Gå til innhold

Planer for langhelga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag er det Kristi himmelfartsdag, og fredagen blir også en fridag ettersom det er en inneklemt dag. Fire dager med langhelg, hva skal dere bruke disse 4 dagene på?

Anonymkode: 608c1...096

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen langhelg her, ikke alle har fri på inneklemte dager

Anonymkode: b0417...9fe

Skrevet

Her blir det cup fra fredag til søndag og frem til det er det jobb på oss voksne og trening og skole/lesing til fagdag på gutta. Gleder oss som bare det til cup hele gjengen😊😊

Skrevet

Tar fri fredag og mandag

Åpner hytta for sommeren 

Anonymkode: 9a2de...3d4

Skrevet

Ingen langhelg her. Jobb på fredag. Skal stelle litt i hagen og lage god middag torsdag og i helgen.

Anonymkode: a45db...5cd

Skrevet

Besøke mamma

Gå turer

Grille

Slappe av

Anonymkode: 00ee1...f26

Skrevet

Jobb både torsdag og fredag og kanskje søndag, dugnad for idretten fredag kveld og lørdag. 

Anonymkode: 798dd...e78

Skrevet

Jobb torsdag og lørdag.

Anonymkode: b40c2...bb8

Skrevet

Skal dra ut til sommerhuset ved sjøen. Helt alene. Jeg må bruke de alenhelgene jeg kan der nå før det kommer familie og gjester samt leietagere der resten av våren og sommeren :-) til helgen skal jeg gjøre ferdig anneksene og henge opp nye kjempekoselige hvite gardiner med broderte blomster på i soverommene og male fire gamle nattbord hvite med blå lakkerte. Har også fått tak i et kjøkkenbord fra 50-tallet jeg har malt blått og skal sette inn. Elsker å ordne i anneksene til turistene som kommer! 

Ellers blir det lange turer langs fjøra og svaberg, mest sannsynlig i regn denne helgen, men det er bare koselig. Så spise god frokost på verandaen med tak over, og deretter sette ut malesaker og staffeli. Det kommer til å bli en nydelig langhelg :-) 

Anonymkode: 6f264...231

Skrevet

Hjemmekontor på fredag, mannen jobber. Hadde planer for torsdagen, men ser ut til at de kanskje utgår pga sykdom i heimen. I helga har vi planer som jeg satser på at vi får gjennomfør😃 

Anonymkode: 4c768...1da

Skrevet

Får besøk av studentene mine og har ingen planer utover å kose meg sammen med dem. Håper på ok vær så det er kjekkere å være ute. 

Anonymkode: a4bb5...c6b

Skrevet

Skal i bryllup!! 🥰

Anonymkode: 23c9e...54e

Skrevet

Kjøre til pappa/morfar som bor en time hjemmefra. Der skal vi slappe av i hyggelig selskap og gjøre minst mulig 😊

Anonymkode: 8c735...0da

Skrevet

Gubben jobber både torsdag, fredag, lørdag og søndag, og ungene er så store at de har egne planer med venner.

Anonymkode: 00ee1...f26

Skrevet

Skal jobbe hver dag tom 2 juni…

Skrevet

Skal ha selskap for ungdommen som ble konfirmert for litt siden

Anonymkode: 1b267...d64

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Skal dra ut til sommerhuset ved sjøen. Helt alene. Jeg må bruke de alenhelgene jeg kan der nå før det kommer familie og gjester samt leietagere der resten av våren og sommeren 🙂 til helgen skal jeg gjøre ferdig anneksene og henge opp nye kjempekoselige hvite gardiner med broderte blomster på i soverommene og male fire gamle nattbord hvite med blå lakkerte. Har også fått tak i et kjøkkenbord fra 50-tallet jeg har malt blått og skal sette inn. Elsker å ordne i anneksene til turistene som kommer! 

Ellers blir det lange turer langs fjøra og svaberg, mest sannsynlig i regn denne helgen, men det er bare koselig. Så spise god frokost på verandaen med tak over, og deretter sette ut malesaker og staffeli. Det kommer til å bli en nydelig langhelg 🙂

Jeg blir med deg istedenfor jobb og dugnad. Ferdig snakket. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg blir med deg istedenfor jobb og dugnad. Ferdig snakket. 

Velkommen :-) 

Skrevet

Jobber gjennom hele langhelgen og frem til pinse. Mannen min skal også jobbe tom fredag og hele neste uke inkludert pinsen. Lite langhelg å skryte av her.

Anonymkode: de09b...fbf

Skrevet

Skal jobbe på fredag, gitt. Slutt på fri fredag etter Kr. Himmelfartsdag i skolen, det er en potensiell eksamensdag. 

Anonymkode: b2dc9...409

Skrevet

Skal jobbe både fredag og lørdag. 

Torsdag er det meldt dårlig vær, så da lurer jeg på å ta ryddesjau på et par av barnerommene.

Anonymkode: 52917...119

Skrevet

Jobb på fredag, ingen planer i helgen egentlig, bare Mgpjr tvkveld med gutten min 🙂

Anonymkode: 8aafe...96e

Skrevet

Har fri imorgen til søndag. Vurderer å ta med barna mine til hunderfossen

Anonymkode: 87ece...49b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ingen langhelg her, ikke alle har fri på inneklemte dager

Anonymkode: b0417...9fe

Og noen jobber skift🤘🏼

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Torsdag er det Kristi himmelfartsdag, og fredagen blir også en fridag ettersom det er en inneklemt dag. Fire dager med langhelg, hva skal dere bruke disse 4 dagene på?

Anonymkode: 608c1...096

Vi skal ikke noe spesielt. Tenker en tur på museum på torsdag, kanskje naturhistorisk museum eller folkemuseet. På fredag skal vi besøke foreldrene mine på hytta, og på lørdag blir det Tusenfryd med min familie + bror og hans familie. Søndag har vi ingen planer. 

Anonymkode: e95aa...761

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...