Gå til innhold

Pynt til husvegg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Herregud, sitter du virkelig her og krangler om pynt ute på veggen, skjems du ikke litt engang?

Anonymkode: b0797...2a2

Ingen krangler her :-) og det handler om trender, flokkmenralitet og nå også Janteloven. Følg med. 

Anonymkode: bacf9...08d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte et hjerte på Plantasjen for mange år siden, mulig de har lignende fortsatt?

Anonymkode: cf5c1...0e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg ante ikke at det var ein trend og noe som vil forsvinne, jeg har sett det rundt forbi og lurte bare på hvor det kjøpes. Jeg synes det er fint. HI

Anonymkode: 531ad...fbc

Ja, det er fint. Naturmaterialer blir aldri feil. Ikke bry deg om de som så krampeaktig må føle seg unike. 

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Har jeg vært uhyggelig syns du? 

Nå handler vel Janteloven om de som tror andre føler seg bedre 🙂 da vet du det. 

Akkurat. Du passer rett inn. 

Anonymkode: 48b50...4b9

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Ingen krangler her 🙂 og det handler om trender, flokkmenralitet og nå også Janteloven. Følg med. 

Du er et glimrende elsempel alle 3 det skal du ha.

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Du er et glimrende elsempel alle 3 det skal du ha.

Skjønner du selv hva du mener her?  :-D 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Nei. Bare nei. Veggpynt ute er omtrent like fint som HOME bokstaver i stua..

Anonymkode: f6b61...ce4

Deg om det. 

Anonymkode: c147d...c61

Skrevet

Hvis du først all være Harry, hvorfor ikke være blodharry? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du ler av det ja. Det er akkurat det vi gjør nå, som ser hvilken vei det går. En ting er å følge en trend litt mer diskré, men på husveggen liksom... Det kommer til å føles flaut. Det vet nok du også selv om du vil være snill. 

Lavmål av deg. 

Jeg har helt siden jeg var liten likt slike grå hjerter til å ha på døra. Har alltid hatt det på huset her. Er på jakt etter nye Jeg synes det er fint. Jeg pynter ikke for deg. 

Ganske spesielt å rakke ned på hva andre gjør altså. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Lavmål av deg. 

Jeg har helt siden jeg var liten likt slike grå hjerter til å ha på døra. Har alltid hatt det på huset her. Er på jakt etter nye Jeg synes det er fint. Jeg pynter ikke for deg. 

Ganske spesielt å rakke ned på hva andre gjør altså. 

Jeg rakker ikke ned på noen. Hvis du har sett at jeg har gjort det så må du nesten vise meg. 

Jeg ler av flokkmenralitet mange ganger, og hvordan man henger seg på trender for så å fremme seg to år etterpå. Jeg har venner som er sånn. Jeg ler, og de ler av det selv. De ler av meg enkelte ganger også. Slutt å vær så hårsår. Herregud vi er like tåpelige alle sammen på hver våre måter. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg rakker ikke ned på noen. Hvis du har sett at jeg har gjort det så må du nesten vise meg. 

Jeg ler av flokkmenralitet mange ganger, og hvordan man henger seg på trender for så å fremme seg to år etterpå. Jeg har venner som er sånn. Jeg ler, og de ler av det selv. De ler av meg enkelte ganger også. Slutt å vær så hårsår. Herregud vi er like tåpelige alle sammen på hver våre måter. 

...Gremme seg to år etterpå...

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Den var jo fin med lys. Julepynt SKAL være harry. Jo mer blingbling jo bedre. Dette hadde ingenting med trender å gjøre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det er ikke noe bedre å være en snerpe.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

...Gremme seg to år etterpå...

Hvis man faktisk gremmer seg i flere år over å ha hatt fremme en pynteting så må man slutte å ta seg selv så høytidelig! 

Jeg tror du er så redd for å være mainstream at du bikker over til å bli en parodi. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Hvis man faktisk gremmer seg i flere år over å ha hatt fremme en pynteting så må man slutte å ta seg selv så høytidelig! 

Jeg tror du er så redd for å være mainstream at du bikker over til å bli en parodi. 

Nå var du faktisk morsom. Jeg tror tilmed du kan ha litt rett i at jeg kan bikke over til å bli en parodi nå og da. Takk for latteren :-D 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Joda, det tror jeg nok du gjør! Prøv da vel!😊                                                  Hjerte lager du ved å surre tråd/streng rundt enden av en bunt bøyelige kvister. Så deler du kvistbunten i to over surrepunktet, bøyer de to delene ut på hver side, og fester de sammen igjen med tråd/streng nederst. Dårlig forklart, men du forstår det, når du prøver.                                                    Stjerne lager du ved å lage to trekanter, som du legger over hverandre.

Anonymkode: bfd01...841

Hengebjørk er lettvint å forme👍🏻

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja, og noen vil la det henge der i år etter at trenden blir flau. Da vil alle bare le akkurat som de gjør nå av alt annet som gikk helt av mote. Det er bare sånn det er. 

Hvorfor i all verden skal man le av andres smak?

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (5 minutter siden):

Hengebjørk er lettvint å forme👍🏻

Hvorfor i all verden skal man le av andres smak?

Fordi en finner det morsomt. Hvorfor skal man ikke le? 

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Fordi en finner det morsomt. Hvorfor skal man ikke le? 

Folkeskikk, empati, sosial intelligens? Mange svar på dette. Men jeg tror også at hvis man ikke skjønner det intuitivt, så er det ikke noe håp. 

Anonymkode: 47589...67a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Folkeskikk, empati, sosial intelligens? Mange svar på dette. Men jeg tror også at hvis man ikke skjønner det intuitivt, så er det ikke noe håp. 

Anonymkode: 47589...67a

Folkeskikk er noe man viser utad fordi det er mest behagelig for alle. 

Du må ikke blande empati i dette, for det har absolutt null relevans med mindre du latterligjør noen. Å innrømme at en ler av andres smak på et forum uten å henge ut noen er helt greit. Hvis du aldri ler av andre så må du være ekstremt forknytt og med en oppdragelse bak deg som har gitt deg issues som ekstrem skyldfølelse osv. 

Alle ler av noen. Alle blir irritert over noen, eller provoserte over noen også. Det er helt menneskelig og helt normalt. 

Skrevet

Noen i strøket mitt har laget davidsstjerner og hengt opp. Enkelt, ja. Feil, å så veldig. 

Et lite hjerte ved inngang etc synes jeg kan være fint, store kladeiser på veggen, nei. 

Anonymkode: ae409...e41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...