Gå til innhold

Fortsatt melk i puppene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ca fem år siden jeg sluttet å amme, men det kommer fortsatt melk. Er ikke som når jeg ammet aktivt, men jobber jeg litt kommer det ganske mye. Prøvde brystpumpen igjen, å klarte å fylle et par CL tilsammen. Smakte vanlig brystmelk. Er det vanlig? Er det slik at jeg muligens alltid vil kunne klare å få ut melk? 

Anonymkode: d8b61...758

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du stadig stimulerer/jobber med brystene selv (virker slik, men mulig jeg misforstod deg?) så vil jo det kunne stimulere til litt melkeproduksjon.

Jeg ville ha sluttet helt å stimulere brystene en periode, og også fått sjekket hormoner hos legen.

Anonymkode: 9984c...4f4

Skrevet

Jeg hadde fortsatt melkerester 10 år etter førstemann uten stimulering. Ikke pump ut. Bare fjern eventuelle rester uten stimulans.

Anonymkode: 57a28...445

Skrevet

Jeg kunne klemme ut noen dråper 10 år etter ammeslutt, så det å ha litt melkeproduksjon lenge tror jeg ikke er så uvanlig, men jeg ville ikke stimulert det noe. 

Anonymkode: 2c6de...c47

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde fortsatt melkerester 10 år etter førstemann uten stimulering. Ikke pump ut. Bare fjern eventuelle rester uten stimulans.

Anonymkode: 57a28...445

Jeg ville prøve for å se hvor mye jeg kunne få ut. Som sagt, må jobbe og klemme litt før det kommer melk. Når samboer koser ned med dem, kommer det aldri noe. 

Anonymkode: d8b61...758

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...