Gå til innhold

Finnes det kur mot kåthet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er over normalt kåt. Det plager meg veldig i grunn. Er det noe jeg kan gjøre? Jeg har alltid vært sånn. Jeg har sex 1 gang i uken, men kjenner på kåtskap hver dag. Plagsomt 

Anonymkode: a1202...bbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex ofte er min kur på den "sulten". Én gang i uken er ikke akkurat særlig ofte.

Anonymkode: c3cf0...db4

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Sex ofte er min kur på den "sulten". Én gang i uken er ikke akkurat særlig ofte.

Samme her. Cluet er å finne en mann med samme behov. Da løser ting seg av seg selv.

Anonymkode: a5a47...c73

Skrevet

Han elsket sex før.. ville ha sex hver dag. Jeg blir sprø 🧐🤯 godt å høre at vi er flere

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Han elsket sex før.. ville ha sex hver dag. Jeg blir sprø 🧐🤯 godt å høre at vi er flere

Du er helt normalt kåt i alle fall. Jeg tror jeg selv ville klatret på veggene av å få sex bare en gang i uken.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du er helt normalt kåt i alle fall. Jeg tror jeg selv ville klatret på veggene av å få sex bare en gang i uken.

Så godt å høre altså! Jeg sliter 😵😵💫🥴

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Jeg er over normalt kåt. Det plager meg veldig i grunn. Er det noe jeg kan gjøre? Jeg har alltid vært sånn. Jeg har sex 1 gang i uken, men kjenner på kåtskap hver dag. Plagsomt 

Slik har jeg det også,  og jeg er singel, men plager meg ikke. Onanerer mye, det hjelper. Er litt kleint å onanere på jobben, men jeg gjør det likevel. 

Anonymkode: 2c6be...7a6

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Slik har jeg det også,  og jeg er singel, men plager meg ikke. Onanerer mye, det hjelper. Er litt kleint å onanere på jobben, men jeg gjør det likevel. 

Oj.. på do?

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Oj.. på do?

Ja... Er heldigvis enkelt toalett, ikke felles. 

Skrevet

Jeg er også overkåt🤣 og samboer er jævlig hot så tenner på han hele tiden, han får kjørt seg både når han vil og ikke vil😂 det blir bare verre med årene tror jeg🤭 er 36 nå

Anonymkode: 18f45...929

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er også overkåt🤣 og samboer er jævlig hot så tenner på han hele tiden, han får kjørt seg både når han vil og ikke vil😂 det blir bare verre med årene tror jeg🤭 er 36 nå

Så heldige dere er!

Jeg og mannen tenner ikke på hverandre lenger. Jeg har ikke hatt sex på flere år. Vi har vel ikke direkte sagt at vi ikke tenner, det bare ligger i korta..

Anonymkode: 4d2ef...c8f

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Så heldige dere er!

Jeg og mannen tenner ikke på hverandre lenger. Jeg har ikke hatt sex på flere år. Vi har vel ikke direkte sagt at vi ikke tenner, det bare ligger i korta..

Å dere er sammen fordi? Dere elsker jo ikke hverandre når dere ikke tenner på hverandre. Det sier seg vel nesten selv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Å dere er sammen fordi? Dere elsker jo ikke hverandre når dere ikke tenner på hverandre. Det sier seg vel nesten selv. 

Det er jeg ikke enig i.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så digg. Samme med meg. Jeg tenner sinnsykt på mannen min 🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...