Optatium Skrevet 25. mai 2022 #26 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Det er bare å sette seg ned og skrive. Melde seg på diverse forfatterkurs, lese seg opp på teori, litteraturvitenskap osv. Lykke til! Anonymkode: 6f014...d9e Det er helt sant, men jeg er ikke helt klar enda. Ideen trenger modning! Og jeg trenger å ha litt mer trua på meg selv ☺️ Men takk for tips ☺️
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #27 Skrevet 25. mai 2022 Da jeg var barn var min store drøm å redde regnskogen. Jeg gikk virkelig inn for det også. Bestilte masse flyers fra Regnskogsfondet som jeg distribuerte i bygda, samlet inn penger via bakesalg, holdt innlegg for klassen og var sikkert skikkelig slitsom for alle rundt meg. Mot slutten av barneskolen så jeg en dokumentar om tenåringsmødre som levde på gata i Sør-Amerika. Da ble drømmen min å bygge opp et mødrehjem, hvor jentene kunne ha et trygt sted å bo sammen med barna sine, tilgang til helsetjenester, fødsels- og barselomsorg, og få en utdannelse mens barna ble tatt godt hånd om. Den langt mer egoistiske drømmen min er å være økonomisk uavhengig og reise rundt og oppleve verden. Anonymkode: e5d38...6e0
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #28 Skrevet 26. mai 2022 On 5/23/2022 at 5:54 PM, Anonym bruker said: Bortsett fra god helse osv er min store drøm å bli en kjent sanger 🤩 Men jeg kan ikke synge, så det blir med drømmen! Hva er din? Anonymkode: 1995e...8a6 dra til maldivene ❤️ Anonymkode: 56196...6bb
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #29 Skrevet 26. mai 2022 Å bo i et lite hus ved Jærstrendene og være dyktig nok til å skrive bøker. Eller i et lite hus på den engelske landsbygda. Anonymkode: 2e273...ebd
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #30 Skrevet 26. mai 2022 Å ha hørsel igjen. Herregud som jeg savner å høre på musikk. Jeg husker jo de jeg rakk å bli kjent med før hørselen ble borte, men det er virkelig ikke det samme å ikke kunne faktisk høre musikk under trening, for glede eller for trøst. Og jeg skulle så inderlig ønske jeg kunne høre stemmene til barn og mann igjen. Anonymkode: b7a5a...ac1
*Miss Marple* Skrevet 26. mai 2022 #31 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Å ha hørsel igjen. Herregud som jeg savner å høre på musikk. Jeg husker jo de jeg rakk å bli kjent med før hørselen ble borte, men det er virkelig ikke det samme å ikke kunne faktisk høre musikk under trening, for glede eller for trøst. Og jeg skulle så inderlig ønske jeg kunne høre stemmene til barn og mann igjen. Anonymkode: b7a5a...ac1 ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå