Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Hva er best? Billigst? Hette-striper eller folie ? Hva er egentlig forskjellen? Anonymkode: 3a8ce...9ec
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Stiper i hette er billigere, fordi det tar mindre tid. Bet det er mange steder som ikke utfører hettestriper, men det kan bli minst like fint som foliestriper hvis du finner en frisør som er god på det. Er frisør selv, og ser at mange som legger striper i folie ikke får de helt ned til hodebunnen. Og det blir 1/2 cm "ettervekst" når man er nystripet. Av og til mer også. Striper i folie er mer behagelig, men blekingen blir stående lenger før den blir skylt fordi det tar lang tid å legge. Og det er lettere å stripe en kort ettervekst med hette enn folie uten å overlappe. All blekingen blir smurt i på en gang, og kan skylles samtidig. Alt er en smaksak, jeg utfører begge deler. Men skal kunden ha veldig masse striper foretrekker jeg faktisk hette. Anonymkode: e06ee...4ef
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #4 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (På 26.5.2022 den 12.24): Stiper i hette er billigere, fordi det tar mindre tid. Bet det er mange steder som ikke utfører hettestriper, men det kan bli minst like fint som foliestriper hvis du finner en frisør som er god på det. Er frisør selv, og ser at mange som legger striper i folie ikke får de helt ned til hodebunnen. Og det blir 1/2 cm "ettervekst" når man er nystripet. Av og til mer også. Striper i folie er mer behagelig, men blekingen blir stående lenger før den blir skylt fordi det tar lang tid å legge. Og det er lettere å stripe en kort ettervekst med hette enn folie uten å overlappe. All blekingen blir smurt i på en gang, og kan skylles samtidig. Alt er en smaksak, jeg utfører begge deler. Men skal kunden ha veldig masse striper foretrekker jeg faktisk hette. Anonymkode: e06ee...4ef Takk for et godt svar ! Anonymkode: 3a8ce...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå