Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #26 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så synd at barna selv ikke er klare over at livet deres er ødelagt. Bør jeg fortelle dem det, synes du? Sånn at de er klare over det? 🤣 Anonymkode: ca52b...dfc Nå handler ikke det her om deg og dine barn. Tror du virkelig en 17 åring,hvor det er maks 1 år siden foreldrene gikk fra hverandre, vil synes det er bra og få en mann og 3 barn inn i hus over natta? Anonymkode: 9dc81...5aa
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #27 Skrevet 25. mai 2022 Jeg vet ikke hva som er mest riktig jeg altså, men jeg tenker at en mellomting er bra kanskje? At man ikke bør introdusere barna for nye kjærester altfor tidlig, men samtidig så blir det jo litt rart om man skal møtes i skjul veldig lenge og at barna/ungdommene kan reagere på at de ikke har fått vite noe hvis de skjønner at foreldrene har hatt en kjæreste i hemmelighet i lang tid. Jeg var tenåring selv da mine foreldre skilte seg. Begge fant seg en ny og det tok ikke veldig lang tid før vi ble introdusert for hverandre. Jeg tenker at det var ganske greit, det hadde vært rarere for meg å bli introdusert etter lang tid når de allerede kjente hverandre godt. Da hadde jeg kanskje følt meg mer...holdt utenfor på en måte tror jeg. Det var greit at jeg ble kjent med mine foreldres nye partnere før de var blitt så veldig etablert, at jeg til en viss grad ble involvert mens det var ferskt og i "bli kjent fasen". Barnas alder, hvordan bruddet mellom foreldrene var, hvordan samarbeidet fungerer spiller selvfølgelig en rolle og man bør ikke dra alle man dater innom barnas liv heller, særlig ikke når de er små og lett knytter seg til mennesker. Anonymkode: 89dee...7af
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #28 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Nå handler ikke det her om deg og dine barn. Tror du virkelig en 17 åring,hvor det er maks 1 år siden foreldrene gikk fra hverandre, vil synes det er bra og få en mann og 3 barn inn i hus over natta? Anonymkode: 9dc81...5aa Det er ikke det jeg sa. Jeg reagerte på katastrofestemningen og overdrivelsene til folk her inne. Anonymkode: ca52b...dfc
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #29 Skrevet 25. mai 2022 Nei. Dere skal IKKE flytte sammen enda. 🙄Blir helt matt jeg. Du sier at du har møtt en fyr som du dater. Så forsikrer du dme om at du IKKE skal bo med denne mannen på lenge lenge enda. La det synke inn litt a. Anonymkode: e5c10...7fe
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #30 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er ikke det jeg sa. Jeg reagerte på katastrofestemningen og overdrivelsene til folk her inne. Anonymkode: ca52b...dfc Men det er vel gjerne fordi vi har helt motsatt erfaring enn hva du har. Kjenner en del, som har flyttet sammen raskt med barn, og det gikk ikke for noen av de, og de mest skadelidende var barna. Anonymkode: 9dc81...5aa
EllaLesniewska Skrevet 25. mai 2022 #31 Skrevet 25. mai 2022 Gjør koselige ting som tur og aktiviteter sammen , der han er inkludert som en kamerat, og ta det derfra. La det synke inn og bruk tid på forholdet, vær kjærester og sov sammen i alenetid, og kamerat/ familievenn sammen. Det funka utmerket her- og ble udramatisk her da jeg måtte bryte.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #32 Skrevet 25. mai 2022 Bår hi skriver bo sammen deler av tiden antar jeg at de fremdeles skal være særboere. Hun bor hos kjæresten når hennes barn er hos sin far og motsatt. For at det skal fungere må hun jo introdusere kjæresten for barna. Jeg er enig med en tidligere taler her om at hi bør være ærlig om han hun har møtt en og at de er sammen. Hun ønsker barna skal møte han og bli kjent med han. Hvorfor er det slik på KG at alt alltid tolkes i værste mening? Anonymkode: 5675e...d5a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #33 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Bår hi skriver bo sammen deler av tiden antar jeg at de fremdeles skal være særboere. Hun bor hos kjæresten når hennes barn er hos sin far og motsatt. For at det skal fungere må hun jo introdusere kjæresten for barna. Jeg er enig med en tidligere taler her om at hi bør være ærlig om han hun har møtt en og at de er sammen. Hun ønsker barna skal møte han og bli kjent med han. Hvorfor er det slik på KG at alt alltid tolkes i værste mening? Anonymkode: 5675e...d5a Det er mange useriøse tolkere, som tolker i verste mening , vrenger , vrir og henger seg opp i usakligheter Anonymkode: f48ae...ff1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #34 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (På 25.5.2022 den 11.07): Gleder meg til å fortelle min svært velfungerende mann at både han og jeg er subben og at vi føkket opp barnas liv, uten at de selv er klare over det. Herlig Anonymkode: ca52b...dfc Svært velfungerende? Du verden.. Anonymkode: e7b36...066
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #35 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Bår hi skriver bo sammen deler av tiden antar jeg at de fremdeles skal være særboere. Hun bor hos kjæresten når hennes barn er hos sin far og motsatt. For at det skal fungere må hun jo introdusere kjæresten for barna. Jeg er enig med en tidligere taler her om at hi bør være ærlig om han hun har møtt en og at de er sammen. Hun ønsker barna skal møte han og bli kjent med han. Hvorfor er det slik på KG at alt alltid tolkes i værste mening? Anonymkode: 5675e...d5a Du er ikke på KG :-D ellers enig med deg. Folk elsker pekefingre her, og de klarer jo fader ikke å lese hva som faktisk står heller. Helt utrolig. Anonymkode: 66c3f...649
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #36 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (På 24.5.2022 den 23.15): Var gift i 18 år og ble skilt i fjor. Har ikke hatt noen kjærester med hjem. Jeg har to barn - 17 og 11. Har så truffet en mann som jeg har vært med i fem måneder uten at barna vet om det. Vi ønsker å være mer sammen og skal flytte sammen deler av tiden nå. Han har tre små barn som jeg har truffet - det har gått veldig fint. Hvordan skal jeg fortelle det til mine barn? Hva sier man til dem om den nye kjæresten? Han skal jo være mye mer sammen med meg, være hjemme i min leilighet, sove i senga mi.... Tar imot alt av tips -hva gjøre, hvordan gjøre det så det blir greiest for barna???🙂 Anonymkode: f2ba3...fe6 Hvorfor har du flere kjærester? Anonymkode: 4fbdc...996
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #37 Skrevet 26. mai 2022 La barna bo fast hos far som forhåpentlig har bedre vurderingsevne og mentale ressurser enn deg selv. «Subben av samfunnet» er en underdrivelse. Anonymkode: 1844f...906
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #38 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (På 25.5.2022 den 20.26): Bår hi skriver bo sammen deler av tiden antar jeg at de fremdeles skal være særboere. Hun bor hos kjæresten når hennes barn er hos sin far og motsatt. For at det skal fungere må hun jo introdusere kjæresten for barna. Jeg er enig med en tidligere taler her om at hi bør være ærlig om han hun har møtt en og at de er sammen. Hun ønsker barna skal møte han og bli kjent med han. Hvorfor er det slik på KG at alt alltid tolkes i værste mening? Anonymkode: 5675e...d5a HI her. Tusen takk. Du har lest innlegget grundig før du svarer. Mange her misforstår. Jeg har bodd ALENE siden i fjor- over ett år har gått. Flere av dere som skriver her høres ut som at jeg nettopp har blitt skilt. Det er jo feil. I tillegg ville jeg ut av forholdet i flere år før jeg gikk....Alt var dødt. Når jeg nå har fått meg en kjærest, er det klart at jeg ønsker å ha han med hjem. Vi har datet i fem måneder uten at han har vært hos meg. Det må da være å ta hensyn til barna? Det er nå han skal møte dem, men jeg vet ikke hvordan vi kan gjøre det på en lur måte... Sikkert lurt å prøve å finne på noe med barna - det som er litt utfordrende er at de er så ulik alder. Noen som har tips til hva vi kan gjøre? Ulike aktiviteter? Hva gjorde dere som har vært i samme situasjon? Anonymkode: f2ba3...fe6
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #39 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): HI her. Tusen takk. Du har lest innlegget grundig før du svarer. Mange her misforstår. Jeg har bodd ALENE siden i fjor- over ett år har gått. Flere av dere som skriver her høres ut som at jeg nettopp har blitt skilt. Det er jo feil. I tillegg ville jeg ut av forholdet i flere år før jeg gikk....Alt var dødt. Når jeg nå har fått meg en kjærest, er det klart at jeg ønsker å ha han med hjem. Vi har datet i fem måneder uten at han har vært hos meg. Det må da være å ta hensyn til barna? Det er nå han skal møte dem, men jeg vet ikke hvordan vi kan gjøre det på en lur måte... Sikkert lurt å prøve å finne på noe med barna - det som er litt utfordrende er at de er så ulik alder. Noen som har tips til hva vi kan gjøre? Ulike aktiviteter? Hva gjorde dere som har vært i samme situasjon? Anonymkode: f2ba3...fe6 Her gjorde vi noe så enkelt som brettspill å det ble veldig kjekt Itellegg koset vi oss med boller og brus Anonymkode: b519a...0dd
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #40 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): HI her. Tusen takk. Du har lest innlegget grundig før du svarer. Mange her misforstår. Jeg har bodd ALENE siden i fjor- over ett år har gått. Flere av dere som skriver her høres ut som at jeg nettopp har blitt skilt. Det er jo feil. I tillegg ville jeg ut av forholdet i flere år før jeg gikk....Alt var dødt. Når jeg nå har fått meg en kjærest, er det klart at jeg ønsker å ha han med hjem. Vi har datet i fem måneder uten at han har vært hos meg. Det må da være å ta hensyn til barna? Det er nå han skal møte dem, men jeg vet ikke hvordan vi kan gjøre det på en lur måte... Sikkert lurt å prøve å finne på noe med barna - det som er litt utfordrende er at de er så ulik alder. Noen som har tips til hva vi kan gjøre? Ulike aktiviteter? Hva gjorde dere som har vært i samme situasjon? Anonymkode: f2ba3...fe6 Et år er ingenting. Fem måneder er I HVERT FALL ingenting. Bruk nå hue. Anonymkode: 44b8a...f71
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #41 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Et år er ingenting. Fem måneder er I HVERT FALL ingenting. Bruk nå hue. Anonymkode: 44b8a...f71 Det er ingenting som heter "hue". Anonymkode: ca52b...dfc
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #42 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Et år er ingenting. Fem måneder er I HVERT FALL ingenting. Bruk nå hue. Anonymkode: 44b8a...f71 Hva ER det med folk her inne? Anonymkode: e61fd...17a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #43 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hva ER det med folk her inne? Anonymkode: e61fd...17a Noen folk er ensomme og desperate, misunnelige på dem som har fått det til. De tror at alle er dømt til å mislykkes. Ikke akkurat en sunn holdning for psyken. Anonymkode: ca52b...dfc
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #44 Skrevet 27. mai 2022 Hi, det går fint å fortelle barna om kjæresten din nå etter fem måneder, og det er best å si det uten at han er der. Tror barna blir nysgjerrig og spente jeg. Ikke si noe om å flytte sammen snart, bare ha fokus på at du har møtt en du er blitt glad i og at du vil presentere ham for dem. Spør de hva de har lyst til å gjøre. Hva med bowling? Det er en aktivitet for alle aldre og der blir det uformelt og litt morsommere enn å sitte i stua hjemme hvor det kan bli litt kleint 🤪 Ikke hør på moralpolitiet her inne. Tenker du fint greier å vurdere om dine barn kan takle at mor har ny kjæreste nå. Synes du har vist mye hensyn allerede jeg. Lykke til 🤗 Anonymkode: afb14...158
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #45 Skrevet 27. mai 2022 Vi er også noen som etter hvert ønsker å presentere barna for hverandre. Det blir ikke helt enda, men vi har snakket litt om hvordan det skal foregå. Vi har også - som hun over her - tenkt på bowling. Eller noe som aktiviserer både voksne og barn, i håp om at det ikke blir kleint. Lykke til 👍🙂 Anonymkode: 8ce9a...479
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #46 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det er ingenting som heter "hue". Anonymkode: ca52b...dfc Joda. Det heter også kjøtthue. Anonymkode: 44b8a...f71
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #47 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Joda. Det heter også kjøtthue. Anonymkode: 44b8a...f71 Det er ikke lov å skrive dialekt på forumet. Så på bokmål/nynorsk heter det ikke "hue" når man snakker om hode. Anonymkode: ca52b...dfc
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2022 #48 Skrevet 28. mai 2022 Anonym bruker skrev (På 27.5.2022 den 8.09): Hi, det går fint å fortelle barna om kjæresten din nå etter fem måneder, og det er best å si det uten at han er der. Tror barna blir nysgjerrig og spente jeg. Ikke si noe om å flytte sammen snart, bare ha fokus på at du har møtt en du er blitt glad i og at du vil presentere ham for dem. Spør de hva de har lyst til å gjøre. Hva med bowling? Det er en aktivitet for alle aldre og der blir det uformelt og litt morsommere enn å sitte i stua hjemme hvor det kan bli litt kleint 🤪 Ikke hør på moralpolitiet her inne. Tenker du fint greier å vurdere om dine barn kan takle at mor har ny kjæreste nå. Synes du har vist mye hensyn allerede jeg. Lykke til 🤗 Anonymkode: afb14...158 HI her: Tusen takk for det fine svaret ditt - jeg begynte å grine her jeg sitter. Jeg vil jo bare det beste for alle.🥰 Veldig fin ide å bowle - fint for alle aldre, og å komme seg ut av huset. Anonymkode: f2ba3...fe6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå