Gå til innhold

Planter, blomster og utstyr til hagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vår, og jeg jobber med å få hagen klar til sommeren.
Har kjøpt inn nye kasser, jord, planter, blomster ++++

Tror jeg til nå har brukt rundt kr 5.000,-

Hvor mye har dere brukt?

Anonymkode: 4b4c7...a47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 1000 tenker jeg. 200 i jord, noen sommerblomster, et par stauder og masse frøposer.

Anonymkode: 3de1a...11b

Skrevet

3k til no, blir vel litt til utover. Eg forsøker å halde utgiftene nede, men hagen er ny og det er mykje "førstegongsinvestering" 

Skrevet

Det tør jeg ikke å regne sammen🙈  er alt for glad i blomster og hage så svir av mye mer enn jeg burde...

Unnskylder meg med at bier og humler lever godt i hagen min da😅

Skrevet

500 kroner for stemorsblomster i pose, dugnad. Det er det jeg kommer til å bruke, blomster er ikke min greie 

Anonymkode: 365e7...e86

Skrevet

700 kr på blomster og 100 kr på jord. Skal ha et par nye bærbusker og et morelltre 🤩 

Maxbo har 4 sekker plantejord for 99 kr. 

Vanligvis bruker jeg nok litt mer på blomster og planter/busker, men siden jeg skal flytte i sommer, planter jeg kun blomster i pottene i år og ikke noe i kassene. Men neste år blir det full grønnsakshage også. 

Skrevet

250 kroner på to 2 ampler

Anonymkode: d146a...b66

Skrevet

Det har jeg ikke oversikt over. Her begynner sesongen rundt nyttår, når jeg sår første runde (paprika og chili), og en måned senere, tomater. 
Så sår jeg diverse andre ting etterhvert som jeg får plass og tid, og har også plantet et par nye trær i år, kjøpt to vannspeil mm. 

Har brukt mellom 5 og 10k siden nyttår, på hage-, drivhus-, og planterelaterte ting, tipper jeg. 

Anonymkode: ba6aa...378

Skrevet

Jeg tar med vilje ikke vare på kvitteringene, men det har nok blitt ca 2500,- så langt i år, og blir nok et par lapper til. Frø, jord, gjødsel, sommerblomster, litt annet stæsj. Glede i hver krone. 

Skrevet

Har bevisst ikke ført regnskap..det er bare mai, og jeg har brukt alt for mye allerede.

Og mer skal det bli, men det er det verdt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...