Gå til innhold

Hvilken penis str foretrekker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Jeg vil ha den litt tykk og ikke alt for lang. 

Anonymkode: 3043f...447

95% av damer tenker nok som deg. Veldig tykk, men ikke lang, så den stanger i livmora. Så har du selvfølgelig size queens, som bare tenner på monster peniser.

Hva er for lang for deg?

Anonymkode: 5b947...23a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Føles ikke i nærheten så godt. Er en grunn til at de fleste menn foretrekker unge damer, med trang mus.

Hva er unge damer? Jeg er 37, født barn og er fortsatt trang og stramm🤷‍♀️ tror ikke trangheten i vagina har noe å si på hvor gammel enn er. Har vel heller med hvor mye muskelen blir brukt inni der, for det er jo en muskel. Så for min del, som har ett ganske aktivt sexliv så er jeg trang😉 har vert singel noen år nå og hatt mange sexpartnere desse årene med menn i alle aldre og alle størrelser, aldri hatt problem med å ikke kjenne penis inne i meg, mennene har også vert meget fornøyde😆 noen flere damer som er enig med meg om denne teorien? 

Anonymkode: be5f0...276

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hva er unge damer? Jeg er 37, født barn og er fortsatt trang og stramm🤷‍♀️ tror ikke trangheten i vagina har noe å si på hvor gammel enn er. Har vel heller med hvor mye muskelen blir brukt inni der, for det er jo en muskel. Så for min del, som har ett ganske aktivt sexliv så er jeg trang😉 har vert singel noen år nå og hatt mange sexpartnere desse årene med menn i alle aldre og alle størrelser, aldri hatt problem med å ikke kjenne penis inne i meg, mennene har også vert meget fornøyde😆 noen flere damer som er enig med meg om denne teorien? 

18 og oppover. Mulig det er en myte, men de er oftest trangere.

Så bra! Da har du nok bra gener :) Vanvittig stort pluss at du er trang.

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Du som er trang og stram, og opplevd peniser i ulike størrelser. Hvilken preferanse har du? De store, små eller medium? Må vel være tykk?

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Føles ikke i nærheten så godt. Er en grunn til at de fleste menn foretrekker unge damer, med trang mus.

At det går an å være så uvitende som deg er helt fantastisk. Skulle tro du var en gutt på 13 år. 

Anonymkode: 49fd4...543

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

At det går an å være så uvitende som deg er helt fantastisk. Skulle tro du var en gutt på 13 år. 

Er dessverre sant, du får gå bort på gata og spørre randomme menn. Om de foretrekker en gammel, dyp skjede, eller en lekker ung dame med en strim og tight mus.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Er dessverre sant, du får gå bort på gata og spørre randomme menn. Om de foretrekker en gammel, dyp skjede, eller en lekker ung dame med en strim og tight mus.

Likevel blir du personlig fornærma om kvinner sier de liker store peniser? Er det verre å like lange, tykke peniser enn det er å like en trang mus?

For å bruke din egen argumentasjon: hvis du liker trange vaginaer så har du en liten penis. Finnes ikke en skjede i verden som vil føles for vid om du har en real pikk å by på 👍🏻

Anonymkode: 2e774...1c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har vært like trang hele livet. Slutt å vær så barnslig. Kanskje du bør sette deg ned å lese om kvinnens skjede og underliv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Du som er trang og stram, og opplevd peniser i ulike størrelser. Hvilken preferanse har du? De store, små eller medium? Må vel være tykk?

Har egentlig aldri brydd meg så masse med størrelsen på penis. Heller på helheten av mannen🙂 jeg opplever ofte att menn med store peniser er dårligere i senga enn menn med små/medium peniser. Men en av exene mine hadde en penis som var ca 12-14 lang og tjukk som en tom dopapir rull. Beste sexen😝 en mann jeg hadde sex med hadde en på rundt 20 cm og tjukk, de var på grensa til vondt og jeg ble sår i mange dager etterpå🙈 så jeg foretrekker peniser som er max 15 lang og ikke så alt for tykke😊 

Skrevet

Er det vanlig å vite hvor lang penisen er? Jeg har aldri spurt noen av «mine» menn om det. Har opplevd ved en onenight stand at han hadde veldig tynn penis, noe som ikke appellerte til meg. 

Spurte mannen min nå om han har fått spørsmål om det av tidligere sendepartnere om hvor lang den er. Nei, aldri fått spørsmålet, og det har heller aldri vært snakket om i kameratflokken🤷🏻‍♀️

Anonymkode: c0bfb...538

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.5.2022 den 15.20):

Kunne en på 14/14 fungert? Eller hadde du ledd av en slik str?

Ledd av? 
Fins det virkelig folk som måler og ler, altså? Hvor gammel er egentlig du? 

Anonymkode: bf9f7...5be

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er det vanlig å vite hvor lang penisen er? Jeg har aldri spurt noen av «mine» menn om det. Har opplevd ved en onenight stand at han hadde veldig tynn penis, noe som ikke appellerte til meg. 

Spurte mannen min nå om han har fått spørsmål om det av tidligere sendepartnere om hvor lang den er. Nei, aldri fått spørsmålet, og det har heller aldri vært snakket om i kameratflokken🤷🏻‍♀️

Anonymkode: c0bfb...538

Hvor tynn penis var det snakk om på ONS da?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg er mye trangere nå enn før jeg fødte barn. Og har hatt sex med samme penisen i snart 20 år. 

Anonymkode: 8dedf...ed8

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.5.2022 den 19.13):

Du spør om hans økonomi, før du går til sengs med han? Javell. 

Man sjekker selvsagt høyde, økonomi og penisstørrelse. Man gidder jo ikke kaste bort tiden på smågutter. 14 cm er for lite, jeg hadde selvsagt ikke ledd høyt, men funnet en unnskylding for å avslutte raskt. 

Anonymkode: 44043...9d5

Skrevet

Selvsagt er det viktig for deg som er så liten at dama er trang. Man skal jo liksom merke om den er inni eller ikke 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Man sjekker selvsagt høyde, økonomi og penisstørrelse. Man gidder jo ikke kaste bort tiden på smågutter. 14 cm er for lite, jeg hadde selvsagt ikke ledd høyt, men funnet en unnskylding for å avslutte raskt. 

Jeg er 195cm, 28 cm pikk, og har 2 mill i formue. Skal vi ligge?

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Selvsagt er det viktig for deg som er så liten at dama er trang. Man skal jo liksom merke om den er inni eller ikke 😅

På samme måte som at vi menn foretrekker damer som har faste, store pupper. Og selvsagt store lepper. Lite som er verre enn hengepupper 😉

Endret av Smørduff
Skrevet
Smørduff skrev (11 minutter siden):

Nei. 2 mill er for lite og 28 cm er for mye. 

Skrevet
Smørduff skrev (10 minutter siden):

Høyde og peng er heilt topp🤣 men pikken blir for stor😝 

Men vi kunne jo uansett ikke ligge da jeg har litt hengepupper🤭 

Skrevet

Ja vil du prøve?🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Nei. 2 mill er for lite og 28 cm er for mye. 

Søren, den er tung. Du ser nok sikkert ut som en Victoria Secret modell. Jaja, livet går videre!

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Høyde og peng er heilt topp🤣 men pikken blir for stor😝 

Men vi kunne jo uansett ikke ligge da jeg har litt hengepupper🤭 

Hengepupper er dessverre vanvittig turn off. Du får gå til en klinikk og få deg ordenlige pupper ;) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Men har du ingen preferanse altså? Du må da ha et sånn ca minimumskrav.

Nei, absolutt ingen minimumskrav, utenom at han må være snill. Nøkkelen til seksuell glede ligger for min del i klitoris.

Anonymkode: 994c7...f0d

Skrevet
Smørduff skrev (28 minutter siden):

Søren, den er tung. Du ser nok sikkert ut som en Victoria Secret modell. Jaja, livet går videre!

Du skulle bare visst! VS modellene skulle ønske de var meg. 

Skrevet

Nei, men damer, da er vi enige. 22 cm er den ultimate størrelsen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...