Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Noen som kan sende link? På forhånd takk. Anonymkode: a1535...629
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Det kunne jeg også tenkt meg, så dytter for deg, HI Anonymkode: 8b410...dd7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #5 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Skryte skryte... Anonymkode: 81d62...6c8 Hvorfor i all verden skulle jeg skryte av at det er vanskelig å finne topper som sitter fint? Anonymkode: 8b410...dd7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #6 Skrevet 28. mai 2022 Bluser er vel nesten umulig? Når den er stor nok til å ikke sprike mellom knappene over brystet blir den som et telt rundt midjen.... V hals som ikke er for utringet er penest, t-skjorter som er litt elastiske og med v hals Eller topper som dette om de passer, men de kan gjerne tilpasses endel med knytingen. Bare pass på at det ikke blir for dyp utringning, for da blir det lett vulgært om brystene er store. https://www.veromoda.com/no/no/vm/kjoep-etter-kategori/topper/omslag-kortermet-topp-5715221349900.html?gclid=CjwKCAjwkMeUBhBuEiwA4hpqEJitFOsffKRjbKPcOs2PnHEYOqUq_Y0f35BM7kgvWX4X5-pjA3xL6RoCbToQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 4cdcd...085
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #7 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Bluser er vel nesten umulig? Når den er stor nok til å ikke sprike mellom knappene over brystet blir den som et telt rundt midjen.... V hals som ikke er for utringet er penest, t-skjorter som er litt elastiske og med v hals Eller topper som dette om de passer, men de kan gjerne tilpasses endel med knytingen. Bare pass på at det ikke blir for dyp utringning, for da blir det lett vulgært om brystene er store. https://www.veromoda.com/no/no/vm/kjoep-etter-kategori/topper/omslag-kortermet-topp-5715221349900.html?gclid=CjwKCAjwkMeUBhBuEiwA4hpqEJitFOsffKRjbKPcOs2PnHEYOqUq_Y0f35BM7kgvWX4X5-pjA3xL6RoCbToQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 4cdcd...085 Det du skriver er min erfaring også. Fin bluse du linker til, men for meg (jeg er ikke HI) blir midjemarkeringen dessverre for høyt oppe og proposjonene blir feil. Bluser eller topp er er, som du skriver, enten for mye utringet, med rund hals, eller jeg må velge mellom spriking mellom knappene over brystene eller telt. Anonymkode: 8b410...dd7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #8 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det du skriver er min erfaring også. Fin bluse du linker til, men for meg (jeg er ikke HI) blir midjemarkeringen dessverre for høyt oppe og proposjonene blir feil. Bluser eller topp er er, som du skriver, enten for mye utringet, med rund hals, eller jeg må velge mellom spriking mellom knappene over brystene eller telt. Anonymkode: 8b410...dd7 Samme her. Egentlig er det greit for meg å vise utringning, men det må sitte fint på resten av kroppen. Hi Anonymkode: a1535...629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå