Gå til innhold

Hvilken penis str foretrekker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Så 14 cm kan funke?

Anonymkode: 5b947...23a

Les deg opp! Si meg, er du mann? 

Anonymkode: 49fd4...543

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Slutt og jug. Du er garrantert utenomjordisk dyp. Og sikkert noen kg ekstra og, stakkars mannfolk!

Oioi så sinna 😂😂

Anonymkode: da25d...65d

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Oioi så sinna 😂😂

Traff jeg et sårt punkt? ;)

Du får kose deg med 25 cm lange peniser, er nok mange av dem 🤣

Skrevet

Altså jeg har hatt min porsjon pikk gjennom livet men jeg har da virkelig ikke målt dem? Eneste problemene var den som var som en langfinger når den var i full prakt.

Anonymkode: 46de2...4a6

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kunne en på 14/14 fungert? Eller hadde du ledd av en slik str?

Jeg ville da aldri ledd av en manns penis, uansett størrelse. Herlighet, det er forskjell på å foretrekke noe nå når noen først spør, og å være ondskapsfull. 

Anonymkode: 92fcf...faf

Skrevet

Foretrekker en helt normal penis, fra en viril mann med hjerte for meg ❤

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Slutt og jug. Du er garrantert utenomjordisk dyp. Og sikkert noen kg ekstra og, stakkars mannfolk!

Haha🤣 så damer som har noen kilo ekstra er automatisk vid/dyp da eller?🤭 det tror jeg er noe av det dummeste jeg noen gang har hørt🤣 skjeden er jo en muskel, så lenge den blir trent så er det jo shitt the same om dama er lav, tynn, høy, tjukk eller brei🤭 

Jeg foretrekker en penis som er mellom 10-18 cm🙂 

Anonymkode: be5f0...276

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Haha🤣 så damer som har noen kilo ekstra er automatisk vid/dyp da eller?🤭 det tror jeg er noe av det dummeste jeg noen gang har hørt🤣 skjeden er jo en muskel, så lenge den blir trent så er det jo shitt the same om dama er lav, tynn, høy, tjukk eller brei🤭 

Jeg foretrekker en penis som er mellom 10-18 cm🙂 

Jupp. Ligger studie ute på det og, de som er mest dype, er og de mest kg til overs.

Skrevet
Inga Astri skrev (40 minutter siden):

Minimum 19 cm. Alt utenom er er nei. 

Fair det.

Regner med du spør vedkommende du har med hjem først om penisen er minimum 19 cm?

Skrevet
EllaLesniewska skrev (16 minutter siden):

Foretrekker en helt normal penis, fra en viril mann med hjerte for meg ❤

Det er bare tull. "Sålenge mannen er snill og god, og har et godt hjerte, så driter jeg i penisen". Du kunne altså vært sammen med en mann med en fantastisk personlig, og godt hjerte, men med en penis på 10 cm? 

Skrevet

Ja? Det er like viktig som økonomi

Anonymkode: e735c...935

Utrolig kjedelig trolling. Du hadde meg i starten.

Skrevet

Troller ikke. Det er vanlig spørsmål å spørre om når du dater en mann

Du spør om hans økonomi, før du går til sengs med han? Javell. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei alle de spørsmålene kommer først. Hva er så uvanlig med det?

Er du autist?

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Jupp. Ligger studie ute på det og, de som er mest dype, er og de mest kg til overs.

Hmm.. link? Kilde? 

Jeg er både høy og noen kilo ekstra og til og med født barn, men er ikke vid i det hele tatt, er stramm og  er godt trent både der nede og ellers da, tror kansje det har mer og si om man er trent eller ikke🤔🤗 og ja det går ann og være godt trent og ha noen ekstra kilo også😉 

Skrevet
On 5/25/2022 at 3:00 PM, Anonym bruker said:

Har det mye og si for dere?

Er det slik at dere foretrekker store, over 18 cm? Eller går det greit med gjennomsnitlige på 13-15 cm?

18 cm og oppover

Anonymkode: 2c0f0...093

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.5.2022 den 17.20):

Det er så typisk dere menn (ja, for du er definitivt en mann, eller en guttunge da) å bli fornærma når damer ytrer at de foretrekker en stor penis. Da kommer «herregud, du må være vid der nede ass», med en eneste gang (for det er selvsagt ok for gutter å foretrekke at en kvinnes kjede er trang, men Gud forby om en kvinne skulle foretrekke en stor penis!

Til din informasjon: en kvinnes skjede er ekstremt elastisk. Det kommer babyer ut der liksom. Det er ikke sånn at hvis det kommer en stor penis inn der, så forblir skjeden i samme omkrets som penisen for alltid. Den trekker seg sammen igjen.

Jeg vil anbefale deg å fokusere mindre på din egen penis under sex. Penetrering og inn/ut-jukking er uansett ganske kjedelig, det er mye annet som er langt artigere. Derfor har penisstørrelsen liten praktisk betydning for meg. Men: det ER mer sexy med en mann som har en penis av en viss størrelse å vise fram, enn en med en liten en. 

Blir du like fornærma når gutter/menn sier at de foretrekker faste, runde pupper ovenfor slaskete hengepupper? 

Anonymkode: 2e774...1c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Hva er egentlig problemet med en dyp skjede? Blir du ekstatisk av å treffe livmora når du holder på, eller hva er greia? Man skulle jo mene en dyp skjede er en fordel for menn, for da slipper de å stange i livmormunnen og med det påføre kvinnen smerte.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.5.2022 den 17.15):

Så 14 cm kan funke?

Nei. Jeg skal liksom tenne på det.

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

«Ligger studie ute på det» my ass. Studie blant usikre jomfrugutter som har snakket sammen i dusjen etter gym på ungdomsskolen da, eller? Hadde du hatt et snev av troverdighet, ville du lagt ved link. 

Anonymkode: 19b67...5a9

Skrevet

Herregud, denne tråden tar jo helt av. Hvordan kan noen være så opptatt av andres seksuelle preferanser? Det har da virkelig ingenting å si for ditt sexliv om noen andre liker stor eller liten pikk. 

Jeg har fått sexlivet til å fungere med peniser i alle mulige størrelser. Tilogmed mikropenis! For meg handler det mest om mannen som penisen sitter fast i. Hvis han er en grei kar spiller det ingen rolle om penisen er 13 eller 20 cm.

Anonymkode: 994c7...f0d

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.5.2022 den 15.23):

25 cm 

Inga Astri skrev (På 25.5.2022 den 17.49):

Minimum 19 cm. Alt utenom er er nei. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

18 cm og oppover

Anonymkode: 2c0f0...093

🤣🙄🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 49fd4...543

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.5.2022 den 17.16):

Størrelsen har absolutt noe å si,er litt dumt når du må spørre om den faktisk er inni fordi den er så liten at du ikke kjenner den.

Mikropenis er jo ikke vanlig.

Den størrelsen Hi snakker om er uansett litt over gjennomsnittet som ligger rundt 13 sm.

Anonymkode: c1fa4...88b

Skrevet

Jeg vil ha den litt tykk og ikke alt for lang. 

Anonymkode: 3043f...447

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Nei. Jeg skal liksom tenne på det.

«Ligger studie ute på det» my ass. Studie blant usikre jomfrugutter som har snakket sammen i dusjen etter gym på ungdomsskolen da, eller? Hadde du hatt et snev av troverdighet, ville du lagt ved link. 

Anonymkode: 19b67...5a9

Kan jeg spørre hvordan sexlivet ditt er? Må være tungt og hele tiden gå rundt og ha et minimumskrav på 25 cm på en penis, som tilsvarer under 0.1% av verdens befolkning. Vil tro 20 cm er altfor lite for deg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Hva er egentlig problemet med en dyp skjede? Blir du ekstatisk av å treffe livmora når du holder på, eller hva er greia? Man skulle jo mene en dyp skjede er en fordel for menn, for da slipper de å stange i livmormunnen og med det påføre kvinnen smerte.

Føles ikke i nærheten så godt. Er en grunn til at de fleste menn foretrekker unge damer, med trang mus.

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Herregud, denne tråden tar jo helt av. Hvordan kan noen være så opptatt av andres seksuelle preferanser? Det har da virkelig ingenting å si for ditt sexliv om noen andre liker stor eller liten pikk. 

Jeg har fått sexlivet til å fungere med peniser i alle mulige størrelser. Tilogmed mikropenis! For meg handler det mest om mannen som penisen sitter fast i. Hvis han er en grei kar spiller det ingen rolle om penisen er 13 eller 20 cm.

Anonymkode: 994c7...f0d

Men har du ingen preferanse altså? Du må da ha et sånn ca minimumskrav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...