Anonym bruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Det er forbudt å ha hampplanter av den typen som kan brukes til å lage hasj og marijuana av, et lovverk jeg har forståelse for. Nå har jeg akkurat funnet ut at opiumsvalmuer er fult lovlig, går fint al å både få kjøpt planter og frø her i Norge, det er lovlig så lenge man bare bruker dem som prydplanter i hagen og ikke noe mer. Burde ikke disse også være forbudt? Ja, disse valmuene er vakre å se på, men det fins mange andre som er like vakre man heller kan ha, akkurat som med hamp, fins mange hampplanter som er like fine som den narkotiske typen man kan bruke som prydplante... Anonymkode: 5c549...07a
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 Det har vel også en del med hvor mye bearbeiding man trenger fra plante til rusmiddel? Men marihuana i praksis bare er oppkuttede plantedeler så er fremstilling av opiater en ganske omfattende prosess med mange ingredienser? Mulig jeg ikke er godt nok opplyst altså, så ta høyde for at jeg ikke kjenner opiatfremstillingsprosessen godt nok... Anonymkode: 940ac...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå