom opp. Det ville vært naturlig å spurt alle 4 for meg dersom det var den gjengen der. Ikke to og ikke den siste. De hadde bestilt og så var det en som ikke kunne. Anonymkode: 7651c...760
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #31 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Kan du ikke bare bli med? Hvis du blir med og oppfører deg, er hyggelig osv så kanskje de får mer lyst til å be deg med senere. Anonymkode: b096a...330 Har ikke lyst nå. Hadde det blitt annerledes så gjerne. Anonymkode: 7651c...760
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #32 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Det var egentlig ikke et spm om jeg ville være med. Det var en løsning å si noe når det ble snakket om den konserten. Helt ærlig tror jeg ikke hun ville ha meg med. Du skulle sett reaksjonen. Det var en glipp at det kom opp. Det ville vært naturlig å spurt alle 4 for meg dersom det var den gjengen der. Ikke to og ikke den siste. De hadde bestilt og så var det en som ikke kunne. Anonymkode: 7651c...760 Men de bad deg på jentekveld? Hvorfor gjorde de det om de ikke vil ha deg med? Anonymkode: 7d27f...d17
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #33 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det var egentlig ikke et spm om jeg ville være med. Det var en løsning å si noe når det ble snakket om den konserten. Helt ærlig tror jeg ikke hun ville ha meg med. Du skulle sett reaksjonen. Det var en glipp at det kom opp. Det ville vært naturlig å spurt alle 4 for meg dersom det var den gjengen der. Ikke to og ikke den siste. De hadde bestilt og så var det en som ikke kunne. Anonymkode: 7651c...760 Om du alltid reagerer med å bli så sår, skuffet og snurt om de ikke ringer alle vennene sine når de skal planlegge noe er det jo ikke så rart at situasjonen ble klein. De visste jo da at ved å ha billetter til konserten uten å ha invitert deg så blir du snurt. Slik du skriver her vil jeg tro at dine følelser var tykt påsmurt på utsiden. Du kunne jo reddet situasjonen ved å takke ja og bli med og ha det kjekt. Da er det lettere å huske på deg en annen gang. Eller svart nei fordi det ikke passet. Men å si nei fordi du ble snurt hjelper absolutt ingenting. For å gjøre det enklere for dem å huske på deg tror jeg det er viktig at dere har det kjekt sammen og at du også tar fleksible initiativ. Om de oppfattes som veldig regid og snurt uansett hva de svarer eller gjør blir det vanskelig for dem å forholde seg til deg. En annen ting. Med så mange tråder her inne får du jo mye oppmerksomhet og blir veldig synlig. Om alle disse trådene dine er sanne kan jo vennene dine lese om det her. Det er fort gjort å bli litt skremt. Anonymkode: b7754...011
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #34 Skrevet 28. mai 2022 Om du har grunn til å bli lei deg? Absolutt, hvis du velger å se sånn på det. For det er et valg. Hadde du valgt annerledes, hadde du hatt billett til konsert med venninner, og mest sannsynlig hatt det supert. Hvis du velger å bli fornærmet fordi du ikke var førstevalg, da har du grunn til å være lei deg.. Håper du finner gleden i livet, for den er sjelden egentlig langt unna ❤️ Anonymkode: 3d7df...14e
Hengebukksvinet Skrevet 28. mai 2022 #35 Skrevet 28. mai 2022 Jeg skjønner deg godt. Veldig vond følelse♥️
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #36 Skrevet 28. mai 2022 Hengebukksvinet skrev (2 timer siden): Jeg skjønner deg godt. Veldig vond følelse♥️ Jeg er enig med deg. Anonymkode: c06a1...018
Gladjente00 Skrevet 28. mai 2022 #37 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Godt å høre at noen faktisk forstår. Takk. Anonymkode: 7651c...760 Jeg forstår deg veldig godt! Bare ignorer de som har ett veldig behov for å trykke deg ned og oppføre seg som drittunger her inne! Makan kunne ikke tru at det var voksne kvinnfolk som skreiv her inne til tider 😳 oppføre seg som de skulle gått på barneskolen. jeg hadde gjort det samme som deg, er man ikke invitert og plutselig skal de invitere for du fikk greie på det, nei vet du hva! Det er det samme som å bli valgt som 3 valg for nr 1 og 2 ikke kunne.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #38 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Men de bad deg på jentekveld? Hvorfor gjorde de det om de ikke vil ha deg med? Anonymkode: 7d27f...d17 Ja, ble bedt og ble glad for det. Håper jo de liker meg. Vet ikke svaret på det. Anonymkode: 7651c...760
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #39 Skrevet 28. mai 2022 Gladjente00 skrev (1 time siden): Jeg forstår deg veldig godt! Bare ignorer de som har ett veldig behov for å trykke deg ned og oppføre seg som drittunger her inne! Makan kunne ikke tru at det var voksne kvinnfolk som skreiv her inne til tider 😳 oppføre seg som de skulle gått på barneskolen. jeg hadde gjort det samme som deg, er man ikke invitert og plutselig skal de invitere for du fikk greie på det, nei vet du hva! Det er det samme som å bli valgt som 3 valg for nr 1 og 2 ikke kunne. Om man har bestemt seg for at det er førstevalg eller ingenting, så bør man også ruste seg for et liv med en god porsjon skuffelser. De færreste starter med å spille på A-laget, enten det er fotball, arbeidslivet eller i vennegjeng, men man jobber seg oppover, eller forblir en nummer tre. Enten det eller så er man så trygg på seg selv og det at man er knakende godt selskap at man ikke teller om man blir bedt som førstemann, femtemann eller nummer 14, for det er ingenting galt med å være nummer to, tre eller fire (Hvem er det som har innbilt dere at det bare er nummer én som gjelder?). Jeg skjønner at om man har en tanke om at man aldri vil være noe dårligere enn nummer én, så gjør det vondt å bli bedt som førstereserve, men så må man velge da: Hjem for å pleie sine såre følelser eller svelge stoltheten, bli med på konsert og dele en fin opplevelse med de andre. En av dem gir antagelig økt sjanse for å bli bedt med på noe igjen. Det gjør ikke den andre. Anonymkode: 12fda...e91
Gladjente00 Skrevet 28. mai 2022 #40 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Om man har bestemt seg for at det er førstevalg eller ingenting, så bør man også ruste seg for et liv med en god porsjon skuffelser. De færreste starter med å spille på A-laget, enten det er fotball, arbeidslivet eller i vennegjeng, men man jobber seg oppover, eller forblir en nummer tre. Enten det eller så er man så trygg på seg selv og det at man er knakende godt selskap at man ikke teller om man blir bedt som førstemann, femtemann eller nummer 14, for det er ingenting galt med å være nummer to, tre eller fire (Hvem er det som har innbilt dere at det bare er nummer én som gjelder?). Jeg skjønner at om man har en tanke om at man aldri vil være noe dårligere enn nummer én, så gjør det vondt å bli bedt som førstereserve, men så må man velge da: Hjem for å pleie sine såre følelser eller svelge stoltheten, bli med på konsert og dele en fin opplevelse med de andre. En av dem gir antagelig økt sjanse for å bli bedt med på noe igjen. Det gjør ikke den andre. Anonymkode: 12fda...e91 Så da skal man med andre ord bare si ja smilende for du mener det er det rette å gjøre? Å være ei dørmatte uten følelser for det er det jo tydligvis ikke lov til å ha her inne? Hun satt ett standpunkt og sto opp for seg selv, med å takke nei. Jeg hadde gjort det samme, så javell så sitter jeg hjemme og syns synd på meg selv en stund, men jeg sto iallefall opp for meg selv at slikt syntes jeg ikke er greit. Hva andre hadde gjort for de stå for seg selv, men å gå ned å være nedlatende mot HI hører ikke hjemme noen plass
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #41 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Om du alltid reagerer med å bli så sår, skuffet og snurt om de ikke ringer alle vennene sine når de skal planlegge noe er det jo ikke så rart at situasjonen ble klein. De visste jo da at ved å ha billetter til konserten uten å ha invitert deg så blir du snurt. Slik du skriver her vil jeg tro at dine følelser var tykt påsmurt på utsiden. Du kunne jo reddet situasjonen ved å takke ja og bli med og ha det kjekt. Da er det lettere å huske på deg en annen gang. Eller svart nei fordi det ikke passet. Men å si nei fordi du ble snurt hjelper absolutt ingenting. For å gjøre det enklere for dem å huske på deg tror jeg det er viktig at dere har det kjekt sammen og at du også tar fleksible initiativ. Om de oppfattes som veldig regid og snurt uansett hva de svarer eller gjør blir det vanskelig for dem å forholde seg til deg. En annen ting. Med så mange tråder her inne får du jo mye oppmerksomhet og blir veldig synlig. Om alle disse trådene dine er sanne kan jo vennene dine lese om det her. Det er fort gjort å bli litt skremt. Anonymkode: b7754...011 Jeg vet ikke om de la merke til reaksjonen min. Etterpå gikk jeg vekk en stund for å samle meg og late som ingenting. Jeg fulgte magefølelsen der og takket nei. Og angrer ikke på det når det ble. Det er allikevel ikke sagt at når de skal på konsert at det kan bli sårt, men da måtte det blitt på en annen måte. Har ikke snakket med de siden den kvelden. Anonymkode: 7651c...760
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #42 Skrevet 28. mai 2022 Gladjente00 skrev (54 minutter siden): Så da skal man med andre ord bare si ja smilende for du mener det er det rette å gjøre? Å være ei dørmatte uten følelser for det er det jo tydligvis ikke lov til å ha her inne? Hun satt ett standpunkt og sto opp for seg selv, med å takke nei. Jeg hadde gjort det samme, så javell så sitter jeg hjemme og syns synd på meg selv en stund, men jeg sto iallefall opp for meg selv at slikt syntes jeg ikke er greit. Hva andre hadde gjort for de stå for seg selv, men å gå ned å være nedlatende mot HI hører ikke hjemme noen plass Hvis du har lyst til å gå på konsert så blir du med. Hvis du ikke har lyst takker du nei. Det å overanalysere slik du gjør fører ikke noe godt med seg. Anonymkode: e309f...a4f
Gladjente00 Skrevet 28. mai 2022 #43 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvis du har lyst til å gå på konsert så blir du med. Hvis du ikke har lyst takker du nei. Det å overanalysere slik du gjør fører ikke noe godt med seg. Anonymkode: e309f...a4f Overanalysere? Hvor har jeg overanalysert? Her snakker jeg om å gå etter hva man selv mener er rett, kaller du det for å overanalysere??
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #44 Skrevet 28. mai 2022 Gladjente00 skrev (6 minutter siden): Overanalysere? Hvor har jeg overanalysert? Her snakker jeg om å gå etter hva man selv mener er rett, kaller du det for å overanalysere?? Det er ikke en sak med noe rett eller galt. Det er ingen som er urettferdig behandlet. Du har fått et tilbud om å bli med på konsert. Noe mer trenger du ikke vurdere. Anonymkode: e309f...a4f
Gladjente00 Skrevet 28. mai 2022 #45 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det er ikke en sak med noe rett eller galt. Det er ingen som er urettferdig behandlet. Du har fått et tilbud om å bli med på konsert. Noe mer trenger du ikke vurdere. Anonymkode: e309f...a4f Jeg trur du blander meg med HI!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #46 Skrevet 28. mai 2022 Gladjente00 skrev (1 time siden): Så da skal man med andre ord bare si ja smilende for du mener det er det rette å gjøre? Å være ei dørmatte uten følelser for det er det jo tydligvis ikke lov til å ha her inne? Hun satt ett standpunkt og sto opp for seg selv, med å takke nei. Jeg hadde gjort det samme, så javell så sitter jeg hjemme og syns synd på meg selv en stund, men jeg sto iallefall opp for meg selv at slikt syntes jeg ikke er greit. Hva andre hadde gjort for de stå for seg selv, men å gå ned å være nedlatende mot HI hører ikke hjemme noen plass Men bedt igjen blir du jo ikke. Anonymkode: 238b8...38c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #47 Skrevet 28. mai 2022 Gladjente00 skrev (1 minutt siden): Jeg trur du blander meg med HI! Ja. Det gjør jeg. Beklager det. Anonymkode: e309f...a4f
Gladjente00 Skrevet 28. mai 2022 #48 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men bedt igjen blir du jo ikke. Anonymkode: 238b8...38c Å hvorfor ikke det? Fordi hun sier nei til noe hun ikke var bedt i med første i det hele tatt? Det har jeg og gjort før men har blitt bedt for det om. Det er forskjell å be noen for du vil ha de med deg og å be noen med sympati for at personen fant ut av det
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #49 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Det er ikke en sak med noe rett eller galt. Det er ingen som er urettferdig behandlet. Du har fått et tilbud om å bli med på konsert. Noe mer trenger du ikke vurdere. Anonymkode: e309f...a4f Men det var jo egentlig ikke det. Da hadde det blitt helt annerledes. Hadde det blitt sagt at vi skal på konsert og om jeg hadde hatt lyst å være med så hadde det vørt det. Noe det ikke var. Anonymkode: 7651c...760
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #50 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Men bedt igjen blir du jo ikke. Anonymkode: 238b8...38c Hvorfor sier du det? Anonymkode: 7651c...760
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå