Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Prøvd i flere timer uten hell. Anonymkode: c4cd4...f3c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Til banken? https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/opplysninger-kundeforhold/id-sjekk-veiledning Anonymkode: 50cbc...67c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Lest dette 20 ganger. Går ikke. Men takk. Anonymkode: c4cd4...f3c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 Hæ? Hvor er du som har holdt på i flere timer med å prøve å scanne passet? Anonymkode: eb33c...d30
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Skrevet 26. mai 2022 Har du sjekka at telefonen din er oppdatert til en ny nok versjon? At passet er gyldig? Anonymkode: 50cbc...67c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #6 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har du sjekka at telefonen din er oppdatert til en ny nok versjon? At passet er gyldig? Anonymkode: 50cbc...67c Passet er gyldig til 2030 og mobilen er oppdatert iPhone 13. Anonymkode: c4cd4...f3c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 Jeg sliter meg akkurat det samme.. Anonymkode: 3fb7a...477
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #8 Skrevet 27. mai 2022 Har du deksel på? Ta av det Anonymkode: afc2d...3b5
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #10 Skrevet 1. juni 2022 Noen som vet feilen? Anonymkode: 3fb7a...477
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #11 Skrevet 1. juni 2022 Løsning: oppdaterte telefonen til den nyeste versjonen, da fungerte det med engang. Anonymkode: 3fb7a...477
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå