Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg virkelig helt fortapt i hjertet, en sorg jeg aldri har kjent. Et intenst år mot kreften og hun endelig fikk slippe.. men i en alder av 37 år, var jeg ikke klar for å gi slipp på mamma… 

føles ut som om jeg faller og faller. Tør ikke å få sykmelding da sjefen er av oppfatning at slik trenger man ikke vere hjemme for.. 

Anonymkode: bcbec...b56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer!

Det er heldigvis ikke sjefen din som vurderer om du er for syk til å komme på jobb.

Skrevet

Kondolerer. Og er du ikke arbeidsfør så får du ikke jobbet.

Anonymkode: 5a487...57f

Skrevet

Føler med deg ❤️
Min mamma døde av kreft for over 20 år siden, og jeg selv om såret er åpent og blødende nå så blir det mye lettere med tiden.

Og dessuten er det ikke sjefen som vurderer behovet for sykemelding. 

Anonymkode: 33257...8a4

Skrevet

Kondolerer❤

Ta deg en tur til legen, og finn ut av det sammen med han. Det er du og legen som avgjør om du trenger sykmelding, ikke sjefen. Sjefen har ikke engang rett på å vite hvorfor du er sykmeldt.

Anonymkode: 9b876...78e

Skrevet

Det var veldig trist å lese, og jeg skjønner at du ikke var klar til å gi slipp på henne. Det du nok vil oppdage etterhvert er at hun fremdeles er med deg :hjerte: Hun oppdro deg og var med deg gjennom gleder og sorger. Hun har rost deg, oppmuntret deg og støttet deg. Hun har også korrigert deg og sagt hva hun mener når du har gjort ting som ikke var så bra. Gjennom alt dette så har hun satt så godt avtrykk i hjertet og hodet ditt at du vil oppdage at du "hører" henne i ulike situasjoner resten av livet. Når du er i tvil om hva du skal gjøre, så vil du høre henne. Når du gjør noe godt vil du høre henne. Så...Hun vil være med deg i all fremtid :-)

Hvis du trenger å være hjemme og sørge og ta vare på deg selv nå, så gjør du det. Det bestemmer ikke sjefen din. Snakk med legen din. 

Kondolerer.

Anonymkode: 2b216...738

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det var veldig trist å lese, og jeg skjønner at du ikke var klar til å gi slipp på henne. Det du nok vil oppdage etterhvert er at hun fremdeles er med deg :hjerte: Hun oppdro deg og var med deg gjennom gleder og sorger. Hun har rost deg, oppmuntret deg og støttet deg. Hun har også korrigert deg og sagt hva hun mener når du har gjort ting som ikke var så bra. Gjennom alt dette så har hun satt så godt avtrykk i hjertet og hodet ditt at du vil oppdage at du "hører" henne i ulike situasjoner resten av livet. Når du er i tvil om hva du skal gjøre, så vil du høre henne. Når du gjør noe godt vil du høre henne. Så...Hun vil være med deg i all fremtid 🙂

Hvis du trenger å være hjemme og sørge og ta vare på deg selv nå, så gjør du det. Det bestemmer ikke sjefen din. Snakk med legen din. 

Kondolerer.

Anonymkode: 2b216...738

Så fint skrevet ❤️

Anonymkode: 72a03...0ac

Skrevet

Så fryktelig vondt, jeg føler med deg. La deg selv få tid, ikke press deg på jobb men ta det du trenger. Det er ingen fasit på sorg, og sjefen din har ikke noe med hva dine behov er i så henseende. 
Alle gode tanker til deg!

Skrevet

❤️

Anonymkode: 5b687...8c0

Skrevet

Kondolerer ❤️ 

Snakk med legen din, du, og ikke hør på sjefen din akkurat i denne situasjonen. 

Skrevet

Kondolerer❤️

Støtter de andre, du skal ta vare på deg selv, og det kan ikke sjefen si noe på. 

Anonymkode: df88e...229

Skrevet

Kondolerer ❤️ 

Sjefen din er en idiot. Det er ingen som takker deg for at du går på jobb nå uansett, så klart du kan sykemelde deg. 

Anonymkode: 87e3b...5bd

Skrevet

Kondolerer ❤️

Anonymkode: fb5a0...902

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg føler meg virkelig helt fortapt i hjertet, en sorg jeg aldri har kjent. Et intenst år mot kreften og hun endelig fikk slippe.. men i en alder av 37 år, var jeg ikke klar for å gi slipp på mamma… 

føles ut som om jeg faller og faller. Tør ikke å få sykmelding da sjefen er av oppfatning at slik trenger man ikke vere hjemme for.. 

Kondolerer! ❤️

Og drit i sjefen, det er legen som avgjør om dette er noe å være hjemme for. 

Anonymkode: b0c9d...e1c

Skrevet

Kjære deg, ta vare på deg selv nå. Det er bare du som vet hva du trenger for å komme deg gjennom dette, ingen andre. Og du vil komme deg gjennom det, selv om det ikke kjennes sånn akkurat nå.  Sorgen vil aldri gå helt bort, men den vil erstattes mer av savn og minner. 

Ikke tenk på hva som forventes og hva du tenker du burde og ikke burde, eller hva andre måtte mene. Det er ikke så viktig nå. Finn mening og glede i det du kan, så mye du kan. Gi deg selv lov til å sørge og føle og rase og gråte- hvis det er det du trenger. 

Husk at stor sorg vitner om stor kjærlighet. Finn trøst i den kjærligheten du har for din mamma, og som hun hadde for deg. 

Mange klemmer til deg. Kondolerer ❤️ 

Skrevet

Kondolerer ❤️ 

Anonymkode: 1989d...7dc

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Kondolerer. Sykmelding eller ikke, du trenger tid. Jeg fikk all den velferdspermisjon jeg ønsket til å ta meg av meg selv om familien.  Jeg mistet min svigermor, som jeg var nærmere enn mamma, og det var som om gulvet i livet mitt forsvant. Alt rundt meg kollapset. 3 år etter er det fortsatt vondt, men ikke så intenst. 

Klem. ❤️

Anonymkode: 43673...3d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...