Anonym bruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Var gift i 18 år og ble skilt i fjor. Har ikke hatt noen kjærester med hjem. Jeg har to barn - 17 og 11. Har så truffet en mann som jeg har vært med i fem måneder uten at barna vet om det. Vi ønsker å være mer sammen og skal flytte sammen deler av tiden nå. Han har tre små barn som jeg har truffet - det har gått veldig fint. Hvordan skal jeg fortelle det til mine barn? Hva sier man til dem om den nye kjæresten? Han skal jo være mye mer sammen med meg, være hjemme i min leilighet, sove i senga mi.... Tar imot alt av tips -hva gjøre, hvordan gjøre det så det blir greiest for barna???🙂 Anonymkode: f2ba3...fe6
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Du må jo ta det rolig. Du kan ikke presenterer han og så finner de han i senga du uka etter, liksom. Dere kan ikke flytte samen på ei god stund enda. Anonymkode: 9ac44...7b9
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Neineinei! Det går altfor fort! Husk at barna dine er vokst opp med deg og pappaen i MANGE ÅR! ta det med ro. Vær sammen når dere har barnefri, og finn på ting ute sammen med alle når dere har barn Anonymkode: fd427...01a
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2022 #4 Skrevet 24. mai 2022 Dere skal flytte sammen deler av tiden nå, men så har ikke ungene dine møtt han engang. Dere kan jo ikke gjøre det. Anonymkode: 80845...65e
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2022 #5 Skrevet 24. mai 2022 Jeg presenterte han først som en venn som kom å gjorde gøye ting med oss. Tur på akvariet,spille brettspill,filmkveld osv. Sønnen min så veldig opp til han å maset sånn om når han skulle komme på besøk igjen. Så overgangen til å si at vi hadde blitt kjærester gikk veldig bra,sønnen min syns det var kjekt og glad for å få enda mer tid med kjæresten min når han etter hvert begynte å overnatte. Vi flyttet sammen etter vi hadde vært kjærester i 2 år,noe sønnen min gledet seg veldig til. Anonymkode: b519a...0dd
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Skrevet 25. mai 2022 La barna slippe å forholde seg til en ny etter så kort tid. Du burde som mor vite bedre. Anonymkode: e7b36...066
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #7 Skrevet 25. mai 2022 Flytte sammen? Han vil ha hushjelp og barnepass. Hvis han bryr seg om deg, venter han mye lenger. Anonymkode: e7b36...066
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #8 Skrevet 25. mai 2022 Du sier det som det er. At du har truffet en mann du har møtt endel, og at dere nå vil møtes oftere. At du vil de skal treffe hverandre. Det er ihvertfall ingen vits i å presentere han som "bare en venn", for dine er store unger og ikke helt korka heller :-) Vær ærlig, og møt ungene på reaksjonene deres, for all del. Er de skeptiske så møt det med forståelse. Nå vet jo ingen her hvordan forholdene er innad i familien, så eneste rådet da blir er å være helt ærlig! Anonymkode: 66c3f...649
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #9 Skrevet 25. mai 2022 Du har funnet en mann du er forelsket i, som er forelsket i deg og som vil bo med deg. Så flott! Ta det rolig, finn på ting sammen, la de bli kjent. Ta han gjerne med hjem, men drøy det litt med overnatting. Barna dine er store, de skjønner hva som skjer. Snakk med de. Dette kommer til å gå helt fint - lykke til! Anonymkode: e61fd...17a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #10 Skrevet 25. mai 2022 Er dere så desperat umodne at dere vil føkke opp livet til dine to store barn som faktisk forstår hva som skjer og hans "tre små" (hvor små?) på denne måten? Flytte sammen etter noen måneder? Bare subben i samfunnet driver på sånn. Ekspartners del av senga har knapt blitt kald. Gi det et år eller to, så kan dere snakke om det. Anonymkode: 44b8a...f71
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #11 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Er dere så desperat umodne at dere vil føkke opp livet til dine to store barn som faktisk forstår hva som skjer og hans "tre små" (hvor små?) på denne måten? Flytte sammen etter noen måneder? Bare subben i samfunnet driver på sånn. Ekspartners del av senga har knapt blitt kald. Gi det et år eller to, så kan dere snakke om det. Anonymkode: 44b8a...f71 Jeg finner det ironisk at du som skriver på denne måten snakker om subben i samfunnet... Anonymkode: 66c3f...649
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #12 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg finner det ironisk at du som skriver på denne måten snakker om subben i samfunnet... Anonymkode: 66c3f...649 Men hun har faktisk et poeng. Man flytter ikke sammen med en ny mann så fort når begge har barn fra før, det er jo totalt uvettig. Anonymkode: 2f052...5b3
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #13 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men hun har faktisk et poeng. Man flytter ikke sammen med en ny mann så fort når begge har barn fra før, det er jo totalt uvettig. Anonymkode: 2f052...5b3 Det må du jo mene. Det er ikke dermed sagt at det gjelder alle. Uansett kommenterte jeg hvordan brukeren som snakket om subben i samfunnet, formulerte seg. Anonymkode: 66c3f...649
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #14 Skrevet 25. mai 2022 Men hva tror du dine barn, som helt nylig har vært gjennom en skilsmisse, vil synes om å få en mann og 3 små barn i hus? For jeg er ganske sikker på at de vil mislike det sterkt. Hadde jeg gjort noe sånt mot mine barn, så hadde de flyttet til sin far med en gang. Anonymkode: 9dc81...5aa
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #15 Skrevet 25. mai 2022 Det aller greieste for barna er jo hvis du ikke gjør noe som helst det nærmeste året. Og at du så begynner å introdusere den nye mannen som en venn av deg, og ikke tenker på flytting sammen ennå. La 17-åringen bli voksen og flytte ut før du gjør noe mer, det er ikke dette hen trenger på tampen av ungdomstida. Anonymkode: cf0ba...d04
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #16 Skrevet 25. mai 2022 Hva med å bare være ærlig og moderne? "Mamma har fått ny pulevenn". Anonymkode: a4b3d...854
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #17 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du sier det som det er. At du har truffet en mann du har møtt endel, og at dere nå vil møtes oftere. At du vil de skal treffe hverandre. Det er ihvertfall ingen vits i å presentere han som "bare en venn", for dine er store unger og ikke helt korka heller 🙂 Vær ærlig, og møt ungene på reaksjonene deres, for all del. Er de skeptiske så møt det med forståelse. Nå vet jo ingen her hvordan forholdene er innad i familien, så eneste rådet da blir er å være helt ærlig! Anonymkode: 66c3f...649 Gutten min var 10 år å skjønte ikke at vi var mer enn venner ettersom jeg presenterte kjæresten som en venn. Han er vant til at jeg har mannlige venner som vi ting på med uten at jeg er sammen med de. Så når meg og kjæresten min bare oppførte oss som venner så trodde han selvsagt av vi kun var venner Anonymkode: b519a...0dd
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #18 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Flytte sammen? Han vil ha hushjelp og barnepass. Hvis han bryr seg om deg, venter han mye lenger. Anonymkode: e7b36...066 Så merkelig. Mannen og jeg flyttet også sammen etter fem måneder, på grunn av umulighet for å ha et forhold på to forskjellige steder. Gift på 6. året og alle trives svært godt med løsningen. Burde jeg fortelle mannen min at han egentlig vil ha hushjelp og barnepass, og at vi burde flytte fra hverandre igjen og i stedet for bo hver for oss i flere år? Anonymkode: ca52b...dfc
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #19 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Gutten min var 10 år å skjønte ikke at vi var mer enn venner ettersom jeg presenterte kjæresten som en venn. Han er vant til at jeg har mannlige venner som vi ting på med uten at jeg er sammen med de. Så når meg og kjæresten min bare oppførte oss som venner så trodde han selvsagt av vi kun var venner Anonymkode: b519a...0dd Tror DU. Barn er ikke dumme. Kjemi og dynamikk mellom venner og kjærester er vidt forskjellige. Med mindre du ser på kjæresten som kun en venn og behandler ham deretter, da. Anonymkode: ca52b...dfc
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #20 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er dere så desperat umodne at dere vil føkke opp livet til dine to store barn som faktisk forstår hva som skjer og hans "tre små" (hvor små?) på denne måten? Flytte sammen etter noen måneder? Bare subben i samfunnet driver på sånn. Ekspartners del av senga har knapt blitt kald. Gi det et år eller to, så kan dere snakke om det. Anonymkode: 44b8a...f71 Gleder meg til å fortelle min svært velfungerende mann at både han og jeg er subben og at vi føkket opp barnas liv, uten at de selv er klare over det. Herlig Anonymkode: ca52b...dfc
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #21 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Gleder meg til å fortelle min svært velfungerende mann at både han og jeg er subben og at vi føkket opp barnas liv, uten at de selv er klare over det. Herlig Anonymkode: ca52b...dfc Ser du liker å tenke at du er superkul som fikk til forholdet. Var dine barn så store som HI sine når du traff mannen? Jeg fikk ny mann tidlig, datteren min var 2.5 år. Jeg ble uventet gravid etter 3 mnd så vi måtte lissom ta den runden. Hun var så liten at det ikke spilte noen rolle! Nå er barna 17, 15 og 9, og hadde jeg nå, etter 16 år med samme mann, flytta inn sammen med en ny etter et kvarter så hadde ungene klikka. Og litt til! Anonymkode: fd427...01a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #22 Skrevet 25. mai 2022 Det går helt fint an å være kjærester uten å bo sammen. Og ærlig talt, etter 18 år i et forhold, er det ikke litt deilig å bo for seg selv og være selvstendig? Anonymkode: 9ac44...7b9
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #23 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Gleder meg til å fortelle min svært velfungerende mann at både han og jeg er subben og at vi føkket opp barnas liv, uten at de selv er klare over det. Herlig Anonymkode: ca52b...dfc Det hadde du jo klart til gagns allerede før de fikk enda en mann å forholde seg til. Anonymkode: 44b8a...f71
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #24 Skrevet 25. mai 2022 Du flytter ikke sammen med en person etter noen måneder, ærlig talt... Selv som barnløs ville det vært rart. Og med dine tenåringer og hans småbarn vil dette garantert gå til helvete. Og da skal du huske på at du valgte dette. Du kunne gjort det smidigere Anonymkode: abc11...99b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #25 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det hadde du jo klart til gagns allerede før de fikk enda en mann å forholde seg til. Anonymkode: 44b8a...f71 Så synd at barna selv ikke er klare over at livet deres er ødelagt. Bør jeg fortelle dem det, synes du? Sånn at de er klare over det? 🤣 Anonymkode: ca52b...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå