Gå til innhold

Vitnemålet til Kate Moss

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Akkurat. Du hadde ikke peiling på det du skrev selv. "Faglige spørsmål " 🙂 jada 

Det du skriver at du ser og opplever u og rundt denne rettsaken poengterer ho bare at du ikke aner hva du snakker om. 

"Faglige spørsmål" haha

Anonymkode: a4968...12c

Det er veldig vanskelig å forstå hva du skriver. De skriftlige formidlingsevnene dine er ekstremt dårlige. Jeg anbefaler deg å lese gjennom det du skriver før du poster, gjerne flere ganger. Hvis du leser egen tekst høyt blir det lettere å oppdage feilene.

«Det du skriver at du ser og opplever u og rundt denne rettssaken poengterer ho bare at …»… bare… hæ?

Men du: Kan du ikke bare være konkret på hva du er uenig med meg i, og hoste opp noen argumenter på hvorfor jeg tar feil? Da blir det mer interessant å diskutere med deg.

Anonymkode: b9378...a6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det er veldig vanskelig å forstå hva du skriver. De skriftlige formidlingsevnene dine er ekstremt dårlige. Jeg anbefaler deg å lese gjennom det du skriver før du poster, gjerne flere ganger. Hvis du leser egen tekst høyt blir det lettere å oppdage feilene.

«Det du skriver at du ser og opplever u og rundt denne rettssaken poengterer ho bare at …»… bare… hæ?

Men du: Kan du ikke bare være konkret på hva du er uenig med meg i, og hoste opp noen argumenter på hvorfor jeg tar feil? Da blir det mer interessant å diskutere med deg.

Wow..

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Du ville lett forstått om du ønsket det. Og det er så gjennomsiktig hvordan du forsøker å prate ned denne brukeren, mens du selv er steike uinteressant med din sykelige projisering av egen opplevd urett. 

Anonymkode: 00a63...4bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Wow..

Jøss. Klarte hun å målbinde deg? 

Anonymkode: 51522...be4

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jøss. Klarte hun å målbinde deg? 

Anonymkode: 51522...be4

Ja faktisk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du ville lett forstått om du ønsket det. Og det er så gjennomsiktig hvordan du forsøker å prate ned denne brukeren, mens du selv er steike uinteressant med din sykelige projisering av egen opplevd urett. 

Anonymkode: 00a63...4bd

Joda, med litt innsats (feilene må jo tross alt oversettes så de gir mening) så forstår jeg teksten, men den har ingen relevans til hva jeg har skrevet tidligere i tråden. Derfor fremstår den som meningsløs.

Du er forresten veldig lik denne brukeren. Fullstendig usaklig med dine personangrep  og påstander hentet ut fra ingenting, kun i et desperat og latterlig forsøk på å liksom skulle vinne diskusjonen.

Tomme tønner skrangler mest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...