Anonym bruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Kroppen min verker helt enormt! Kroppen er i helspenn! Fysioterapeut sa at kroppen min sin funksjon er meget nedsatt! sensitivisering sa hun. Er det noe å gjøre med dette? Anonymkode: 38402...c3b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Mediter. På youtube kan du søke etter guidet meditasjon, det er litt lettere i starten. Og mediter gjerne flere ganger om dagen. Anonymkode: 84159...2eb
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Mediter. På youtube kan du søke etter guidet meditasjon, det er litt lettere i starten. Og mediter gjerne flere ganger om dagen. Anonymkode: 84159...2eb Virkelig? Tenke seg til bedre helse? Anonymkode: 38402...c3b
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 Søvn! Og om du klarer å finne en måte å avspenne på. For meg var det fjellturer alene (passer bra å bo på Vestlandet) med lydbok. Jeg måtte i starten også bruke Valergan for å få sove skikkelig. Anonymkode: e1a62...a83
Kamomille Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Kroppen min verker helt enormt! Kroppen er i helspenn! Fysioterapeut sa at kroppen min sin funksjon er meget nedsatt! sensitivisering sa hun. Er det noe å gjøre med dette? Anonymkode: 38402...c3b Det burde vel strent tatt fysioterapauten kunne svare på. Hvordan komme i balanse? Gjør noe med det som er i ubalanse, enten det er søvn, mat, stress, for lite aktivitet osv. sov nok, spis sunt, vær i aktivitet, ta bort elementer som gir deg stress. Yoga og meditasjon anbefales.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2022 #6 Skrevet 24. mai 2022 Jeg har veldig nakkesmerter å selv ikke smertestillende på resept hjelper. Men fant tilfeldig ut at Stilnoct hjelper. Da sover jeg uten smerter frem til 6-7 om morgenen hvertfall, å det er helt luksus! Før har jeg sovet maks tre timer per natt pga store nakkesmerter. Anonymkode: 4d7a0...dde
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 Fysisk aktivitet, gode søvnrutiner, balanse i jobb/fritid, gode relasjoner og sunn mat. Så enkelt, men akk så vanskelig 🌼 Anonymkode: 15e72...bdb
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #8 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (På 25.5.2022 den 0.06): Virkelig? Tenke seg til bedre helse? Anonymkode: 38402...c3b Du skriver at kroppen din er i helspenn. Tenker da meditasjon er lurt, så kroppen skal lære seg å slappe av. Jeg har selv holdt på med meditasjon i mange år, jeg synes det er fantastisk. Ingen mirakel kur, men det hjelper kroppen å kunne slappe godt av. Noe som er bra, da man har mye smerter. Anonymkode: 84159...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå