Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #26 Skrevet 28. mai 2022 Ikke min smak, og det er mest fordi det så ut som klosser. Veldig upersonlig og ukoselig område, men innvendig var der jo greit og er stort pluss med sjøen så klart. Jeg hadde heller ikke likt tunnelen, men til den prisen hadde jeg gått med på endel da det jo er veldig god pris. Anonymkode: 40857...570
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #27 Skrevet 28. mai 2022 Vi var og så på husene foran, i første rekke mot sjøen da de ble bygget, og der er rommene veldig små.... Veldig tett på feltet der med alt som er bygget nå. Hvis jeg skulle flyttet så pass langt utenfor byen ville jeg hatt mer plass rundt meg. Mange andre, flotte plasser jeg tenker er litt mer sentrale enn akkurat der på Mosterøy, ville nok sjekket litt mer før jeg gikk for dette huset. Blir veldig avhengig av to biler og kjøring til alt dere skal, skole, butikk, aktiviteter, jobb etc ved å bo på Mosterøy. Valgte selv å kjøpe på Hundvåg og kunne ikke vært mer fornøyd! Nå har vi også fått tunnel i tillegg til bro 😊 Ungene kan gå/sykle til skole og alle aktiviteter. Bussen går hvert7.minutt og det tar under 20 minutter med sykkel til sentrum - perfekt! Lykke til med kjøp og flytting 😊 Anonymkode: 12896...7fb
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #28 Skrevet 28. mai 2022 Jeg liker det. Jeg liker hvordan det ser ut utvendig, nærhet til sjøen og store åpne vinduer og mye lys. Jeg ville kjøpt plisségardiner for å minske litt innsyn. Anonymkode: d37de...fed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå