Anonym bruker Skrevet 23. mai 2022 #1 Skrevet 23. mai 2022 Min datter sliter sosialt og har egentlig alltid gjort det. Aldri hatt de samme vennene lenge og de kommer og går. Nå går hun i 9 klasse og har isolert seg fra folk på skolen og hjemme. Vi har snakket mye med henne, samme har lærer og helsesøster men det virker ikke som hun vil forandre tankemåten hun har satt seg i. Alt er bare drit, alle på skolen er drit osv. i fjor hadde hun en periode der hun var deprimert og sinna. Hun var hos bup, fastlege og helsesøster.. det gikk bedre etterpå men problemet er at hun vil ikke snakke med folk. Jeg har sakt at det kan være lurt å snakke med bup/ helsesøster igjen for det er greit å ha noen å snakke med. Men hun vil ikke. Her hjemme så blir hun forbanna og sint når hun ikke får det som hun vil, orker ingenting og alt er bare ett evig ork. Jeg vet ikke snart hva jeg skal gjør, er så fortvilet for vi snakker og snakker men det virker ikke som hun skjønner det. Som jeg sier til henne og er at vi kan hjelpe henne osv men hun må faktiskt gjøre noe hun også. Humøret hennes går og som en jojo.. lærer merke dette også og at hun er veldig sårbar. Hun kan plutselig gråte for at noen ikke gidde henne ballen i gymmen for hun husker at hun alltid ble valgt sist på barneskolen og så blir hun blid igjen etterpå Anonymkode: 0f24b...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå