Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Hei. Har tusenfryd noen aldersgrense? I år blir det helt krasj med ferie, så barna på 9,11 og 13 blir mye alene. Mannen jobber 5 min unna tusenfryd. Innafor å slippe de av på tusenfryd så de kan være der alene mens vi er på jobb? Alle tre har sesongkort og er lommekjent der. De er alle tre rolige barn og hun på 13 er ganske moden og ansvarsfull for alderen. Mannen er 5 min unna hvis det skulle være noe. De får ikke gå på badefryd alene. Anonymkode: 5b957...b6e
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Ja det hadde vært uproblematisk for mine barn Anonymkode: ad356...373
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Kommer helt an på barna. Vår barn er også lommekjent der. Vår 10 åring kunne ikke ha gått der alene, vår 15 åring har kunnet det siden han var 8. Du kjenner barna, mener du det går fint så prøver dere. Regner med at de har telefon/klokke og kan ringe mannen dersom det er noe Anonymkode: 4e509...43a
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Kommer helt an på barna. Vår barn er også lommekjent der. Vår 10 åring kunne ikke ha gått der alene, vår 15 åring har kunnet det siden han var 8. Du kjenner barna, mener du det går fint så prøver dere. Regner med at de har telefon/klokke og kan ringe mannen dersom det er noe Anonymkode: 4e509...43a Ja, jeg mener det burde gå helt fint. De er som sagt rolige og selvstendige barn. De oppfører seg og sniker ikke i kø o.l. Og de har selvsagt med telefon. Ble bare usikker på om det i det hele tatt er lov og om andre kanskje tenkte at det var totalt uansvarlig. Anonymkode: 5b957...b6e
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg mener det burde gå helt fint. De er som sagt rolige og selvstendige barn. De oppfører seg og sniker ikke i kø o.l. Og de har selvsagt med telefon. Ble bare usikker på om det i det hele tatt er lov og om andre kanskje tenkte at det var totalt uansvarlig. Anonymkode: 5b957...b6e Har sett flere barn på den alderen som har vært der alene. Ut fra det du skriver regner jeg med at dere foreldre også har årskort, i verste tilfelle så kan mannen bare følge dem inn og dra igjen Anonymkode: 4e509...43a
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #6 Skrevet 26. mai 2022 3 hours ago, Anonym bruker said: Hei. Har tusenfryd noen aldersgrense? I år blir det helt krasj med ferie, så barna på 9,11 og 13 blir mye alene. Mannen jobber 5 min unna tusenfryd. Innafor å slippe de av på tusenfryd så de kan være der alene mens vi er på jobb? Alle tre har sesongkort og er lommekjent der. De er alle tre rolige barn og hun på 13 er ganske moden og ansvarsfull for alderen. Mannen er 5 min unna hvis det skulle være noe. De får ikke gå på badefryd alene. Anonymkode: 5b957...b6e mine kom ikke inn, er 12 års grense og være der alene, mine var da 9 og 11 Anonymkode: 73fcb...f84
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): mine kom ikke inn, er 12 års grense og være der alene, mine var da 9 og 11 Anonymkode: 73fcb...f84 Jeg leste reglene, men klarer ikke å finne noe om dette. https://www.tusenfryd.no/parkregler Anonymkode: f7f37...aef
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #8 Skrevet 26. mai 2022 4 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg leste reglene, men klarer ikke å finne noe om dette. https://www.tusenfryd.no/parkregler Anonymkode: f7f37...aef dette var i fjor, så hadde ringt og hørt jeg Anonymkode: 73fcb...f84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå