Gå til innhold

Skal du være med noen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du med venner i dag? Noen som har tatt kontakt med deg?

Anonymkode: 28d28...2e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, skal ut og spise med en god venninne, skal kose oss skikkelig med god mat og vin. Har chattet med et par andre venninner, hyggelig det. 

Anonymkode: 34819...e1e

Skrevet

Nei, ikke i dag.

Mann og eldste sønn er på jobb. Nest eldste sønn er på et biltreff og yngste barnet har ikke stått opp enda.

Jeg har gått tur med hunden og sitter nå i sofaen og slapper av.

Hele familien blir samlet til grilling i ettermiddag.

Himmelspretten er vel ikke en vanlig vennedag er det det, folk pusler hjemme eller er på tur i dag (og noen jobber).

Anonymkode: eafcc...795

Skrevet

Ingen, men det er helt vanlig. Så jeg jobber isteden…

Skrevet

Ingen og ingen har tatt kontakt. Det er vel ganske normalt. 

Anonymkode: 411b2...82b

Skrevet

Ja, jeg skal faktisk til en venninne i dag og spise lunsj og gå en tur. Det er evigheter siden sist, så det blir kjekt 😊

Anonymkode: 58f20...458

Skrevet

Jeg sitter her og nyter regnvær under taket på verandaen etter en lang tur langs svabergene med hunden tidligere i dag. Jeg har akkurat satt over nydelig fiskesuppe og tatt opp frøloff fra fryseren. Jeg håper jeg får være alene i dag uten telefoner og besøk. 

Anonymkode: 6fae6...4ae

Skrevet

Nope! Her er det kjernefamilien som skal plante jordbærplanter. Ellers bare hvile... Det blir veldig deilig 🥰

Anonymkode: cd38b...c8b

Skrevet

Ja, med mannen, to barn og katten. De har tatt kontakt i dag alle fire. Nå skal vi vaske huset sammen.

Anonymkode: 4803a...301

Skrevet

Nei. Sitter og skriver på avhandlingen min, mutters putters fra morgengry til jeg sovner i tastaturet. Heldigvis har jeg DIB til avkobling😊

Anonymkode: f8826...568

Skrevet

Bare hjemme med mann og to barn. Det regner så perfekt dag å slappe av, se Casper Ruud spille tennis på tv og få huset litt i vater! 

Anonymkode: 81008...2ca

Skrevet

Er med sønn. Har ellers tatt kontakt med mor, eksmann, tre venninner pr sms.

Anonymkode: 5fbc4...b19

Skrevet

Ikke hatt kontakt med andre enn mann og barn. Har heller ikke tatt kontakt med noen andre. Bruker ikke være med venner, det var i gamle dager det.😊

Anonymkode: 93603...f0e

Skrevet

Nei, skal ikke være sammen med andre enn min datter som bor sammen med meg. Og ingen venner har tatt kontakt i dag, og det hadde jeg da virkelig ikke forventet heller. 

Er det så forferdelig vanskelig å nyte å være alene, HI? Jeg synes det er fantastisk!!

Anonymkode: a74f8...e96

Skrevet

Mitt håp er å ikke være sosial utenom mitt ene barn som er hjemme. Idag har jeg lyst til å gå rundt i pysjen med håret til slle kanter og bare suse med det jeg får lyst til. Muligens ta en kaffe med naboen, men han bryr seg ikke om jeg kommer tuslende over i pysjen klokka fire. 

Anonymkode: 076f7...eba

Skrevet

Bortsett fra kontakt med mine to barn pluss to katter hittils i dag, nei. Men gubben kommer hjem fra jobb seinere i dag. Har snappet med en hel haug da. 

Anonymkode: b8652...668

Skrevet

Det håper jeg ikke. Bortsett fra barn og deres venner da. Jeg har ryddedag og planer om restaurantbesøk med barna, ellers vil jeg være helt i fred i dag. 

Skrevet

Kjære deg, hvorfor tar du ikke kontakt med noen selv? Hva med å invitere noen til deg? Lage litt mat og se en film/spille brettspill? Inviter noen til å gå en tur? 

Anonymkode: 02b29...772

Skrevet

Jobb nå. Kino i kveld. Starring my self🤪

Skrevet

Herregud nå må du gi deg. 

jeg skal omgås en hel Haug folk og snapper har tikka inn fra jeg sto opp, som vanlig. Men vet du hva??? Jeg skulle ønske jeg fikk en dag uten mas, fordi jeg sliter med angst og depresjon. Jeg får besøk av 10 stk i morgen og jeg gruer vettet av meg!

Anonymkode: f0209...74e

Skrevet

Er så fyllesyk at jeg holder på å dø. Skal ligge i senga i hele dag, ikke gjøre noenting. Kanskje jeg skal lure nabogutten over med noe take away og dessert til gamla😈🤩

Anonymkode: a5529...11d

Skrevet

Vært på tur med en venninne og hunden hennes. Deilig skogstur. Regner med at min voksne sønn kommer innom en tur i løpet av dagen og. Ellers deilig med en fridag til å kose seg hjemme midt på dagen.  Hadde greid meg fint uten å treffe noen og, tenk det!

Anonymkode: c4e9f...0e8

Skrevet

Skal være alene. Har mange venner, men ingen har tatt kontakt. Det er helt normalt. Jeg vet at døra er åpen om jeg skulle ta kontakt. 

Jeg er enslig, barna er hos far. Alle mine nærmeste vet at jeg sitter alene i dag. Men de har familie og er med mann og barn. Noen er på hytta, noen jobber. De kan ikke spørre meg om å finne på noe hver gang de vet jeg sitter alene. Det er ikke deres ansvar. Men om jeg sender en melding så får jeg alltid komme på en kaffekopp eller en is i solveggen, grille med de eller lignende. Er de på jobb, på hytta, på stranda eller noe så sier de ifra at de ikke er hjemme og de håper det passer neste gang. 

Tror det er helt normalt, og jeg mener at det er vi som sitter alene som hat ansvar for vår egen lykke. Min lykke er å få en dag helt alene, men de gangene jeg ikke ønsker det så kan ikke vennene mine lese tankene mine og jeg må spørre. 

Anonymkode: 19769...b50

Skrevet

Har vært hjemme med sykt barn hele uka. Skal ikke treffe noen idag, blir muligens besøk av venner i helga. 

Jeg sendte en melding til søsteren min som hun svarte på, og jeg fikk en e-post av moren min som jeg ikke har svart på ennå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...