Gå til innhold

Hvilken penis str foretrekker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det mye og si for dere?

Er det slik at dere foretrekker store, over 18 cm? Eller går det greit med gjennomsnitlige på 13-15 cm?

Anonymkode: 5b947...23a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig så foretrekker jeg litt store, men ikke for lange heller. 15-18 cm lang, og tykk, tykkelse er viktigere enn lengde.

Anonymkode: 92fcf...faf

Skrevet

Foretrekker gjennomsnittlige. For store (lange) gjør vondt når mannen blir litt ivrig. 

Anonymkode: b8256...05e

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Helt ærlig så foretrekker jeg litt store, men ikke for lange heller. 15-18 cm lang, og tykk, tykkelse er viktigere enn lengde.

Anonymkode: 92fcf...faf

Kunne en på 14/14 fungert? Eller hadde du ledd av en slik str?

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Foretrekker gjennomsnittlige. For store (lange) gjør vondt når mannen blir litt ivrig. 

Hva mener du med gjennomsnitlige? Rundt 17 cm?

Skrevet

25 cm 

Anonymkode: da25d...65d

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde fått latterkrampe av den,å spurt hva den lille der kan brukes til. Ikke til sex hvertfall!

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

25 cm 

Seriøst, eller trolling?

Isåfall må du vel være helt usannsynlig vid der nede 😁

Skrevet

Min eks var iflg. ham selv 12 cm lang og penis var i tykkelse "normal", ikke spesielt tykk. Jeg har hverken før eller siden hatt så god sex!

Er man sammen med en mann man føler kjemi med, det er gjensidig tenning og helst følelser også - der har størrelse på penisen veldig lite å si!

Hvis menn kunne fokusert mindre på størrelsen på utstyret og mer på egen personlighet og hvordan de behandler andre og samspiller med andre, så ville mange, både kvinner og menn vært langt mer tilfredse.

Anonymkode: c1fa4...88b

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Ikke noe å si på størrelsen. Det er nok andre ting som avgjør om det funker eller ikke. Og folk som ler av andres kroppsdeler er onde eller tilbakestående, og ikke noe du skal tenke på. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Seriøst, eller trolling?

Isåfall må du vel være helt usannsynlig vid der nede 😁

Du kan ikke så mye om kvinnekroppen, tydeligvis. 

Anonymkode: fa359...867

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Jeg hadde fått latterkrampe av den,å spurt hva den lille der kan brukes til. Ikke til sex hvertfall!

Jeg får vondt av å tenke på at det finnes mennesker som deg. Ingen fortjener å bli ledd av på den måten.

Anonymkode: 20925...f16

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Min eks var iflg. ham selv 12 cm lang og penis var i tykkelse "normal", ikke spesielt tykk. Jeg har hverken før eller siden hatt så god sex!

Er man sammen med en mann man føler kjemi med, det er gjensidig tenning og helst følelser også - der har størrelse på penisen veldig lite å si!

Hvis menn kunne fokusert mindre på størrelsen på utstyret og mer på egen personlighet og hvordan de behandler andre og samspiller med andre, så ville mange, både kvinner og menn vært langt mer tilfredse.

Hva er det som gjorde den så bra? Størrelsen i seg selv eller kjemien?

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Du kan ikke så mye om kvinnekroppen, tydeligvis. 

Anonymkode: fa359...867

En normal kvinne som foretrekker 25 cm er det noe rart med. Ekstremt få damer som kan nyte en slik str, med mindre, som i dette tilfelle, man er vanvittig dyp der nede, som vedkommende er.

Og damer med dyp damer er selvsagt stor turn off.

Skrevet
Elizabeth skrev (1 minutt siden):

Er dette kvinneguiden?! 

Enig!

Anonymkode: 43ca3...47e

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Hva er det som gjorde den så bra? Størrelsen i seg selv eller kjemien?

Den?

Som jeg sa, penisstørrelsen er mindre viktig, faktisk veldig lite viktig.

Som jeg også skrev noe om - det som er avgjørende om man har god sex, det er om man har gjensidig tiltrekning og kjemi, ønsker hverandre vel, er oppmerksom på den andre slik at man er oppmerksom på den andres nytelse, respektere grenser, ikke ta seg selv så alvorlig, nyte øyeblikket, gi av seg selv, kunne le sammen, vise at man bryr seg.

Ingen penis kan gjøre sex bra i seg selv, hvis ikke mange andre faktorer også er på plass. Og siden det er så mange andre faktorer som er langt viktigere enn selve penisen, så er det langt smartere å jobbe for å bli en best mulig utgave av seg selv som person, jobbe for å være noenlunde fornøyd med seg selv og eget liv. Da blir man også langt mer attraktiv som partner, hvis man i tillegg evner å se partneren og dennes ønsker og behov og nytelse, og greier å kommunisere hva man selv liker og trenger.

Størrelse er, for å være helt ærlig, ganske uinteressant. Alt annet ved mannen kommer langt foran! Og det er noe alle menn med peniskomplekser burde ta til seg!!!

Skrevet

Tykke og ikke altfor lange. 

Anonymkode: ffa17...46e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Tykke og ikke altfor lange. 

Anonymkode: ffa17...46e

Hva er ikke altfor lange? 

Skrevet

Gjennomsnitt. De som må ha større er vide, enkelt og greit... Er nok mye troll her. 

Anonymkode: 49fd4...543

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Gjennomsnitt. De som må ha større er vide, enkelt og greit... Er nok mye troll her. 

Så 14 cm kan funke?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Størrelsen har absolutt noe å si,er litt dumt når du må spørre om den faktisk er inni fordi den er så liten at du ikke kjenner den.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så 14 cm kan funke?

Nei den er for liten til sex! Men stor nok til ronking 😂😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Nei jeg er trang men det er deilig med en stor kuk for det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei jeg er trang men det er deilig med en stor kuk for det.

Slutt og jug. Du er garrantert utenomjordisk dyp. Og sikkert noen kg ekstra og, stakkars mannfolk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...