Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Det er ca fem år siden jeg sluttet å amme, men det kommer fortsatt melk. Er ikke som når jeg ammet aktivt, men jobber jeg litt kommer det ganske mye. Prøvde brystpumpen igjen, å klarte å fylle et par CL tilsammen. Smakte vanlig brystmelk. Er det vanlig? Er det slik at jeg muligens alltid vil kunne klare å få ut melk? Anonymkode: d8b61...758
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 Hvis du stadig stimulerer/jobber med brystene selv (virker slik, men mulig jeg misforstod deg?) så vil jo det kunne stimulere til litt melkeproduksjon. Jeg ville ha sluttet helt å stimulere brystene en periode, og også fått sjekket hormoner hos legen. Anonymkode: 9984c...4f4
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Skrevet 27. mai 2022 Jeg hadde fortsatt melkerester 10 år etter førstemann uten stimulering. Ikke pump ut. Bare fjern eventuelle rester uten stimulans. Anonymkode: 57a28...445
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #4 Skrevet 27. mai 2022 Jeg kunne klemme ut noen dråper 10 år etter ammeslutt, så det å ha litt melkeproduksjon lenge tror jeg ikke er så uvanlig, men jeg ville ikke stimulert det noe. Anonymkode: 2c6de...c47
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg hadde fortsatt melkerester 10 år etter førstemann uten stimulering. Ikke pump ut. Bare fjern eventuelle rester uten stimulans. Anonymkode: 57a28...445 Jeg ville prøve for å se hvor mye jeg kunne få ut. Som sagt, må jobbe og klemme litt før det kommer melk. Når samboer koser ned med dem, kommer det aldri noe. Anonymkode: d8b61...758
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå