Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #26 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Dette er jo et klassisk tilfelle av "a little to much, a little to late". Dere må snakke sammen. Ordentlig. Si at det han holder på med nå kveler deg. Jeg kjenner meg så igjen i det du beskriver. Den intense kontakten, nærheten, oppmerksomheten. Det er for mye for enhver, selv når man er stormende forelska og ikke får nok av hverandre. Det du får nå, ville du kanskje hatt litt av før. Nå høres det ut som at det er litt for seint, du er ikke mottakelig i de formene og han forstår ikke det. I hans hode hører han "du gir meg for lite oppmerksomhet" også gir han alt han eier og har, du trekker deg unna, og han forstår ikke hva han gjør galt for det var jo dette du ba om. Det er en grunn til at det heter at kvinner og menn er fra forskjellige planeter Anonymkode: 4f9a3...90b AKKURAT sånn var det for meg. Jeg ble heldigvis kvitt han til slutt!! Anonymkode: 1d8e9...6a5
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #27 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Dette er jo et klassisk tilfelle av "a little to much, a little to late". Dere må snakke sammen. Ordentlig. Si at det han holder på med nå kveler deg. Jeg kjenner meg så igjen i det du beskriver. Den intense kontakten, nærheten, oppmerksomheten. Det er for mye for enhver, selv når man er stormende forelska og ikke får nok av hverandre. Det du får nå, ville du kanskje hatt litt av før. Nå høres det ut som at det er litt for seint, du er ikke mottakelig i de formene og han forstår ikke det. I hans hode hører han "du gir meg for lite oppmerksomhet" også gir han alt han eier og har, du trekker deg unna, og han forstår ikke hva han gjør galt for det var jo dette du ba om. Det er en grunn til at det heter at kvinner og menn er fra forskjellige planeter Anonymkode: 4f9a3...90b Akkurat sånn ja. Hvordan rette opp i det da? Er det noe håp? Jeg vet ikke engang om jeg vil at det skal være «håp.» Anonymkode: 9d77a...c22
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #28 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Akkurat sånn ja. Hvordan rette opp i det da? Er det noe håp? Jeg vet ikke engang om jeg vil at det skal være «håp.» Anonymkode: 9d77a...c22 Om dere kommer dere i parterapi så er dette fullt ut mulig å ordne opp i - hvis begge vil. Han viser deg på alle måter han kan tenke seg på en gang, at han virkelig ønsker at dere skal reparere dette og finne tilbake til hverandre. At han bikker over i for mye, det er vel egentlig bare et tegn på hvor mye han ønsker å beholde deg og det dere har hatt sammen tidligere. Så kom dere i parterapi! Der kan dere få hjelp til å balansere dette på en bedre måte enn dere gjør nå. Og det krever at dere snakker godt sammen, om det som har vært, om det dere har, om begges ønsker og behov nå og fremover. Virker som om dere har tatt hverandre veldig for gitt. Da må dere nesten bli kjent med hverandre på nytt og bygge opp igjen forholdet fra det. Mannen din sier nå veldig tydelig i handling at han virkelig ønsker å gjøre dette. Om du ikke er sikker på hva du vil lenger, så er også det noe parterapi kan hjelpe deg/dere med, for det er ikke så lett å vite hva du vil fra ditt ståsted nå, for det blir på en måte en litt fremmed situasjon for deg når det går fra "ingenting til alt" over natten, uten at dere har gjort noe med det som er de underliggende utfordringene i forholdet deres. Anonymkode: e6aba...ce5
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #29 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Kan vel ha bittelitt å gjøre med at det ikke fins naturlig? Anonymkode: 9c34c...be3 Hun har jo bedt ham om å ikke være naturlig, hva forventer man egentlig? Anonymkode: df1ec...31b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #30 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hun har jo bedt ham om å ikke være naturlig, hva forventer man egentlig? Anonymkode: df1ec...31b Jeg har ikke bedt ham om noe Anonymkode: 9d77a...c22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå