Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #101 Skrevet 27. mai 2022 Smørduff skrev (4 timer siden): Jeg føler egentlig dere damer driter i størrelsen? Men at det er oss menn som er så opphengt. Det er bare noe du liker å trøste deg selv med. På samme måte som det er mange damer som prøver å overbevise seg selv om at menn flest er mest opptatt av kvinnens indre kvaliteter. Anonymkode: 2e774...1c2
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #102 Skrevet 28. mai 2022 Slutt og skap dere damer. Selvsagt sier dere ikke nei takk til en kjøpttpølse på 18 cm Anonymkode: 5b947...23a
the amazing spidermamma Skrevet 28. mai 2022 #103 Skrevet 28. mai 2022 Altså - du har vel avslørt ganske grundig at det ikke er penisen din sin skyld at du ikke får "tømt deg", som du så sjarmerende kaller det. Du spør et enkelt spørsmål, men alle som foretrekker noe større enn din penis-størrelse får høre at de er tjukke, gamle og vide nedentil. Du avslører underveis også en ganske usympatisk holdning til kvinner, og når du skjønner at nesten ingen liker deg, prøver du å flashe pengene dine. Jeg vet ikke hva du prøver å oppnå med denne selvpiskingen, men det er ganske åpenbart at her må du fokusere mindre på tissen din og mer på å utvikle deg til å bli et voksent, hyggelig menneske som folk kunne tenke seg å være sammen med. (La du merke til at en del svarte at de ikke brydde seg så mye om størrelsen, det viktigste var å bli behandlet bra? "Tømme seg" er noe annet)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #104 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Og det beste du fant var et mammaforum? Jeg tror du bløffer oss. Anonymkode: 44043...9d5 Ja, ingen mødre som er så løs på tråden som det hun sier. Men kanskje hun er det, og derfor er hun singel. Anonymkode: 49fd4...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå