Gå til innhold

Pynt til husvegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett flere som har hjerter eller f.eks stjerner på husvegg av kvister. Noen som aner hvor de kan kjøpes?

Anonymkode: 531ad...fbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger! 

Anonymkode: c147d...c61

Skrevet

Lag sjøl? 

Anonymkode: 4fd3a...4ed

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Lag sjøl? 

Anonymkode: 4fd3a...4ed

Nei, det får jeg ikke til 🙈

Skrevet

Google "hjerte rotting" så får du opp masse, og kan google videre derfra 

Anonymkode: 6e3db...935

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det får jeg ikke til 🙈

Joda, det tror jeg nok du gjør! Prøv da vel!😊                                                  Hjerte lager du ved å surre tråd/streng rundt enden av en bunt bøyelige kvister. Så deler du kvistbunten i to over surrepunktet, bøyer de to delene ut på hver side, og fester de sammen igjen med tråd/streng nederst. Dårlig forklart, men du forstår det, når du prøver.                                                    Stjerne lager du ved å lage to trekanter, som du legger over hverandre.

Anonymkode: bfd01...841

Skrevet

Nei. Bare nei. Veggpynt ute er omtrent like fint som HOME bokstaver i stua..

Anonymkode: f6b61...ce4

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Nei. Bare nei. Veggpynt ute er omtrent like fint som HOME bokstaver i stua..

Anonymkode: f6b61...ce4

Hvorfor tror du at noen bryr seg filla om hva DU mener? Du er fullstendig ubetydelig. 

Anonymkode: 48b50...4b9

Skrevet

Husk at dette er en trend de fleste vil riste på hodet av etter en stund. Just saying

Anonymkode: bacf9...08d

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Husk at dette er en trend de fleste vil riste på hodet av etter en stund. Just saying

Og så? Da er det jo bare å ta det ned fra veggen. 

Jeg husker en trend med å ha sløyfer på lysestakene. Det var kjempepopulært og jeg hadde det på alle stakene, i forskjellige farger. Nå ler jeg litt av det, men det gjorde da ingen skade? 

Bokstaver og hjerter på veggen har jeg aldri hatt, men nå rister jeg mer på hodet av folk som deg som er så opptatt av å være unike at dere ikke ser at dere går i samme fella selv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Noen gjør det ikke pga at det er en trend, noen gjør det fordi de faktisk syns det er fint.

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Og så? Da er det jo bare å ta det ned fra veggen. 

Jeg husker en trend med å ha sløyfer på lysestakene. Det var kjempepopulært og jeg hadde det på alle stakene, i forskjellige farger. Nå ler jeg litt av det, men det gjorde da ingen skade? 

Bokstaver og hjerter på veggen har jeg aldri hatt, men nå rister jeg mer på hodet av folk som deg som er så opptatt av å være unike at dere ikke ser at dere går i samme fella selv. 

Du ler av det ja. Det er akkurat det vi gjør nå, som ser hvilken vei det går. En ting er å følge en trend litt mer diskré, men på husveggen liksom... Det kommer til å føles flaut. Det vet nok du også selv om du vil være snill. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Noen gjør det ikke pga at det er en trend, noen gjør det fordi de faktisk syns det er fint.

Ja, og noen vil la det henge der i år etter at trenden blir flau. Da vil alle bare le akkurat som de gjør nå av alt annet som gikk helt av mote. Det er bare sånn det er. 

Skrevet
21 minutes ago, Anonym bruker said:

Dette er jo en av gledene med livet. 

Å se seg selv med 90tallets tynne bryn, se det oransje kjøkkenet fra 70tallet. 

Å være så nøytral og kjedelig at alt overlever tidens tann, nei takk. 

Anonymkode: 47589...67a

Skrevet

Dette er jo en av gledene med livet. 

Å se seg selv med 90tallets tynne bryn, se det oransje kjøkkenet fra 70tallet. 

Å være så nøytral og kjedelig at alt overlever tidens tann, nei takk. 

Tror du alt som ikke er trender er nøytralt og kjedelig?  :-)  det er det jo ikke. Det er ofte det og de som skiller seg helt ut som er spennende da.

Jeg kan likevel forstå det nostalgiske ved visse trender. Alt er bare ikke like "dåååån". Ærlig talt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Du ler av det ja. Det er akkurat det vi gjør nå, som ser hvilken vei det går. En ting er å følge en trend litt mer diskré, men på husveggen liksom... Det kommer til å føles flaut. Det vet nok du også selv om du vil være snill. 

Nei. Jeg blir aldri flau på vegne av andres stil. Jeg KAN bli flau på vegne av folk som tror de er bedre enn andre pga valg de tar. De ser ikke selv hvor tåpelige de er. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ja, og noen vil la det henge der i år etter at trenden blir flau. Da vil alle bare le akkurat som de gjør nå av alt annet som gikk helt av mote. Det er bare sånn det er. 

Ler du virkelig av andre som ikke har samme smak som deg? Av de som ikke slavisk følger moten, men heller velger ut det de selv liker, og ikke bryr seg om at motene skifter? Er ikke alt jeg ser, som jeg syns er fint, og spesielt ofte gjelder det hos folk som følger trenden, men jeg ler ikke av de av den grunn. Folk pynter som de selv vil, tenker jeg.

Skrevet
7 minutes ago, Anonym bruker said:

Tror du alt som ikke er trender er nøytralt og kjedelig?  🙂 det er det jo ikke. Det er ofte det og de som skiller seg helt ut som er spennende da.

Jeg kan likevel forstå det nostalgiske ved visse trender. Alt er bare ikke like "dåååån". Ærlig talt. 

Du høres ut som en veldig fordømmende og kjip person å ha i omgangskretsen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Jeg blir aldri flau på vegne av andres stil. Jeg KAN bli flau på vegne av folk som tror de er bedre enn andre pga valg de tar. De ser ikke selv hvor tåpelige de er. 

Janteloven, bud 4

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ler du virkelig av andre som ikke har samme smak som deg? Av de som ikke slavisk følger moten, men heller velger ut det de selv liker, og ikke bryr seg om at motene skifter? Er ikke alt jeg ser, som jeg syns er fint, og spesielt ofte gjelder det hos folk som følger trenden, men jeg ler ikke av de av den grunn. Folk pynter som de selv vil, tenker jeg.

Janteloven, bud 8 ( tror jeg)

Ja, jeg ler ofte av de som følger trender. Ikke "virkelig" av de som har ulik smak som meg. Jeg syns det er skikkelig morsomt hvordan flokkmentaliteten gjør seg gjeldende. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du høres ut som en veldig fordømmende og kjip person å ha i omgangskretsen. 

Neida. Jeg er en veldig hyggelig person. Tro det eller ei :-) 

Skrevet
12 minutes ago, Anonym bruker said:

Neida. Jeg er en veldig hyggelig person. Tro det eller ei 🙂

Da blir det ei. Folk som sier de er hyggelige, uten å være hyggelige - ikke håp for. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Janteloven, bud 4

Janteloven, bud 8 ( tror jeg)

Ja, jeg ler ofte av de som følger trender. Ikke "virkelig" av de som har ulik smak som meg. Jeg syns det er skikkelig morsomt hvordan flokkmentaliteten gjør seg gjeldende. 

Så du innrømmer at du føler deg bedre enn andre? Det er da noe. 

Det som er morsomt er dere som er så opptatt av å være unike og ikke følge flokken at dere ikke ser at dere går rett i fellen selv😂

Skrevet

Jeg ante ikke at det var ein trend og noe som vil forsvinne, jeg har sett det rundt forbi og lurte bare på hvor det kjøpes. Jeg synes det er fint. HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Da blir det ei. Folk som sier de er hyggelige, uten å være hyggelige - ikke håp for. 

Har jeg vært uhyggelig syns du? 

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Så du innrømmer at du føler deg bedre enn andre? Det er da noe. 

Det som er morsomt er dere som er så opptatt av å være unike og ikke følge flokken at dere ikke ser at dere går rett i fellen selv😂

Nå handler vel Janteloven om de som tror andre føler seg bedre :-) da vet du det. 

Skrevet

Har jeg vært uhyggelig syns du? 

Nå handler vel Janteloven om de som tror andre føler seg bedre 🙂 da vet du det. 

Herregud, sitter du virkelig her og krangler om pynt ute på veggen, skjems du ikke litt engang?

Anonymkode: b0797...2a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...