Anonym bruker Skrevet 24. mai 2022 #1 Skrevet 24. mai 2022 Jeg har mistet lyden og varslingen på låst skjerm på tlf når det gjelder messengermeldingene som kommer inn. Vanlig sms og snap blir varslet. Har prøvd lyder på innstillinger og også lyder og varslinger inne på selve messengerappen men ingenting funker. Har også prøvd å slå av og på tlf. Er det noen som har andre lure tips hvor jeg kan finne varslingen tilbake? Anonymkode: 523a2...39f
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2022 #2 Skrevet 24. mai 2022 https://www.facebook.com/settings?tab=notifications Anonymkode: bbec3...a58
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2022 #3 Skrevet 24. mai 2022 Er det inne på Facebook-appen jeg fikser det? Hvor isåfall? Anonymkode: 523a2...39f
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 Samme skjedde her helt plutselig, jeg måtte tilslutt slette hele appen og installere på nytt, fant ikke ut av det, virket som den hadde hengt seg opp. For du har vært inne på innstilllinger på telefonen? (Innstillinger - varslinger - messenger) og sett at alt er skrudd på? Anonymkode: 019ca...5be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå