Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #1 Skrevet 22. mai 2022 Hadde din ungdom klart/turt det? Anonymkode: b82b7...c7e
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #2 Skrevet 22. mai 2022 Min ungdom ville sikkert klart det, usikker om turt det, helt sikker på at jeg ikke ville vært komfortabel med det 😬 Anonymkode: e58de...eb7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. mai 2022 #3 Skrevet 22. mai 2022 Ja. Både turt det, fått lov og villet det. Hvis saken er å bli møtt av andre på flyplassen. Våre barn får kompiser på besøk i sommer på denne måten. De vil da fly alene til Roma hvor vi plukker dem opp.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #4 Skrevet 22. mai 2022 Ja, hvis det er direktefly og han blir møtt av kjente på flyplassen, er det null problem! Anonymkode: d33e7...bed
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2022 #6 Skrevet 22. mai 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Min ungdom ville sikkert klart det, usikker om turt det, helt sikker på at jeg ikke ville vært komfortabel med det 😬 Anonymkode: e58de...eb7 Hvis hun ble fulgt trygt ombord pg møtt når hun kom av flyet så ville det nok gått fint. Anonymkode: ea9ea...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå