Gå til innhold

Tips til drømmeferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i verden ville du dratt med familien i desember hvis du hadde tre uker til rådighet? Barna er i slutten av tenårene og vi ønsker oss sol og varme. Men ettersom det er såpass lenge ønsker vi oss også til et sted vi kan oppleve noe, gjerne litt aktiviteter og kanskje litt dyreliv? 

Anonymkode: 0becc...c59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som enten har vært et drømmested eller har noen tanker om hvor de ville dratt? 

Skrevet

Jeg ville dratt til Zanzibar, med safari på fastlandet først. Med forbehold om at jeg ikke vet hvordan det ser ut med pandemi og sikkerhet i Tanzania akkurat nå.

Skrevet
Leverpostei skrev (26 minutter siden):

Jeg ville dratt til Zanzibar, med safari på fastlandet først. Med forbehold om at jeg ikke vet hvordan det ser ut med pandemi og sikkerhet i Tanzania akkurat nå.

Det høres kjempespennende ut! Har du vært der selv? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Det høres kjempespennende ut! Har du vært der selv? 

Ja, men det er mange år siden. Har lyst å ta med barna en gang, men det koster jo skjorten. Er en nydelig plass! 

Skrevet

Min aller beste reise var da vi dra til Johannesburg, leide bil og sjåfør, og dro østover til Mosambik via Cape Town og kysten. Bør ha med en lokalkjent pga sikkerheten. Er en del kaprere og utrygge områder. Men en opplevelse for livet. Vi pakket utrolig masse klær, som vi ha bort etterhvert som vi reiste. Kom hjem med tom koffert, men flotte minner.

Anonymkode: e37ec...9db

Skrevet

Er ikke tenåringer på skolen i desember?

Anonymkode: b890d...19c

Skrevet

Mombasa i Kenya

Punta Cana, Domunikanske republikk

Anbefaler å bruke Hotwire for å booke hotell, billig og bra.

Anonymkode: d965e...65a

Skrevet

Australia 

Anonymkode: f97ae...ff9

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Min aller beste reise var da vi dra til Johannesburg, leide bil og sjåfør, og dro østover til Mosambik via Cape Town og kysten. Bør ha med en lokalkjent pga sikkerheten. Er en del kaprere og utrygge områder. Men en opplevelse for livet. Vi pakket utrolig masse klær, som vi ha bort etterhvert som vi reiste. Kom hjem med tom koffert, men flotte minner.

Anonymkode: e37ec...9db

Det var da en veldig merkelig reiserute, fra Johannesburg til Mosambik, VIA Cape Town?

Anonymkode: 790fd...f58

Skrevet

Goa

Anonymkode: 441d9...64e

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

I slutten av tenårene er det ikke skolePLIKT mer. Når man er blitt 16 år er man ferdig i 10.klasse. Så nei, tenåringer trenger ingenlunde å være på skolen da. 

Skrevet

Australia 

Anonymkode: 6d433...31b

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det sto at de er i slutten av tenårene, så det er ikke sikkert de er skoleelever lenger. Uansett så har sikkert den som spør selv oversikt over når de har fri. 

Anonymkode: 99c2d...300

Skrevet

Australia uten tvil. Helst østkysten.

Anonymkode: dec7a...bbc

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

I slutten av tenårene er det ikke skolePLIKT mer. Når man er blitt 16 år er man ferdig i 10.klasse. Så nei, tenåringer trenger ingenlunde å være på skolen da. 

Men de kan risikere å miste vurdering i fag, spesielt i 2-timersfag skal det lite fravær til.

Anonymkode: 8a069...531

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...