Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #51 Skrevet 27. mai 2022 Jeg må si jeg er mektig imponert over alle her som klarer å sette andre så til de grader i fokus at de helt glemmer seg selv her! Dere er noen sjeldne personer, det skal dere vite! Ganske så unike faktisk. "Dette handler da ikke om deg" er mantraet her. Vanligvis vet folk godt at andre skal være mer i fokus ved spesielle anledninger. Det vil ikke si at man helt glemmer seg selv. Sånn vanligvis. Det skjer bare her :-) Anonymkode: 11e58...cd0
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #52 Skrevet 27. mai 2022 Hvordan kan dette være et problem? I de konfirmasjonen jeg har vært har alle som fulgte en konfirmant sittet sammen, med mindre de har vært uvenner så mor med hennes familie må sitte et sted og far med hans familie et annet sted. Anonymkode: 29eaf...80e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #53 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det var flere ledige stoler i lokalet. Jeg ble plassert der som gratis barnevakt, uten å bli spurt på forhånd. Anonymkode: e294d...12c Nei, det gjorde du jo ikke. De trengte vel en ansvarlig voksen og da var stemor som ikke hadde noen aktiv rolle i konfirmasjonen et naturlig valg. Anonymkode: 45879...72d
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #54 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei, det gjorde du jo ikke. De trengte vel en ansvarlig voksen og da var stemor som ikke hadde noen aktiv rolle i konfirmasjonen et naturlig valg. Anonymkode: 45879...72d Men burde de ikke ha spurt meg om å være barnevakt for x antall barn og ungdommer under hele middagen i stedet for å ta valget for meg? Anonymkode: e294d...12c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #55 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei, det gjorde du jo ikke. De trengte vel en ansvarlig voksen og da var stemor som ikke hadde noen aktiv rolle i konfirmasjonen et naturlig valg. Anonymkode: 45879...72d Hvorfor så innbitt forsvare en ræva avgjørelse? Anonymkode: fb53f...c28
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #56 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Men burde de ikke ha spurt meg om å være barnevakt for x antall barn og ungdommer under hele middagen i stedet for å ta valget for meg? Anonymkode: e294d...12c Jo, det burde de gjort! Det er veldig dårlig gjort! Spiller ingen rolle at det er konfirmantens dag, man behandler da ikke andre dårlig for det. Jeg ble satt på barnebordet i bryllupet til min svoger. Det var drepende kjedelig og ubehagelig, da alle andre voksne satt sammen som par. Viser veldig tydelige holdninger, var mange som fleipet med det etter middagen. IKKE MORSOMT!!! Anonymkode: f492e...87f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #57 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jo, det burde de gjort! Det er veldig dårlig gjort! Spiller ingen rolle at det er konfirmantens dag, man behandler da ikke andre dårlig for det. Jeg ble satt på barnebordet i bryllupet til min svoger. Det var drepende kjedelig og ubehagelig, da alle andre voksne satt sammen som par. Viser veldig tydelige holdninger, var mange som fleipet med det etter middagen. IKKE MORSOMT!!! Anonymkode: f492e...87f Det er så stygt gjort. fatter ikke at folk her faktisk forsvarer det. Anonymkode: fb53f...c28
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #58 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det er så stygt gjort. fatter ikke at folk her faktisk forsvarer det. Anonymkode: fb53f...c28 Hos oss ble det gjort for å gi signal om at jeg var en "drittunge", siden jeg var 12 år yngre enn eksmannen. Anonymkode: e294d...12c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #59 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Hos oss ble det gjort for å gi signal om at jeg var en "drittunge", siden jeg var 12 år yngre enn eksmannen. Anonymkode: e294d...12c Basert på dine tråder her så kan jeg tenke meg at du ble satt der slik at du ikke skulle dominere konfirmantens dag. Du får det meste til å handle om deg, så det var nok et nøye gjennomtenkt trekk hvor du ble plassert. Jeg er enig i at det ikke var så hyggelig gjort, men det var nok for å skåne konfirmanten på hans/hennes dag. Anonymkode: 45879...72d
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #60 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Basert på dine tråder her så kan jeg tenke meg at du ble satt der slik at du ikke skulle dominere konfirmantens dag. Du får det meste til å handle om deg, så det var nok et nøye gjennomtenkt trekk hvor du ble plassert. Jeg er enig i at det ikke var så hyggelig gjort, men det var nok for å skåne konfirmanten på hans/hennes dag. Anonymkode: 45879...72d For noe tull. Det var samme årsak hos meg, de trodde nok ikke forholdet kom til å vare siden jeg er mye yngre enn han. vel, det er 20 år siden og vi er fortsatt sammen. Det finnes ingen gode unnskyldninger for dårlig folkeskikk. Om de ønsket å skåne konfirmanten burde de jo selv sørget for å oppføre seg skikkelig å ikke skape noe konflikt! Anonymkode: f492e...87f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2022 #61 Skrevet 27. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): For noe tull. Det var samme årsak hos meg, de trodde nok ikke forholdet kom til å vare siden jeg er mye yngre enn han. vel, det er 20 år siden og vi er fortsatt sammen. Det finnes ingen gode unnskyldninger for dårlig folkeskikk. Om de ønsket å skåne konfirmanten burde de jo selv sørget for å oppføre seg skikkelig å ikke skape noe konflikt! Anonymkode: f492e...87f Ja, dette er sant. Anonymkode: 8808a...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå