Gå til innhold

Vitnemålet til Kate Moss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sier ikke at han aldri har slått henne, kun at han aldri har dyttet, dratt eller sløvet henne utfor en trapp

Anonymkode: 57cfd...4a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hun sier ikke at han aldri har slått henne, kun at han aldri har dyttet, dratt eller sløvet henne utfor en trapp

Hva i helvete prater du om. 

Anonymkode: 68986...ca6

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det var jo kun det hun skulle utspørres om da.

Anonymkode: 2fb52...9a5

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

😂😂😂 Fredagsbønna ble tatt litt tidligere denne uka eller?

Jesus for et klientell det er her inne. 

Anonymkode: 16005...ab4

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

😂😂😂 Fredagsbønna ble tatt litt tidligere denne uka eller?

Jesus for et klientell det er her inne. 

Et klientell du tydeligvis selv velger å være en del av... :Nikke:

Anonymkode: 144d4...ada

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Et klientell du tydeligvis selv velger å være en del av... :Nikke:

Anonymkode: 144d4...ada

Næææh. Ikke alle er like gale. Men i skumringen kryper raringene frem. 

Skrevet

Du har rett. Det er også rart at hun skriker fordi hun sklir ned noen trinn. Det er også påfallende å nevne både at han gikk i forveien og været. Bare tull alt sammen. Hun har blitt spurt om hun vil vitne for en god stund siden iom at advokatene til Depp viste glede ved at hun ble nevnt pga ryktet. Da kunne de innkalle henne. Hvorfor Depp i utgangspunktet hadde fortalt Heard dette er jo også et stort spørsmål. 

Anonymkode: a4968...12c

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du har rett. Det er også rart at hun skriker fordi hun sklir ned noen trinn. Det er også påfallende å nevne både at han gikk i forveien og været. Bare tull alt sammen. Hun har blitt spurt om hun vil vitne for en god stund siden iom at advokatene til Depp viste glede ved at hun ble nevnt pga ryktet. Da kunne de innkalle henne. Hvorfor Depp i utgangspunktet hadde fortalt Heard dette er jo også et stort spørsmål. 

Hun ble bedt om å fortelle om den episoden. Da var det vel ikke så merkelig at hun gjorde det, under ed?

Anonymkode: 51522...be4

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det var jo kun det hun skulle utspørres om da.

Anonymkode: 2fb52...9a5

Overskriften i Dagbladet er «han har aldri slått meg», og det har hun ikke sagt.

Det hadde vært naturlig å svare  i en slik utspørring at han aldri har vært voldelig mot henne, men det gjorde hun ikke, og det er interessant. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Overskriften i Dagbladet er «han har aldri slått meg», og det har hun ikke sagt.

Det hadde vært naturlig å svare  i en slik utspørring at han aldri har vært voldelig mot henne, men det gjorde hun ikke, og det er interessant. 

Nei, det naturlige var å svare på direkte spørsmål om hun ble dyttet ned trappen. Hadde hun prøvd å si noe annet hadde hun blitt avbrutt av motstanderens advokat. 

Jeg tror, med all respekt, at du ikke helt skjønner gangen i en rettssal. Dette er ikke Lov og rett i LA, det er en virkelig rettssak. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Dette er ikke Lov og rett i LA, det er en virkelig rettssak. 

Oi, du er gammel! 😳

Anonymkode: 43147...ed8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun ble bedt om å fortelle om den episoden. Da var det vel ikke så merkelig at hun gjorde det, under ed?

Jo det er det. Ingen spurte om hverken hvor Depp gikk eller været. Hva hadde været med dette å gjøre da? Hvorfor skriver hun fordi hun detter ned noen trinn? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jo det er det. Ingen spurte om hverken hvor Depp gikk eller været. Hva hadde været med dette å gjøre da? Hvorfor skriver hun fordi hun detter ned noen trinn? 

Hun falt ned en trapp og skadet ryggen, det gjorde selvfølgelig vondt. 
Hun får kun svare på direkte spørsmål

Anonymkode: 73eb8...a97

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

At Depp gikk foran henne var jo relevant fordi han løp tilbake for å hjelpe henne da hun falt. Her var sikkert poenget å få frem hvor gentleman han var som passet på henne og hjalp henne.

At det hadde regner var relevant fordi det kunne forklare hvorfor Moss falt i trappa (den var våt og glatt).

Hun skrek fordi hun fikk vondt.

Hjelpes, når fanden leser Bibelen blir det meste galt…

Anonymkode: b9378...a6c

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Hun falt ned en trapp og skadet ryggen, det gjorde selvfølgelig vondt. 
Hun får kun svare på direkte spørsmål

Anonymkode: 73eb8...a97

Det forstår jeg godt da jeg gjorde det selv på isete trapp. Jeg skrek derimot ikke, og det er ikke vanlig å gjøre det heller. Om du ble dyttet derimot så hadde hjernen fått tid til å reagere med frykt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

At Depp gikk foran henne var jo relevant fordi han løp tilbake for å hjelpe henne da hun falt. Her var sikkert poenget å få frem hvor gentleman han var som passet på henne og hjalp henne.

At det hadde regner var relevant fordi det kunne forklare hvorfor Moss falt i trappa (den var våt og glatt).

Hun skrek fordi hun fikk vondt.

Hjelpes, når fanden leser Bibelen blir det meste galt…

Akkurat. Det var poenget å vise hvor gentleman han "er". Fanden leser bibelen?  Depp skriver i en meld at han skal få henne til å møte veggen i en rettsak. Selvfølgelig vet han hva han driver med. Narsissister baksnakker folk stygt for å sette andre i dårlig lys. Dette har Depp gjort flere ganger mens han leker gentleman når folk ser. Men klart, når han påstår at andre har skrevet meld på sin telefon, og han følte at han måtte "advare" filmselskapet. Det ser veldig oppriktig ut. Litt av en gentleman gitt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Oi, du er gammel! 😳

Anonymkode: 43147...ed8

Jeg er 49 år. Det er sikkert gammelt for deg. Og jeg er så gammel at jeg syns du er svært uhøflig.  

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Det heter kontekst. For å fortelle noe må man beskrive det. 

At Depp gikk foran henne er relevant fordi han da ikke kunne dytte henne ned trappen. 
At det regnet er relevant fordi det gjorde trappen glatt så hun skled. 
At hun skrek er en naturlig ting å gjøre når man faller og skader seg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det forstår jeg godt da jeg gjorde det selv på isete trapp. Jeg skrek derimot ikke, og det er ikke vanlig å gjøre det heller. Om du ble dyttet derimot så hadde hjernen fått tid til å reagere med frykt. 

Ok. Så din mal er fasiten for alle? Hva om jeg forteller at jeg skrek da jeg falt på isen i vinter. Betyr det at du lyver?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 49 år. Det er sikkert gammelt for deg. Og jeg er så gammel at jeg syns du er svært uhøflig.  

Det heter kontekst. For å fortelle noe må man beskrive det. 

At Depp gikk foran henne er relevant fordi han da ikke kunne dytte henne ned trappen. 
At det regnet er relevant fordi det gjorde trappen glatt så hun skled. 
At hun skrek er en naturlig ting å gjøre når man faller og skader seg. 

Akkurat. Det ble sagt for at det skulle virke overbevisende. Det er riktig det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ok. Så din mal er fasiten for alle? Hva om jeg forteller at jeg skrek da jeg falt på isen i vinter. Betyr det at du lyver?

Jeg vet bare at Depp er en narssisist som spiller på strenger han vet godt hvordan skal gjøres. Han ble tatt i løgn i går. Han ble fullstendig forfjamset. Han som husker så mye og ikke endrer på historien.. manus mener jeg, han skjønte plutselig ikke hva han skulle si. Annet enn at noen ved to anledninger har brukt hans telefon til å sverte Heard. Yeah right. 

Skrevet

Akkurat. Det ble sagt for at det skulle virke overbevisende. Det er riktig det. 

Ja. Fordi det var slik hun oppfattet det. 

Så rar du er som insisterer på at hun lyver? Hun vitnet under ed. Det er ganske seriøst. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Akkurat. Det var poenget å vise hvor gentleman han "er". Fanden leser bibelen?  Depp skriver i en meld at han skal få henne til å møte veggen i en rettsak. Selvfølgelig vet han hva han driver med. Narsissister baksnakker folk stygt for å sette andre i dårlig lys. Dette har Depp gjort flere ganger mens han leker gentleman når folk ser. Men klart, når han påstår at andre har skrevet meld på sin telefon, og han følte at han måtte "advare" filmselskapet. Det ser veldig oppriktig ut. Litt av en gentleman gitt. 

Det er ikke jeg som påstår at Depp en en gentleman. Det ble spurt om hvorfor Moss nevnte at Depp gikk foran henne. Jeg prøvde å gi en forklaring på det. 

Litt mindre følelser og litt mer fornuft nå!

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja. Fordi det var slik hun oppfattet det. 

Så rar du er som insisterer på at hun lyver? Hun vitnet under ed. Det er ganske seriøst. 

Da snakker søsteren til Heard sånt også. Da hun så at Depp holdt Heard og slo henne gjentatte ganger i ansiktet. Nå tror jeg på det da. 

Jeg tror derimot ikke på Moss. Hun har blitt spurt om å vitne for lenge siden om det ble aktuelt. Hvorfor skulle Depp ha fortalt Heard om denne episoden egentlig? Det er null mening. Det lønner seg å stille kritiske spørsmål. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Da snakker søsteren til Heard sånt også. Da hun så at Depp holdt Heard og slo henne gjentatte ganger i ansiktet. Nå tror jeg på det da. 

Jeg tror derimot ikke på Moss. Hun har blitt spurt om å vitne for lenge siden om det ble aktuelt. Hvorfor skulle Depp ha fortalt Heard om denne episoden egentlig? Det er null mening. Det lønner seg å stille kritiske spørsmål. 

Men byr du deg egentlig om dette, altså? Han sa, hun sa og fanden sa. Jeg følger ikke så mye med, men har da fått med meg at Heard har blitt tatt i ganske mange løgner hun også? 

Skrevet

Men byr du deg egentlig om dette, altså? Han sa, hun sa og fanden sa. Jeg følger ikke så mye med, men har da fått med meg at Heard har blitt tatt i ganske mange løgner hun også? 

Akkurat for tiden bryr jeg meg om dette ja. Jeg syns det er mange psykologiske interessante elementer i dette. Selv om det er en tragedie at det blir kringkastet verden rundt og viser det mest begredelige ved mennesker, som i alt fra paret selv, advokater og såkalte eksperter. Det bor mye kynisme i folk... 

De har også et pr-team. Hvorfor de råder Heard til å overdrive/lyve i enkelte situasjoner er et interessant spørsmål. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...