Gå til innhold

Blir ikke alene allikevel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg sett frem til dager alene. Gledet meg, men så blir barnet mitt syk og reiser ikke.Elsker barnet mitt, men hadde trengt litt alene tid nå. 

Anonymkode: 0712a...a9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. God bedring til den lille 

Anonymkode: 7cc4b...ca1

Skrevet

Jeg kjenner følelsen! Håper du får tatt det igjen snart, og at barnet snart er bra igjen.

Anonymkode: c12bd...cba

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ok. God bedring til den lille 

Anonymkode: 7cc4b...ca1

Takk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg kjenner følelsen! Håper du får tatt det igjen snart, og at barnet snart er bra igjen.

Det var litt nedtur ja. Håper det. Takk. 

Skrevet

Dere skilsmissefolk er så rare.

Anonymkode: c01c0...f15

Skrevet

Huffa. Stakkars deg. 

Anonymkode: 363b4...d65

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan det? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Huffa. Stakkars deg. 

Anonymkode: 363b4...d65

?

Skrevet

Takk for info! 

Anonymkode: 6d481...960

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Her har jeg sett frem til dager alene. Gledet meg, men så blir barnet mitt syk og reiser ikke.Elsker barnet mitt, men hadde trengt litt alene tid nå. 

Med all respekt,  er det ikke det beste for barnet å få lov å bli frisk hjemme hos seg selv og mammaen sin? Helsa først, eller hur? Det der har jeg vært gjennom så mange ganger at jeg ikke har tall, også perioder med lengre sykdom, da faktisk barnet mitt må få lov å bli frisk. De er levende, verdifulle mennesker - og ikke bagasje.... Tenk over det en gang til , med ditt barns øyne og legg til side egoismen... du får sikkert litt tid alene  senere

Anonymkode: 2fc63...491

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Setter egne behov foran barna, tror jeg han/ hun mener. Ærlig talt, ja, det virker egoistisk. Du har ingen grunn til å syte, det er du som er voksen. Noe annet om barnas andre forelder bryter avtale i egoisme og skuffer barnet.

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Med all respekt,  er det ikke det beste for barnet å få lov å bli frisk hjemme hos seg selv og mammaen sin? Helsa først, eller hur? Det der har jeg vært gjennom så mange ganger at jeg ikke har tall, også perioder med lengre sykdom, da faktisk barnet mitt må få lov å bli frisk. De er levende, verdifulle mennesker - og ikke bagasje.... Tenk over det en gang til , med ditt barns øyne og legg til side egoismen... du får sikkert litt tid alene  senere

Hvor skriver hi at barnet ikke skal få være hjemme hos henne og bli frisk…?

Og hvorfor i alle dager disse selvfølgelighetene om at barn ikke er bagasje, at de er «levende, verdifulle mennesker»… har du misforstått hi en smule? Hun sender jo ikke barnet sitt av gårde som bagasje, blir jo hjemme og passer på det!

Dramatiske menneske.

Endret av Nevis
Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Egoismen lenge leve. God bedring til den lille. 

Anonymkode: e1ae7...0cd

Skrevet

Sytekopp er hun og du en dust

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du tror ikke at det var nettopp den moralske pekefingeren hun venter på her? Kjeft fordi hun tenker på egentid fremfor er sykt barn? Du er lettlurt :-) 

Anonymkode: 9304b...be8

Skrevet

Egoismen lenge leve. God bedring til den lille. 

Anonymkode: e1ae7...0cd

Ja, det var dekkende: EGOISMEN lever i beste velgående! God bedring!

Skrevet

Folk er jo så enkle i hodene sine.

De forstår ikke at det går an å ha empati med eget syke barn og ønske og ta seg av det, og samtidig være skuffet over at man mistet tid for seg selv som man hadde sett frem til.

Der blir liksom to tanker i hodet på en gang det, og det blir veldig, veldig vanskelig for noen her inne.

Anonymkode: c4bd1...48a

Skrevet

Så mye rart her da? 

Her går alle planene mine i vasken og barnet blir hjemme og jeg så fem til etterlengtete dager. Så blir det ikke sånn. 

Allikevel er det jeg som er egoistisk osv. Er det mulig? 

Skrevet

Ja, det er mulig. Den støyten må vi foreldre tåle.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Så mye rart her da? 

Her går alle planene mine i vasken og barnet blir hjemme og jeg så fem til etterlengtete dager. Så blir det ikke sånn. 

Allikevel er det jeg som er egoistisk osv. Er det mulig? 

Ja, mange her som hopper til alle mulige konklusjoner. Jeg er ikke skilt, men når mannen hadde planlagt å ta med barna et sted slik at jeg ble alene et par dager, så jeg fram til det og ble skuffet da det ble avlyst av ymse grunner. Tror ikke jeg er en dårlig mor for det, det sier i grunn mer om hvor sjelden jeg er borte fra familien. 

Skrevet

Nesten umulig å planlegge når vi har barn. Skjer altfor ofte med meg også, men sånn er livet. Bare for meg å ta en dag av gangen, så får ta det igjen siden

Skrevet

Ja, mange her som hopper til alle mulige konklusjoner. Jeg er ikke skilt, men når mannen hadde planlagt å ta med barna et sted slik at jeg ble alene et par dager, så jeg fram til det og ble skuffet da det ble avlyst av ymse grunner. Tror ikke jeg er en dårlig mor for det, det sier i grunn mer om hvor sjelden jeg er borte fra familien. 

Da er det hvertfall ikke særlig synd på deg

Skrevet

Da er det hvertfall ikke særlig synd på deg

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Skilsmissefolk? Kunne vært at mannen skulle ta med ungene på hytta men ene ble syk? Haha, dere som svarer uten å vite er så rare.

Anonymkode: b968b...5d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...