Anonym bruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Jeg og mannen går gjennom seperasjon. Den er ryddig og vi har eg godt samarbeid rundt datteren vår. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med kommunikasjon rundt hverdagen. Beskjeder fra bhg/skole/SFO. Bruker dere SMS/messenger? Mail? Finnes det noen app der en kan legge inn foreldremøter el.l. på en felles kalender? Jeg er en ryddig person og han er det stikk motsatte (han kan glemme å gi beskjed om møte, og hvis jeg gir beskjed, kan han glemme det)! Hva er deres tips? Anonymkode: 0d7eb...cdc
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2022 #2 Skrevet 23. mai 2022 Ting endrer seg gjerne når han blir alene. Nå husker han ikke fordi han ikke trenger å huske, han vet du har kontroll og trenger ikke bruke plass i hjernen på ting du likevel husker. Når han blir alene og må ta ansvar selv gjør de gjerne det. Og gjør han det ikke er det ikke ditt problem... Sørg for at han kan sjekke ukeplaner o.l. også må han selv huske å faktisk gjøre det. Anonymkode: ffe5e...cce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå