Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Etter at jeg fortalte han at jeg sliter i forholdet, at sexen er under pari, og at vi har glemt å være kjærester i mange år, har polletten for alvor ramlet ned hos mannen. Nå skal han hele tiden klemme, sender meg koselige snapper av hjerter, kjøper gaver og sier han elsker meg. Det er jo koselig, men søren heller, det blir for mye. Jeg har sagt ifra, men han klarer ikke å la være. Jeg blir ikke sjarmert av en desperat mann som er på fortvilelsens rand over at jeg kanskje går fra han. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 9d77a...c22
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Det er skyldfølelsen din som snakker, så det er den du må jobbe med. Anonymkode: f85f1...5b7
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 Seriøst? Først sutrer du til mannen din for at dere ikke er kjærester og at sexen er dårlig. Når han nå faktisk prøver, så er det også galt? Nei, pakk snippsekken din å dra. Denne mannen fortjener bedre. Anonymkode: cd743...e1c
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 Be careful what you wish for 'cause you just might get it, you just might get it, you just might get it Be careful what you wish for 'cause you just might get it, you just might get it, you just might get it Anonymkode: 1cc0e...9a7
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #5 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Det er skyldfølelsen din som snakker, så det er den du må jobbe med. Anonymkode: f85f1...5b7 Skyldfølelsen min? Hva mener du? Anonymkode: 9d77a...c22
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Skyldfølelsen min? Hva mener du? Anonymkode: 9d77a...c22 At du ikke orker alt han gjør fordi du ikke syns du fortjener det nå? Anonymkode: f85f1...5b7
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #7 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Seriøst? Først sutrer du til mannen din for at dere ikke er kjærester og at sexen er dårlig. Når han nå faktisk prøver, så er det også galt? Nei, pakk snippsekken din å dra. Denne mannen fortjener bedre. Anonymkode: cd743...e1c Ja, jeg kan til dels si meg enig. At han fortjener bedre, mener jeg. Jeg er ikke like lidenskapelig tilbake og han fortjener en som kan gi han all lidenskap han trenger. Anonymkode: 9d77a...c22
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #8 Skrevet 25. mai 2022 Problemet med oss damer er jo at når vi først sier det høyt så har vi vært ferdig lenge... Anonymkode: 4f9a3...90b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #9 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Problemet med oss damer er jo at når vi først sier det høyt så har vi vært ferdig lenge... Anonymkode: 4f9a3...90b Ja, jeg har kanskje det Anonymkode: 9d77a...c22
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #10 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg har kanskje det Anonymkode: 9d77a...c22 Min eksmann ble sånn ETTER at jeg gikk. Helt insane desperat og needy. Han satt på trappa og sa "jeg forstår ikke hvorfor du bare flytta ut" etter 8 år med beskjed om at "hvis du ikke tar deg sammen nå....". Det kom likevel som et sjokk på han av en eller annen merkelig grunn... Nå har vi vært fra hverandre i 2 år og han tror fortsatt han kan få meg tilbake. Jo mer needy og klengete, jo mindre sjans! Anonymkode: 4f9a3...90b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #11 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Min eksmann ble sånn ETTER at jeg gikk. Helt insane desperat og needy. Han satt på trappa og sa "jeg forstår ikke hvorfor du bare flytta ut" etter 8 år med beskjed om at "hvis du ikke tar deg sammen nå....". Det kom likevel som et sjokk på han av en eller annen merkelig grunn... Nå har vi vært fra hverandre i 2 år og han tror fortsatt han kan få meg tilbake. Jo mer needy og klengete, jo mindre sjans! Anonymkode: 4f9a3...90b Det er da ikke noe rart at det kom som et sjokk på han når du aldri gjorde alvor av truslene i løpet av...8 år! Altså. Anonymkode: f85f1...5b7
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #12 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Det er da ikke noe rart at det kom som et sjokk på han når du aldri gjorde alvor av truslene i løpet av...8 år! Altså. Anonymkode: f85f1...5b7 Nei, det er nå så. Men vi hadde en kjempekrangel rett før jeg sa nok var nok hvor jeg tok opp nettopp det. At han fikk sjanse på sjanse og at dette var aller siste gang han fikk det (han skjerpa seg alltid etter hver krangel også sklei det ut) og da lova han på tro og ære at han skulle gjøre alt som sto i hans makt…. Den gang ei Anonymkode: 4f9a3...90b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #13 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er skyldfølelsen din som snakker, så det er den du må jobbe med. Anonymkode: f85f1...5b7 Dette Anonymkode: 1bbe7...47d
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #14 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Dette Anonymkode: 1bbe7...47d At jeg «ikke fortjener det?» Oppmerksomheten? At han elsker meg? Jeg skjønner ikke hva dere mener. Anonymkode: 9d77a...c22
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #15 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): At jeg «ikke fortjener det?» Oppmerksomheten? At han elsker meg? Jeg skjønner ikke hva dere mener. Anonymkode: 9d77a...c22 Det er bare menn som fortjener kjærlighet og lykke skjønner du, betingelsesløs, kun i kraft av å være mann. Som kvinne fortjener du ikke det, du har å finne deg i alt som kommer din vei fra mannen sin side. Om han ikke funker i ekteskapet er det din skyld, og han fortjener selvsagt noe mye bedre enn deg. Hilsen dib. Anonymkode: f63a1...5b4
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #16 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, jeg kan til dels si meg enig. At han fortjener bedre, mener jeg. Jeg er ikke like lidenskapelig tilbake og han fortjener en som kan gi han all lidenskap han trenger. Anonymkode: 9d77a...c22 Hvorfor klager du på at det ikke er nok, hvis du egentlig ikke ønsker mer? Den forstår jeg ikke. Ingen av de tingene han gjør som du nevner fremstår som klengete. Klem, snap, blomster eller sier jeg elsker deg. Det er vel ikke sånn at han sitter oppå deg i sofaen og nekter deg gå ut å gjøre andre ting? Anonymkode: df1ec...31b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #17 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor klager du på at det ikke er nok, hvis du egentlig ikke ønsker mer? Den forstår jeg ikke. Ingen av de tingene han gjør som du nevner fremstår som klengete. Klem, snap, blomster eller sier jeg elsker deg. Det er vel ikke sånn at han sitter oppå deg i sofaen og nekter deg gå ut å gjøre andre ting? Anonymkode: df1ec...31b Ja, han vil holde hånden i sofaen når vi ser på nyhetene på kvelden. Han vil klemme. Han suger tak i meg når jeg passerer for å kysse meg. Han legger seg oppå meg om kvelden i sengen for å kline og prate nære. Det blir litt mye. Anonymkode: 9d77a...c22
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #18 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): At jeg «ikke fortjener det?» Oppmerksomheten? At han elsker meg? Jeg skjønner ikke hva dere mener. Anonymkode: 9d77a...c22 Det er ikke hva du reellt sett fortjener. Når en du mest sannsynlig vil flytte fra, viser deg så mye hengivenhet kan du uansett få skyldfølelse fordi det ikke er gjengjeldt i det hele tatt. Det er uansett han som velger å oppføre seg sånn, så du kan droppe skyldfølelsen kun fordi du er ærlig. Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Det er bare menn som fortjener kjærlighet og lykke skjønner du, betingelsesløs, kun i kraft av å være mann. Som kvinne fortjener du ikke det, du har å finne deg i alt som kommer din vei fra mannen sin side. Om han ikke funker i ekteskapet er det din skyld, og han fortjener selvsagt noe mye bedre enn deg. Hilsen dib. Anonymkode: f63a1...5b4 Du har jo ikke skjønt noenting av hva som menes. Anonymkode: f85f1...5b7
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #19 Skrevet 25. mai 2022 Skjønner deg så godt, HI. Det er usjarmerende med påklistret romantikk. Hvis man føler at det ikke er oppriktig, bare en taktisk greie for å stoppe deg fra å flytte, så bidrar det jo ikke til et bedre forhold. Det må komme naturlig og utvunget, ikke som svar på en bestilling. Man vil føle seg elsket, ikke manipulert. Anonymkode: 9c34c...be3
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #20 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hvorfor klager du på at det ikke er nok, hvis du egentlig ikke ønsker mer? Den forstår jeg ikke. Ingen av de tingene han gjør som du nevner fremstår som klengete. Klem, snap, blomster eller sier jeg elsker deg. Det er vel ikke sånn at han sitter oppå deg i sofaen og nekter deg gå ut å gjøre andre ting? Anonymkode: df1ec...31b Kan vel ha bittelitt å gjøre med at det ikke fins naturlig? Anonymkode: 9c34c...be3
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #21 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Etter at jeg fortalte han at jeg sliter i forholdet, at sexen er under pari, og at vi har glemt å være kjærester i mange år, har polletten for alvor ramlet ned hos mannen. Nå skal han hele tiden klemme, sender meg koselige snapper av hjerter, kjøper gaver og sier han elsker meg. Det er jo koselig, men søren heller, det blir for mye. Jeg har sagt ifra, men han klarer ikke å la være. Jeg blir ikke sjarmert av en desperat mann som er på fortvilelsens rand over at jeg kanskje går fra han. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 9d77a...c22 Han prøver så godt han kan for å beholde deg. Du er bare skikkelig utakknemlig for at han prøver. Hva gjør du egentlig? Ikke en dritt, men å klage på at han prøver, det kan du. Anonymkode: 1bbe7...47d
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #22 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, han vil holde hånden i sofaen når vi ser på nyhetene på kvelden. Han vil klemme. Han suger tak i meg når jeg passerer for å kysse meg. Han legger seg oppå meg om kvelden i sengen for å kline og prate nære. Det blir litt mye. Anonymkode: 9d77a...c22 Du får tegne det ned på papir for han, hvis han ikke hører når du sier deg blir for mye. Tegn en firkant, del den inn i tre dele, en stor i midten og to mindre på hver side. Så sier du bare den ene lille på siden er meg, den andre lille er deg, den i midten er oss. Hvis vi skal være spennende for hverandre i midten her, må vi begge ha en liten del av oss selv. Banalt, men konkret. Anonymkode: df1ec...31b
Admin Skrevet 25. mai 2022 #23 Skrevet 25. mai 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep, negativ brukerdebatt og svar til dette. Admin
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #24 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Han prøver så godt han kan for å beholde deg. Du er bare skikkelig utakknemlig for at han prøver. Hva gjør du egentlig? Ikke en dritt, men å klage på at han prøver, det kan du. Anonymkode: 1bbe7...47d Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre, for han gjør alt. Jeg ga han en klem i går, og han slapp ikke. Holdt og holdt og holdt. Det er bare vondt for oss begge. Anonymkode: 9d77a...c22
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #25 Skrevet 25. mai 2022 Dette er jo et klassisk tilfelle av "a little to much, a little to late". Dere må snakke sammen. Ordentlig. Si at det han holder på med nå kveler deg. Jeg kjenner meg så igjen i det du beskriver. Den intense kontakten, nærheten, oppmerksomheten. Det er for mye for enhver, selv når man er stormende forelska og ikke får nok av hverandre. Det du får nå, ville du kanskje hatt litt av før. Nå høres det ut som at det er litt for seint, du er ikke mottakelig i de formene og han forstår ikke det. I hans hode hører han "du gir meg for lite oppmerksomhet" også gir han alt han eier og har, du trekker deg unna, og han forstår ikke hva han gjør galt for det var jo dette du ba om. Det er en grunn til at det heter at kvinner og menn er fra forskjellige planeter Anonymkode: 4f9a3...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå