Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #51 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Akkurat. Du hadde ikke peiling på det du skrev selv. "Faglige spørsmål " 🙂 jada Det du skriver at du ser og opplever u og rundt denne rettsaken poengterer ho bare at du ikke aner hva du snakker om. "Faglige spørsmål" haha Anonymkode: a4968...12c Det er veldig vanskelig å forstå hva du skriver. De skriftlige formidlingsevnene dine er ekstremt dårlige. Jeg anbefaler deg å lese gjennom det du skriver før du poster, gjerne flere ganger. Hvis du leser egen tekst høyt blir det lettere å oppdage feilene. «Det du skriver at du ser og opplever u og rundt denne rettssaken poengterer ho bare at …»… bare… hæ? Men du: Kan du ikke bare være konkret på hva du er uenig med meg i, og hoste opp noen argumenter på hvorfor jeg tar feil? Da blir det mer interessant å diskutere med deg. Anonymkode: b9378...a6c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #52 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det er veldig vanskelig å forstå hva du skriver. De skriftlige formidlingsevnene dine er ekstremt dårlige. Jeg anbefaler deg å lese gjennom det du skriver før du poster, gjerne flere ganger. Hvis du leser egen tekst høyt blir det lettere å oppdage feilene. «Det du skriver at du ser og opplever u og rundt denne rettssaken poengterer ho bare at …»… bare… hæ? Men du: Kan du ikke bare være konkret på hva du er uenig med meg i, og hoste opp noen argumenter på hvorfor jeg tar feil? Da blir det mer interessant å diskutere med deg. Anonymkode: b9378...a6c Wow.. Anonymkode: a4968...12c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #53 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det er veldig vanskelig å forstå hva du skriver. De skriftlige formidlingsevnene dine er ekstremt dårlige. Jeg anbefaler deg å lese gjennom det du skriver før du poster, gjerne flere ganger. Hvis du leser egen tekst høyt blir det lettere å oppdage feilene. «Det du skriver at du ser og opplever u og rundt denne rettssaken poengterer ho bare at …»… bare… hæ? Men du: Kan du ikke bare være konkret på hva du er uenig med meg i, og hoste opp noen argumenter på hvorfor jeg tar feil? Da blir det mer interessant å diskutere med deg. Anonymkode: b9378...a6c Du ville lett forstått om du ønsket det. Og det er så gjennomsiktig hvordan du forsøker å prate ned denne brukeren, mens du selv er steike uinteressant med din sykelige projisering av egen opplevd urett. Anonymkode: 00a63...4bd
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #54 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Wow.. Anonymkode: a4968...12c Jøss. Klarte hun å målbinde deg? Anonymkode: 51522...be4
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #55 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jøss. Klarte hun å målbinde deg? Anonymkode: 51522...be4 Ja faktisk. Anonymkode: a4968...12c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #56 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du ville lett forstått om du ønsket det. Og det er så gjennomsiktig hvordan du forsøker å prate ned denne brukeren, mens du selv er steike uinteressant med din sykelige projisering av egen opplevd urett. Anonymkode: 00a63...4bd Joda, med litt innsats (feilene må jo tross alt oversettes så de gir mening) så forstår jeg teksten, men den har ingen relevans til hva jeg har skrevet tidligere i tråden. Derfor fremstår den som meningsløs. Du er forresten veldig lik denne brukeren. Fullstendig usaklig med dine personangrep og påstander hentet ut fra ingenting, kun i et desperat og latterlig forsøk på å liksom skulle vinne diskusjonen. Tomme tønner skrangler mest. Anonymkode: b9378...a6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå