Gå til innhold

Hvor kan feriereiser bestilles som kan betales med Klarna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Altså ; ferie på krita? Ingen steder håper jeg !!

Anonymkode: d9bc2...09a

Hi her. Jeg vet at det finnes slike muligheter og for meg er det bedre å kunne betale ned på et slikt lån litt og litt. Som følge av covid har jeg mistet jobb og gutten min har så lyst på en liten utenlandstur i sommer. Vi har ikke vært utenlands siden 2015. Derfor hadde det vært hyggelig å få til en tur, men det avhenger av om jeg kan betale med klarna.

Anonymkode: 5324d...852

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hi her. Jeg vet at det finnes slike muligheter og for meg er det bedre å kunne betale ned på et slikt lån litt og litt. Som følge av covid har jeg mistet jobb og gutten min har så lyst på en liten utenlandstur i sommer. Vi har ikke vært utenlands siden 2015. Derfor hadde det vært hyggelig å få til en tur, men det avhenger av om jeg kan betale med klarna.

Ingen vil anbefale deg å reise med lånte penger. Mye bedre å spare opp , det vil føles bedre når du reiser også.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har du rom til det i økonomien da? Det virker så overkommelig med slikt, men så ender det med å bli veldig dyrt

Anonymkode: dc220...fb2

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ingen vil anbefale deg å reise med lånte penger. Mye bedre å spare opp , det vil føles bedre når du reiser også.

Det har vel vi strengt tatt ikke noe med å mene noe om! For noen er det enkelte å betale i ettertid, og så lenge de vet at de kan betale avdragene og er villig til å betale rentene så får de ordne seg som de vil. 

Anonymkode: 2595a...c54

Annonse

Tror det er 2 måter. Enten så dukker tilbudet opp når du skal betale, men om du har en Klarna konto/profil så kan du i noen tilfeller først gå inn på Klarna og søke om noe som heter et enganskort også velge kategorien reise. Jeg har aldri prøvd det siste selv. 

Anonymkode: 6f29d...8a9

Annonse

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det kan svare seg å heller betale med kredittkort du får gjennom banken enn med Klarna. Jeg har 3 % lavere rente på kredittkortet enn hos Klarna. 

Anonymkode: 2595a...c54

Klarna er rentefritt i 30 dager.

Anonymkode: 89061...2bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...