Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Hvor langt kan en då kjøre? Jobber i heimesjukepleien så er på jobb. Ville peile olja men finnes ikkje peilepinne 🤔 Anonymkode: 2c6c6...c68
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvor langt kan en då kjøre? Jobber i heimesjukepleien så er på jobb. Ville peile olja men finnes ikkje peilepinne 🤔 Anonymkode: 2c6c6...c68 Det er ikkje oljekanne som lyser, men ein skiftenøkkel. Anonymkode: 2c6c6...c68
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvor langt kan en då kjøre? Jobber i heimesjukepleien så er på jobb. Ville peile olja men finnes ikkje peilepinne 🤔 Anonymkode: 2c6c6...c68 Peilepinnen er jo i motorrommet. Men den trenger olje, ikke peilepinne. Hvis den lyser rødt må du umiddelbart stoppe motoren. Anonymkode: addd7...17c
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er ikkje oljekanne som lyser, men ein skiftenøkkel. Anonymkode: 2c6c6...c68 En oransje skiftenøkkel, sikker på at det ikke er rødt? Sjekk i instruksjonsboka hva det betyr. Anonymkode: 08707...a59
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. mai 2022 #5 Skrevet 22. mai 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det er ikkje oljekanne som lyser, men ein skiftenøkkel. Anonymkode: 2c6c6...c68 Om ikke det lyser noe annet så betyr det bare at det er på tide med service. Gi beskjed til de som har med det å gjøre når du kommer tilbake til kontoret.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 Teoretisk skal du helst fikse det asap, men min personlige erfaring som gift med en mann som er mester i å overse alt som lyser i dashbordet, har det alltids vært litt å gå på. Overraskende mye å gå på. Sving innom en bensinstasjon så fort du har anledning, der finnes det hjelp å få. Det står i håndboka hvilken type olje du trenger og er du riktig heldig møter du service og hjelp hos betjeningen. Min personlige erfaring, bare for å ha det på det tørre, holder nok ikke som argument til forsikringsselskapet hvis du kjører til motoren skjærer seg 🤭 Anonymkode: a3743...55d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. mai 2022 #7 Skrevet 22. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Teoretisk skal du helst fikse det asap, men min personlige erfaring som gift med en mann som er mester i å overse alt som lyser i dashbordet, har det alltids vært litt å gå på. Overraskende mye å gå på. Sving innom en bensinstasjon så fort du har anledning, der finnes det hjelp å få. Det står i håndboka hvilken type olje du trenger og er du riktig heldig møter du service og hjelp hos betjeningen. Min personlige erfaring, bare for å ha det på det tørre, holder nok ikke som argument til forsikringsselskapet hvis du kjører til motoren skjærer seg 🤭 Anonymkode: a3743...55d Det er dersom det lyser rødt det skal haste, ikke gul eller oransje 😅
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #8 Skrevet 22. mai 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Peilepinnen er jo i motorrommet. Men den trenger olje, ikke peilepinne. Hvis den lyser rødt må du umiddelbart stoppe motoren. Anonymkode: addd7...17c Hva? Jeg åpna opp panseret og skrudde opp der som olja er. Det finnes ikke peilepinne for å sjå kor mye olje som er. (Google og er visst vanlig på nyere biler at det ikke finnes) Men ringte jobb, og det hadde visst skjedd med flere i det siste og er oljefilter som må skiftes. Er ikke farlig å kjøre med. Anonymkode: 2c6c6...c68
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #9 Skrevet 22. mai 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Hva? Jeg åpna opp panseret og skrudde opp der som olja er. Det finnes ikke peilepinne for å sjå kor mye olje som er. (Google og er visst vanlig på nyere biler at det ikke finnes) Men ringte jobb, og det hadde visst skjedd med flere i det siste og er oljefilter som må skiftes. Er ikke farlig å kjøre med. Anonymkode: 2c6c6...c68 Da ser du det elektronisk. Bra det ordna seg. God vakt 😊 Anonymkode: addd7...17c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå